To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-17
Warszawa: Zakup usług polegających na organizacji projektu Współpraca polskich i szwedzkich rolniczych organizacji związkowych w zakresie kształtowania polityki rozwoju obszarów wiejskich.
Numer ogłoszenia: 402542 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 344752 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 01, faks 22 623 19 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na organizacji projektu Współpraca polskich i szwedzkich rolniczych organizacji związkowych w zakresie kształtowania polityki rozwoju obszarów wiejskich..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi polegającej na organizacji projektu Współpraca polskich i szwedzkich rolniczych organizacji związkowych w zakresie kształtowania polityki rozwoju obszarów wiejskich. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni: I. Dwudniową konferencję dla maksymalnie 40 uczestników, w tym: 1. zakwaterowanie dla maksymalnie 40 uczestników ze śniadaniem w hotelu o standardzie co najmniej 3 gwiazdkowym lub równoważnym z osobnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, w terminie od dnia 8 października 2012 r. do dnia 9 października 2012 r., 2. wyżywienie dla maksymalnie 40 uczestników, w tym: w dniu 8 października 2012 r.: - obiad dla maksymalnie 40 uczestników, - kolacja dla maksymalnie 40 uczestników, w dniu 9 października 2012 r.: - obiad dla maksymalnie 40 osób, 3. transport autokarowy maksymalnie 40 uczestników wraz z bagażami: - transport maksymalnie 40 uczestników w dniu 9 października 2012 r. z miejsca zakwaterowania do miejsc wyznaczonych w załączniku nr 4 do wzoru umowy: Program 2-dniowej konferencji, 4. wykwalifikowanego tłumacza języka angielskiego w terminie od dnia 8 października 2012 r. do dnia 9 października 2012 r., 5. salę konferencyjną dla maksymalnie 40 uczestników w dniu 8 października 2012 r., wyposażoną w sprzęt audiowizualny..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 79.54.00.00 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO TURYSTYCZNE EWA EWA SANETRA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO TURYSTYCZNE EWA EWA SANETRA
- Biuro Turystyczne EWA Ewa Sanetra, Rynek 22, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55284,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18460,00
Oferta z najniższą ceną: 18460,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18460,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont balkonów (wytypowane piony) w budynkach SMB ,,IMIELIN" przy ul. Hawajska 1,10,13, Malinowskiego 6, Warchałowskiego 1,11,13, Wasilkowskiego 3,4,6,10,14
- Wykonanie przebudowy instalacji gazu w budynkach SMB Imielin przy ul. Hawajskiej 10 i Hawajskiej 14
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 26 CZERWCA 2024 R. (SYSTEM ERP #2/2024)
- Obsługa techniczna wind oraz platform dla osób niepełnosprawnych zlokalizowanych w Oddziale Terenowym Dolnośląskim
- DZP.261.32.2024 Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej w tym wynajmu sal konferencyjnych w Zakopanem w celu organizacji konferencji: "Standardy jakości Erasmusa w praktyce szkolnej" (...)
- Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego dla sprzętu informatycznego firmy Cisco
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UBEZPIECZENIE POWIATU PAJĘCZAŃSKIEGO W OKRESIE OD 15.08.2024 r. DO 14.08.2026 r.
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SOMONINO"
- Usługa organizacji wyjazdów uczniów i opiekunów w ramach projektu pt.: "Uczymy się by zmieniać świat" finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Erasmus+.
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY DZIEMIANY
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i floty Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląskiego Instytutu Technologicznego
- usługa ubezpieczenia Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa- Ursynów
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.