To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-02
Wróblew: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2010-2011
Numer ogłoszenia: 344899 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 318931 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wróblew, Wróblew 15, 98-285 Wróblew, woj. łódzkie, tel. 043 8286612, faks 043 8213415.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2010-2011.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych zarządzanych przez Gminę Wróblew w sezonie zimowym 2010/2011 nw. sprzętem i materiałem do uszarstniania nawierzchni dróg i chodników: Zadanie I - sza kolejność 14,8 km - Wróblew - Wągłczew 7,0 km - Kobierzycko - Sędzice 3,2 km - Słomków Mokry - Bliźniew 3,2 km - Dziebędów 1,4 km II - kolejność odśnieżania - inne drogi bitumiczne i niebitumiczne (wg potrzeb) - wg potrzeb Wymagany sprzęt i materiały do utrzymania dróg - nośnik samochodowy z pługiem i posypywarką, materiał + załadunek - wykonawca 1 szt. - dodatkowo równiarka (według potrzeb) - szt.1 - koparko-ładowarka (według potrzeb) - szt.1 Wymieniony sprzęt winien być przeznaczony tylko do wykonania tego zamówienia Materiały do usuwania śliskości zimowej. Do usuwania i łagodzenia skutków śliskości zimowej należy stosować jedynie piasek z solą jako mieszankę 20 %. Solą jest chlorek sodu NaCl z antyzbrylaczem. Piasek winien mieć uziarnienie do 2 mm. Wykonawca na własny koszt gromadzi ww materiał magazynując je w miejscach, które uzna za ułatwiające wykonanie zamówienia. Zasady utrzymania dróg gminnych Drogi będą utrzymywane według następujących zasad: Odśnieżanie Jezdnia odśnieżona na całej szerokości i długości, dopuszcza się warstwę zajeżdżonego śniegu max. 2 cm. Uszarstnianie nawierzchni i chodników Nawierzchnia dróg - posypana na całej szerokości i długości w tym skrzyżowania z innymi drogami, skrzyżowania z torami kolejowymi, przy przystankach autobusowych, zakrętach. Interwencyjne - jezdnia odśnieżona, w miejscach zasp na długości powyżej 100 mb. Odśnieżony winien być co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek w zasięgu widoczności. Jezdnia posypana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu. Odśnieżanie dróg należy rozpoczynać niezwłocznie lecz nie później niż po 1,5 godziny od chwili otrzymania zawiadomienia o rozpoczęciu akcji zimowego utrzymania dróg. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić zamawiającego o rozpoczęciu akcji zimowego utrzymania dróg oraz o jego zakończeniu. Odśnieżanie należy rozpoczynać od osi drogi w kierunku ruchu drogowego. Nie dopuszcza się przemieszczania śniegu z korony drogi odśnieżanej na pobliskie linie kolejowe, chodniki, place postojowe, nie wolno pozostawiać zgarniętego z jezdni śniegu na skrzyżowaniach dróg z kolejami lub innymi drogami. W trakcie prowadzenia akcji należy uwzględnić odśnieżanie przystanków autobusowych. Śnieg należy usuwać na pobocze. Sprzęt do zimowego utrzymania dróg powinien być przygotowany w takim stopniu aby mógł być gotowy do użycia w ciągu 1 godziny od chwili powzięcia decyzji o konieczności rozpoczęcia akcji. Awaria środka transportowego nie zwalnia wykonawcy do wykonania zadania w określonym czasie sprzętem zamiennym. Pojazdy samochodowe do wykonywania prac przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej. Do zapobiegania i usuwania śliskości zimowej należy stosować mieszankę piaskowo-solną w ilości wyznaczonej przez zamawiającego. Materiał do uszarstniania wykonawca winien zabezpieczyć w takim stopniu aby zachować ciągłość prac związanych z prowadzeniem akcji zimowego utrzymania dróg. Likwidację śliskości zimowej poprzez użycie 20% mieszanki piaskowo-solnej należy rozpoczynać na wyraźne polecenie zamawiającego. W sytuacji zagrożenia przejezdności dróg, na skutek intensywnych opadów śniegu, praca sprzętu zostanie skupiona na drogach łączących miejscowości z drogą krajową nr 12, skupiskami szkół, zakładów pracy . Pracami zimowego utrzymania dróg kieruje zamawiający poprzez system dyżurów w trakcie których jest prowadzony stały monitoring stanu dróg i pogody. Przy każdorazowym uruchamianiu akcji zimowej zamawiający wydawał będzie decyzje dotyczące pracy sprzętu i materiału posługując się kolejnością utrzymywania dróg. Jeśli będą miały miejsce zatory w postaci zasp śnieżnych których nie będą w stanie usunąć pługi, w miejsca ich występowania zostanie wysłany sprzęt bez rejonizacji tj równiarki, koparko-ładowarki. W trakcie wykonywania czynności związanych z zimowym utrzymaniem Wykonawca powinien posiadać sprawny telefon komórkowy. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, że w trakcie wykonywania czynności związanych z zimowym utrzymaniem dróg wykonawca nie posiada sprawnego telefonu komórkowego. Wykaz wszystkich telefonów komórkowych wykonawca zobowiązany jest przedstawić zamawiającemu przed rozpoczęciem sezonu zimowego., Wykonawca musi mieć możliwość zorganizowania pracy całodobowo, również w dni wolne od pracy i święta. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej we własnym zakresie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH I MOSTOWYCH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH I MOSTOWYCH" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o., Czartki 60, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44576,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58636,00
Oferta z najniższą ceną: 58636,00 / Oferta z najwyższą ceną: 58636,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie do 15.04.2025 r.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w: SR w Szamotułach, OK nr 1 przy SR w Sz-łach, VI ZWKW w Międzychodzie oraz utrzymania czystości na terenie zewn. SR w Sz-łach od 01.01.2025 do 30.06.2026
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenie miasta Drawno w 2025r."
- Świadczenie usług sprzątania, ochrony obiektów Centrum Usług Społecznych oraz ochrona przewozu wartości pieniężnych (konwój) należących do Zamawiającego.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.