eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockWymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w P³ocku

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-09-12

P³ock: Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w P³ocku
Numer og³oszenia: 344722 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. , ul. Polna 7, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 24 3640310, faks 24 3640311.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mzgm-plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci± ze 100% udzia³em Gminy Miasto P³ock.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w P³ocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkê PCV wraz z parapetami zewnêtrznymi i monta¿em nawiewników systemowych, ci¶nieniowych lub higrosterowych (zgodnie z protoko³ami typowania) w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej - TBS w P³ocku. W spó³ce funkcjonuj± Rejony Obs³ugi Mieszkañców administruj±ce budynkami komunalnymi, których w³a¶cicielem jest Gmina Miasto - P³ock, bêd±cych przedmiotem zamówienia. Ilo¶æ stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany z podzia³em na Rejony Obs³ugi Mieszkañców zwanych dalej ROM: 1. Czê¶æ I (ROM III) - 32 okna i 4 drzwi balkonowe 2. Czê¶æ II (ROM IV - A) - 64 okna i 17 drzwi balkonowych 3. Czê¶æ III (ROM IV - B) - 26 okien i 4 drzwi balkonowych; 4. Czê¶æ IV (ROM V ) - 48 okna i 6 drzwi balkonowych; £±cznie 170 okien i 31 drzwi balkonowych. Wyrób powinien byæ dopuszczony do obrotu w budownictwie (profil oraz wszystkie elementy sk³adowe). Stolarkê nale¿y wykonaæ z wysokoudarowego, wzmocnionego PCV, ostatecznie wykoñczon± w kolorze bia³ym. Profil okien min. 5-cio komorowy, niepocieniony, okucia obwiedniowe, spe³niaj±ce wymagania Polskich Norm i aprobat z mo¿liwo¶ci± mikrowentylacji przy zamkniêtym skrzydle. Grubo¶æ skrzyd³a min. 70 mm, wzmocnienia stalowe o grubo¶ci min. 1,5 mm o przekroju ceowym, grubo¶æ ramy min. 70 mm, wzmocnienie ramy stalowe o grubo¶ci min. 1,5 mm o przekroju prostok±tnym. Stolarka powinna posiadaæ wspó³czynnik infiltracji powietrza a=0,5-1,0 oraz byæ wyposa¿ona w uszczelki przylgowe typ EPD 11, równowa¿ne lub wy¿szej klasy, na ca³ym obwodzie okna odpowiadaj±ce normom Producenta. Okna powinny posiadaæ szyby zespolone o wspó³czynniku min.U=1,1 W/m2K. Czê¶æ stolarki musi mieæ górn± o¶cie¿nicê okien i drzwi balkonowych szeroko¶ci 15 cm, zgodnie z zapisami w protoko³ach typowania, jak równie¿ czê¶æ stolarki musi posiadaæ nawiewniki okienne zgodnie z protoko³ami typowania. Stolarka okienna musi posiadaæ geometriê i sposób otwierania z zachowaniem istniej±cego podzia³u. Szczegó³owy zakres robót oraz schematy stolarki okre¶laj± za³±czniki do SIWZ: Protokó³y typowania robót, Przedmiar robót, Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany: Za³±cznik Nr 4- Protokó³y typowania robót - o numerach od 151 do 166 Czê¶æ I (ROM III) Za³±cznik Nr 4a -Protokó³y typowania robót -o numerach od 136-145, 167-168 Czê¶æ II (ROM IV - A) wraz z typem okien Za³±cznik Nr 4b-Protokó³y typowania robót - o numerach od 126-135A Czê¶æ III (ROM IV - B) wraz z typem okien Za³±cznik Nr 4c-Protokó³y typowania robót - o numerach od 146-150 Czê¶æ IV (ROM V) Za³±cznik Nr 5 - Przedmiar robót - Czê¶æ I (ROM III) Za³±cznik Nr 5a - Przedmiar robót - Czê¶æ II (ROM IV - A) Za³±cznik Nr 5b - Przedmiar robót - Czê¶æ III (ROM IV - B) Za³±cznik Nr 5c - Przedmiar robót - Czê¶æ IV (ROM V) Za³±cznik Nr 6 - Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany - Czê¶æ I (ROM III) Za³±cznik Nr 6a -Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany - Czê¶æ II (ROM IV - A) Za³±cznik Nr 6b -Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany - Czê¶æ III (ROM IV - B) Za³±cznik Nr 6c - Wykaz stolarki okiennej i drzwi balkonowych do wymiany - Czê¶æ IV (ROM V) stanowi±ce integraln± czê¶æ opisu przedmiotu zamówienia. Stolarka okienna musi posiadaæ geometriê i sposób otwierania z zachowaniem istniej±cego podzia³u. Do zakresu robót nale¿± nastêpuj±ce czynno¶ci: - demonta¿ starych okien i drzwi balkonowych (w czê¶ci drzwi balkonowych konieczny demonta¿ balustrad balkonowych), - monta¿ nowej stolarki PCV, - monta¿ zdemontowanych balustrad balkonowych; - demonta¿ istniej±cych podokienników, - monta¿ nowych podokienników z blachy ocynkowanej stalowej, - monta¿ nawiewników wg protoko³ów typowañ, - uzupe³nienie tynków zwyk³ych kategorii III w o¶cie¿ach, - dwukrotne malowanie farb± emulsyjn± tynków w o¶cie¿ach. Wykonawca jest zobowi±zany do u¿ywania jedynie takiego sprzêtu, który nie spowoduje niekorzystnego wp³ywu na jako¶æ wykonywanych robót i ¶rodowisko. Wykonawca jest zobowi±zany usuwaæ na bie¿±co, na w³asny koszt, wszelkie uszkodzenia i zanieczyszczenia spowodowane przez jego pojazdy na drogach publicznych dojazdach do miejsc wymiany stolarki oraz usuwaæ na bie¿±co elementy pochodz±ce z rozbiórki. Wykonawca zobowi±zany jest do uzgodnienia terminu wykonania robót z lokatorami. Zamawiaj±cy w tym celu przeka¿e Wykonawcy dokument upowa¿niaj±cy do powy¿szych czynno¶ci. Powy¿sze postêpowanie dotyczy ka¿dej Czê¶ci zamówienia. Na ka¿d± Czê¶æ zamówienia z Wykonawc± zostanie zawarta odrêbna umowa. Uwaga: Na proponowan± w ofercie stolarkê wymagane s± certyfikaty, atesty oraz Aprobata Techniczna (nie sam aneks do aprobaty) lub deklaracja zgodno¶ci CE po¶wiadczaj±ca, ¿e wyprodukowane okna spe³niaj± odpowiednie wymogi. W przypadku z³o¿enia Aprobaty Technicznej (nie sam aneks do aprobaty) wymagana jest Deklaracja zgodno¶ci wystawiona przez producenta przed³o¿ona przed odbiorem robót. Na ca³o¶æ wykonanych prac wymaga siê minimum 60 - miesiêcznej gwarancji producenta..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.42.11.30-4.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca Przystêpuj±c do przetargu jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: na Czê¶æ I dla (ROM III ) - 500,00 z³otych (s³ownie: piêæset z³otych) na Czê¶æ II dla (ROM IV - A) - 1.000.00 z³otych (s³ownie: jeden tysi±c z³otych) na Czê¶æ III dla (ROM IV - B) - 500,00.z³otych (s³ownie: piêæset z³otych) na Czê¶æ IV dla (ROM V ) - 1.000,00 z³otych (s³ownie: jeden tysi±æ z³otych) £±cznie wadium dla wszystkich czê¶ci zamówienia 3.000,00z³ ( trzy tysiêcy z³otych )

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • na podstawie o¶wiadczenia w trybie art 44 w zwi±zku z art 22 ust 1 Pzp

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • wykonali w ci±gu ostatnich piêciu latach (przed up³ywem terminu sk³adania ofert ), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedn± robotê budowlan± w zakresie wymiany stolarki okiennej oraz o warto¶ci co najmniej na ka¿d± Czê¶æ zamówienia jak ni¿ej: Czê¶c I - 10.000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych) Czê¶æ II - 30.000,00 z³ (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych) Czê¶æ III - 10.000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych) Cze¶æ IV - 20.000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych) wraz z za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spe³nia/ nie spe³nia), na podstawie o¶wiadczeñ lub dokumentów, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • na podstawie o¶wiadczenia w trybie art 44 w zwi±zku z art 22 ust 1 Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • dysponuj± co najmniej jednym kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane i wpisanym na listê cz³onków Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa. (Wykonawca sk³adaj±c ofertê na jedn± lub wiêcej Czê¶ci zamówienia powinien dysponowaæ co najmniej jednym kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane i wpisanym na listê cz³onków Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa).Ocena spe³nienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spe³nia/ nie spe³nia), na podstawie o¶wiadczeñ lub dokumentów, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • )op³acona polisa na kwotê nie ni¿sz± ni¿ cena oferty, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówieniaOcena spe³nienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spe³nia/ nie spe³nia), na podstawie o¶wiadczeñ lub dokumentów, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
    • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    h) Certyfikaty, Atesty - dla szyb zespolonych, okuæ drzwi balkonowych i okien, kszta³towników dla proponowanej stolarki okiennej oraz Aprobata Techniczna na proponowan± w ofercie stolarkê (nie sam aneks do aprobaty) lub deklaracjê zgodno¶ci CE po¶wiadczaj±c, ¿e wyprodukowane okna spe³niaj± odpowiednie wymogi.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Kopia uprawnieñ budowlanych kierownika robót. - Kopia aktualnego za¶wiadczenia o cz³onkostwie w Okrêgowej Izbie In¿ynierów Budownictwa kierownika robót

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania w umowie nastêpuj±cych zmian: 1) przedmiotu umowy - na warunkach okre¶lonych w § 7 umowy. 2) osób i danych okre¶lonych w §5 ust. 1-3, 3)terminu realizacji przedmiotu umowy ze wzglêdu na: a) zaistnienie dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych, z wyj±tkiem tych, które mog± byæ spowodowane u¿yciem ich przez wykonawcê, b) zaistnienie klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, c) wyst±pienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót. - na warunkach okre¶lonych w § 15 ust. 1 umowy.. Stosowny aneks do umowy zostanie podpisany przez strony najpó¼niej na 7 dni przed wej¶ciem ich w ¿ycie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm-plock.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. ul. Polna 7, 09-400 P³ock, p.32 w godz 7.30-15-30, po wcze¶niejszym uiszczeniu op³aty w kwocie za jej wydanie 51,29 z³ brutto.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 27.09.2012 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. ul. Polna 7, 09-400 P³ock p1( kancelaria).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: ROM III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkê PCV wraz z parapetami zewnêtrznymi i monta¿em nawiewników systemowych, ci¶nieniowych lub higrosterowych (zgodnie z protoko³ami typowania) w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej - TBS w P³ocku. W spó³ce funkcjonuj± Rejony Obs³ugi Mieszkañców administruj±ce budynkami komunalnymi, których w³a¶cicielem jest Gmina Miasto - P³ock, bêd±cych przedmiotem zamówienia. Czê¶æ I (ROM III) - 32 okna i 4 drzwi balkonowe.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.42.11.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: ROM IV A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkê PCV wraz z parapetami zewnêtrznymi i monta¿em nawiewników systemowych, ci¶nieniowych lub higrosterowych (zgodnie z protoko³ami typowania) w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej - TBS w P³ocku. W spó³ce funkcjonuj± Rejony Obs³ugi Mieszkañców administruj±ce budynkami komunalnymi, których w³a¶cicielem jest Gmina Miasto - P³ock, bêd±cych przedmiotem zamówienia. Czê¶æ II (ROM IV - A) - 64 okna i 17 drzwi balkonowych.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.42.11.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: ROM IV B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkê PCV wraz z parapetami zewnêtrznymi i monta¿em nawiewników systemowych, ci¶nieniowych lub higrosterowych (zgodnie z protoko³ami typowania) w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej - TBS w P³ocku. W spó³ce funkcjonuj± Rejony Obs³ugi Mieszkañców administruj±ce budynkami komunalnymi, których w³a¶cicielem jest Gmina Miasto - P³ock, bêd±cych przedmiotem zamówienia. Czê¶æ III (ROM IV - B) - 26 okien i 4 drzwi balkonowych;.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.42.11.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: ROM V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych drewnianych na stolarkê PCV wraz z parapetami zewnêtrznymi i monta¿em nawiewników systemowych, ci¶nieniowych lub higrosterowych (zgodnie z protoko³ami typowania) w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej - TBS w P³ocku. W spó³ce funkcjonuj± Rejony Obs³ugi Mieszkañców administruj±ce budynkami komunalnymi, których w³a¶cicielem jest Gmina Miasto - P³ock, bêd±cych przedmiotem zamówienia. Czê¶æ IV (ROM V ) - 48 okna i 6 drzwi balkonowych;.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.42.11.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.