Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-12
Kraków: dostawa oprogramowania zapewniającego jednoczesny dostęp on-line do informacji prawnej dla 600 (sześciuset) użytkowników wraz z aktualizacjami i kodami dostępu na okres 3 lat (Nr postępowania: BEF-V-ZP-38-61/2012)
Numer ogłoszenia: 344800 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury , ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0048 12 6179655, faks 0048 12 6179653.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kssip.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oprogramowania zapewniającego jednoczesny dostęp on-line do informacji prawnej dla 600 (sześciuset) użytkowników wraz z aktualizacjami i kodami dostępu na okres 3 lat (Nr postępowania: BEF-V-ZP-38-61/2012).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania zapewniającego jednoczesny dostęp on-line do informacji prawnej dla 600 (sześciuset) użytkowników wraz z aktualizacjami i kodami dostępu na okres 3 lat na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury. I. Przedmiotem zamówienia jest: a) Dostawa, instalacja i uruchomienie oprogramowania zapewniającego jednoczesny dostęp on-line do informacji prawnej dla 600 (sześciuset) użytkowników wraz z aktualizacjami i kodami dostępu na okres 3 lat (liczone od daty dostawy), zwanego dalej Oprogramowaniem. b) dostarczanie aktualizacji Oprogramowania przez cały okres obowiązywania umowy. II. Oprogramowanie powinno spełniać następujące wymagania: 1. zawierać obowiązujące, archiwalne oraz oczekujące na wejście w życie akty prawne publikowane w Dzienniku Ustaw i Monitorze Polskim z codzienną aktualizacją (w dni robocze) w zakresie obowiązywania, 2. obejmować komplet tekstów aktów prawnych opublikowanych w polskich wersjach dzienników urzędowych Unii Europejskiej serii L i serii C oraz w polskim wydaniu specjalnym Dziennika Urzędowego UE, 3. zawierać teksty aktualnych projektów ustaw z uzasadnieniem, 4. obejmować orzeczenia Sądu Najwyższego w liczbie co najmniej 60 000, w tym wszystkie opublikowane w zbiorach urzędowych: OSNP, OSNC, OSNKW, 5. zawierać orzeczenia Naczelnego Sądu Administracyjnego w liczbie co najmniej 80 000 oraz Wojewódzkich Sądów Administracyjnych w liczbie co najmniej 100 000, w tym wszystkie orzeczenia opublikowane w zbiorach urzędowych ONSA i OSNAiWSA, 6. obejmować orzeczenia Trybunału Konstytucyjnego opublikowane w zbiorze urzędowym OTK, 7. zawierać orzeczenia sądów apelacyjnych w liczbie co najmniej 10 000, 8. zawierać orzeczenia Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości oraz Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w liczbie co najmniej 20 000, 9. zawierać komentarze do kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania cywilnego, kodeksu karnego, kodeksu postępowania karnego, kodeksu wykroczeń, kodeksu karnego wykonawczego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, kodeksu spółek handlowych, kodeksu postępowania administracyjnego, 10. umożliwiać bezpośrednie sięgnięcie (dostęp) z poziomu tekstu aktu prawnego do przywołanych w tych aktach przypisów innych aktów prawnych, aktów wykonawczych, orzeczeń, tez z piśmiennictwa prawniczego i komentarzy, 11. umożliwiać przejścia z treści orzeczenia do treści orzeczeń powiązanych, 12. zawierać wzory dokumentów z zakresu postępowania karnego i cywilnego w liczbie co najmniej 1 000, możliwych do edytowania i zapisywania. III. Oprogramowanie przeznaczone jest do instalacji na 600 stanowiskach komputerowych posiadanych przez osoby wskazane przez Zamawiającego, o minimalnych parametrach: System operacyjny: Windows XP SP3 x32/x64 Home, Professional Windows Vista SP1 x32/x64 Premium, Ultimate, Business, Enterprise Windows 7x32/x64 Premium, Ultimate, Professional, Enterprise, przeglądarka Internet Explorer wersja 6.0 lub wyższa lub Mozilla Firefox wersja 3.0 lub wyższa. IV. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 48200000-0 pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu, 48771000-3 pakiet oprogramowania użytkowego ogólnego. 72260000-5 Usługi w zakresie oprogramowania 72320000-4 Usługi bazy danych 48218000-9 Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami V. Realizacja zamówienia zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Przedmiot zamówienia uzupełniającego będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego określonego w Rozdziale 3 SIWZ i nie przekroczy 5% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.20.00.00-0, 48.77.10.00-3, 72.26.00.00-5, 72.32.00.00-4, 48.21.80.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub realizuje co najmniej jedną dostawę w zakresie dostawy oprogramowania zapewniającego dostęp on-line do informacji prawnej, o wartości co najmniej 100.000 zł brutto (łącznie). Wykonawca musi udokumentować, że wyżej wymienione dostawy wykonał lub wykonuje należycie załączając dokumenty potwierdzające ich należytą realizację, a w wykazie wykonanych dostaw podać ich wartość, przedmiot (zakres, rodzaj), datę(y) wykonania i odbiorcę(ów). Wzór wykazu wykonanych dostaw stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innego podmiotu lub podmiotów zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami, w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie tego podmiotu lub podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (ceny, przedmiotu zamówienia, terminu realizacji umowy), na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy w przypadku: a) wystąpienie siły wyższej; b) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kssip.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KSSiP, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, pok. 328, tel. 12 617 96 55, fax 12 617 94 11, e-mail s.sito@kssip.gov.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, Kancelaria Ogólna pokój nr 419.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Postępowanie nie dotyczy zawarcia umowy ramowej. 2. Postępowanie nie dotyczy ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj polegająca na: Przebudowie stołówki i zaplecza gastronomicznego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia konferencyjno-biurowe z zapleczem
- Wykonanie modernizacji wewnętrznych linii zasilających elektrycznych WLZ w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51 (kl. IV-V), Grota Roweckiego 15 (kl. VI-VII), Grota Roweckiego 39 w Krakowie.
- Wymiana oświetlenia klatek schodowych na oświetlenie typu LED w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51, 99, Lipińskiego 20 w Krakowie.
- Wymiana 65 sztuk zaworów gazowych na klatkach schodowych w budynku mieszkalnym ul. Lipińskiego 8-10 w Krakowie.
- Świadczenie usług telefonii ruchomej wraz z dostawą kart SIM na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Wykonywanie remontu wraz z montażem klimatyzacji w apartamencie ŁK 3 w Ośrodku AGH w Łukęcinie ul. Leśna 3 - DE.dzp.272-88/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi odnowienia wsparcia i licencji dla: 2 urządzeń Fortinet FortiGate 200F oraz dla 2 maszyn wirtualnych Fortinet i FortiGate.
- Dostosowanie wybranych obiektów bazy GESUT do obowiązujących przepisów
- Zapewnienie wsparcia dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń Fortinet
- Przedłużenie wsparcia technicznego i prawa do aktualizacji (ang. maintenance) dla oprogramowania Veeam Data Platform Foundation, Edition: Enterprise Plus - 140 Instances na okres 1 roku.
- Dostosowanie wybranych obiektów bazy GESUT do obowiązujących przepisów
- Zakup, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.