eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup usług polegających na organizacji projektu Współpraca polskich i szwedzkich rolniczych organizacji związkowych w zakresie kształtowania polityki rozwoju obszarów wiejskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-12

Warszawa: Zakup usług polegających na organizacji projektu Współpraca polskich i szwedzkich rolniczych organizacji związkowych w zakresie kształtowania polityki rozwoju obszarów wiejskich
Numer ogłoszenia: 344752 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 01, faks 22 623 19 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na organizacji projektu Współpraca polskich i szwedzkich rolniczych organizacji związkowych w zakresie kształtowania polityki rozwoju obszarów wiejskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi polegającej na organizacji projektu Współpraca polskich i szwedzkich rolniczych organizacji związkowych w zakresie kształtowania polityki rozwoju obszarów wiejskich. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni: I. Dwudniową konferencję dla maksymalnie 40 uczestników, w tym: 1. zakwaterowanie dla maksymalnie 40 uczestników ze śniadaniem w hotelu o standardzie co najmniej 3 gwiazdkowym lub równoważnym z osobnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, w terminie od dnia 8 października 2012 r. do dnia 9 października 2012 r., 2. wyżywienie dla maksymalnie 40 uczestników, w tym: w dniu 8 października 2012 r.: - obiad dla maksymalnie 40 uczestników, - kolacja dla maksymalnie 40 uczestników, w dniu 9 października 2012 r.: - obiad dla maksymalnie 40 osób, 3. transport autokarowy maksymalnie 40 uczestników wraz z bagażami: - transport maksymalnie 40 uczestników w dniu 9 października 2012 r. z miejsca zakwaterowania do miejsc wyznaczonych w załączniku nr 4 do wzoru umowy: Program 2-dniowej konferencji, 4. wykwalifikowanego tłumacza języka angielskiego w terminie od dnia 8 października 2012 r. do dnia 9 października 2012 r., 5. salę konferencyjną dla maksymalnie 40 uczestników w dniu 8 października 2012 r., wyposażoną w sprzęt audiowizualny. II. Wizytę studyjną w Szwecji dla maksymalnie 27 uczestników, w tym: 1. transport autokarowy maksymalnie 27 uczestników wraz z bagażami: - na trasie Warszawa - Gdynia, w dniu 5 marca 2013 r., - na trasie Gdynia - Warszawa, w dniu 9 marca 2013 r., 2. zakwaterowanie dla maksymalnie 27 uczestników ze śniadaniem w hotelu o standardzie co najmniej 3 gwiazdkowym lub równoważnym z osobnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, w terminie od dnia 6 marca 2013 r. do dnia 8 marca 2013 r. w Sztokholmie, 3. transport autokarowy maksymalnie 27 uczestników: - w dniu 6 marca 2013 r. z Karlskrona do Sztokholmu, - w dniu 8 marca 2013 r. z Sztokholmu do Karlskrona, - transport maksymalnie 27 uczestników z miejsca zakwaterowania do miejsc wyznaczonych w załączniku nr 5 do wzoru umowy: Program wizyty studyjnej w Szwecji, w terminie od dnia 6 marca 2013 roku do dnia 8 marca 2013 r., 4. transport promem maksymalnie 27 uczestników, wraz ze śniadaniem: - w terminie od dnia 5 marca 2013 r. do dnia 6 marca 2013 r., na trasie Gdynia - Karlskrona, - w terminie od dnia 8 marca 2013 r. do dnia 9 marca 2013 r., na trasie Karlskrona - Gdynia, 5. wyżywienie dla maksymalnie 27 uczestników, w tym: w dniu 5 marca 2013 r.: - obiadokolacja dla maksymalnie 27 uczestników, w dniu 6 marca 2013 r.: - obiad dla maksymalnie 27 uczestników, - kolacja dla maksymalnie 27 uczestników, w dniu 7 marca 2013 r.: - obiad dla maksymalnie 27 uczestników, - kolacja dla maksymalnie 27 uczestników, w dniu 8 marca 2013 r.: - obiad dla maksymalnie 27 uczestników, - kolacja dla maksymalnie 27 uczestników, w dniu 9 marca 2013 r.: - obiad dla maksymalnie 27 uczestników, 6. wykwalifikowanego tłumacza języka angielskiego, w terminie od dnia 5 marca 2013 r. do dnia 9 marca 2013 r., 7. ubezpieczenie OC i NNW maksymalnie 27 uczestników w terminie od dnia 5 marca 2013 r. do dnia 9 marca 2013 r. 8. wykwalifikowanego pilota wizyty studyjnej w terminie od dnia 5 marca 2013 r. do dnia 9 marca 2013 r. Zakwaterowanie, wyżywienie, transport tłumacza i kierowcy Wykonawca zapewni we własnym zakresie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 79.54.00.00 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek ten za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 3 (trzy) usługi o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto każda (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), z których każda polegała na zapewnieniu łącznie noclegów, wyżywienia, transportu, tłumacza, pilota wyjazdu i każda z tych usług organizowana była dla co najmniej 30 osób. Wykonanie jednej usługi jest równoznaczne z wykonaniem jednej umowy (jednego zamówienia na rzecz jednego Zamawiającego).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: a) co najmniej jednym wykwalifikowanym tłumaczem języka angielskiego, b) co najmniej jednym wykwalifikowanym kierowcą autokaru, c) co najmniej jedną osobą posiadająca doświadczenie w pełnieniu funkcji pilota wyjazdów. Wykonawca może zaproponować większą ilość osób uczestniczących w realizacji niniejszego zamówienia, jednakże w takim przypadku, każda osoba wskazana dodatkowo ponad wymagane minimum, musi spełniać powyższy warunek udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Współna 30, 00-930 Warszawa, Kancelaria pok. 253.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Współna 30, 00-930 Warszawa, Kancelaria pok. 253.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.