eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyszkówZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I PARKINGÓW W MYSZKOWIE - W SEZONIE ZIMOWYM 2015/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-17

Myszków: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I PARKINGÓW W MYSZKOWIE - W SEZONIE ZIMOWYM 2015/2016
Numer ogłoszenia: 345696 - 2015; data zamieszczenia: 17.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 298236 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków, ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (34) 313 26 82 w. 145, faks (34) 313 50 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I PARKINGÓW W MYSZKOWIE - W SEZONIE ZIMOWYM 2015/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu gminnych dróg, parkingów, chodników i przystanków komunikacji miejskiej oraz osiedlowych dróg, parkingów i chodników będących własnością Gminy Myszków w sezonie zimowym 2015/2016. 2. Rodzaj zamówienia: usługa. 3. Kody CPV dotyczące zamówienia: 1) Główny przedmiot: 90620000-9: Usługi odśnieżania; 2) Dodatkowe przedmioty: 906300002: Usługi usuwania oblodzeń. 4. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych przez Wykonawców. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną, dwie, trzy, cztery lub pięć części zamówienia. 5. W celu umożliwienia składania ofert częściowych przedmiot zamówienia został podzielony na następujące pięć części: 1) Część 1: Zimowe utrzymanie w Myszkowie dróg gminnych o nawierzchniach bitumicznych i innych utwardzonych w sezonie zimowym 2015/2016; 2) Część 2: Zimowe utrzymanie w Myszkowie dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych w sezonie zimowym 2015/2016; 3) Część 3: Zimowe utrzymanie w Myszkowie parkingów gminnych w sezonie zimowym 2015/2016; 4) Część 4: Zimowe utrzymanie osiedlowych dróg, parkingów i chodników, będących własnością Gminy Myszków w sezonie zimowym 2015/2016; 5) Część 5: Zimowe utrzymanie w Myszkowie chodników i przystanków komunikacji miejskiej w sezonie zimowym 2015/2016; 6. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1: Zimowe utrzymanie w Myszkowie dróg gminnych o nawierzchniach bitumicznych i innych utwardzonych w sezonie zimowym 2015/2016, obejmujące: 1) Odśnieżanie dróg o nawierzchniach bitumicznych i innych utwardzonych o łącznej długości: 74,500 km; 2) Usuwanie (zwalczanie) śliskości zimowej na odcinkach dróg o nawierzchniach bitumicznych i innych utwardzonych o łącznej długości: 52,45 km. Szczegółową lokalizację prac i zakres prac określono w Wykazie dróg gminnych w Myszkowie o nawierzchniach bitumicznych i innych utwardzonych, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2015/2016. Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania i odbioru przedmiotowej usługi określono w Zasadach wykonania i odbioru usługi zimowego utrzymania dróg gminnych o nawierzchniach bitumicznych i innych utwardzonych, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2015/2016. 7. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2: Zimowe utrzymanie w Myszkowie dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych w sezonie zimowym 2015/2016, obejmujące: 1) Odśnieżanie dróg o nawierzchniach gruntowych o łącznej długości: 66,17 km; 2) Usuwanie (zwalczanie) śliskości zimowej na odcinkach dróg o nawierzchniach gruntowych o łącznej długości: 0,200 km. Szczegółową lokalizację prac i zakres prac określono w Wykazie dróg gminnych w Myszkowie o nawierzchniach gruntowych, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2015/2016. Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania i odbioru przedmiotowej usługi określono w Zasadach wykonania i odbioru usługi zimowego utrzymania dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2015/2016. 8. Opis przedmiotu zamówienia dla części 3: Zimowe utrzymanie w Myszkowie parkingów gminnych w sezonie zimowym 2015/2016, obejmujące: 1) Odśnieżanie na nawierzchniach parkingów o łącznej powierzchni 19 208,50 m2; 2) Usuwanie śliskości zimowej na nawierzchniach parkingów o łącznej powierzchni 19 208,50 m2. Szczegółową lokalizację prac i zakres prac określono w Wykazie parkingów gminnych w Myszkowie, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2015/2016. Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania i odbioru przedmiotowej usługi określono w Zasadach wykonania i odbioru usługi zimowego utrzymania parkingów gminnych, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2015/2016. 9. Opis przedmiotu zamówienia dla części 4: Zimowe utrzymanie osiedlowych dróg, parkingów i chodników, będących własnością Gminy Myszków w sezonie zimowym 2015/2016, obejmujące: 1) Odśnieżanie osiedlowych dróg o nawierzchniach bitumicznych i innych utwardzonych o łącznej powierzchni 10 406,00 m2;. 2) Usuwanie (zwalczanie) śliskości zimowej na odcinkach dróg o nawierzchniach bitumicznych i innych utwardzonych o łącznej długości: 5 203,00 m2; 3) Odśnieżanie i usuwanie śliskości na osiedlowych parkingach o łącznej powierzchni 2 983,00 m2; 4) Odśnieżanie i usuwanie śliskości na osiedlowych chodnikach o łącznej powierzchni 6 793,00 m2. Szczegółową lokalizację prac i zakres prac określono w Wykazie graficznym osiedlowych dróg, parkingów i chodników, będących własnością Gminy Myszków, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2015/2016. Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania i odbioru przedmiotowej usługi określono w Zasadach wykonania i odbioru usługi zimowego utrzymania osiedlowych dróg, parkingów i chodników, będących własnością Gminy Myszków, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2015/2016. 10. Opis przedmiotu zamówienia dla części 5: Zimowe utrzymanie chodników i przystanków komunikacji miejskiej na terenie gminy Myszków w sezonie zimowym 2015/2016, obejmujące: 1) Odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej na chodnikach o łącznej powierzchni 11 990,00 m2; 2) Odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej na przystankach komunikacji miejskiej o łącznej powierzchni 3 614,40 m2. Szczegółową lokalizację prac i zakres prac określono w Wykazie chodników na terenie gminy Myszków, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2015/2016 oraz w Wykazie przystanków komunikacji miejskiej na terenie gminy Myszków, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2015/2016. Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania i odbioru przedmiotowej usługi określono w Zasadach wykonania i odbioru usługi w zakresie zimowego utrzymania chodników i przystanków komunikacji miejskiej na terenie gminy Myszków, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2015/2016. 11. Wykonawca winien zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie określonym w odpowiednich wykazach oraz w sposób określony w odpowiednich zasadach wykonania i odbioru usługi, dotyczących poszczególnych części zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ - Niezbędne dokumenty do wykonania przedmiotowego zamówienia. 12. Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4) ustawy Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia, dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia (klauzula społeczna), które obejmują wszystkie jego części: 1) Zamawiający wymaga, aby w okresie realizacji zamówienia, osoba wyznaczona przez Wykonawcę lub podwykonawcę na koordynatora realizowania usługi tj. osoba kierująca wykonaniem usługi i kontrolująca jej jakość, była zatrudniona na podstawie umowy o pracę; 2) Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania stawianych przez Zamawiającego ww. wymagań składa oświadczenie o spełnieniu klauzuli społecznej - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 3) Zatrudnienie koordynatora realizowania usługi na podstawie umowy o pracę powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji umowy; 4) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymagania dotyczącego zatrudnienia koordynatora realizowania usługi na podstawie umowy o pracę, poprzez żądanie od Wykonawcy stosownych dokumentów, potwierdzających tę formę zatrudnienia; 5) W przypadku, gdy w okresie realizacji zamówienia koordynator realizowania usługi nie będzie zatrudniony na podstawie umowy o pracę, Zamawiający będzie uprawniony do odstąpienia od umowy w terminie 21 dni od dnia powzięcia informacji przez Zamawiającego o niezatrudnieniu koordynatora na podstawie umowy o pracę. 13. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP w wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego. 14. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, które zostaną wskazane w ofercie. 15. Wykonawca jest zobowiązany do podania w ofercie nazwy (firmy) podwykonawcy na którego zasoby powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 17. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zimowe utrzymanie w Myszkowie dróg gminnych o nawierzchniach bitumicznych i innych utwardzonych w sezonie zimowym 2015/2016

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych SANIKO Sp. z o.o, ul. Prusa 70, 42-300 Myszków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 362704,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 344000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 325000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 344000,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Zimowe utrzymanie w Myszkowie parkingów gminnych w sezonie zimowym 2015/2016

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elektro-Trans-Bud Helena Kucharek, ul. Żarecka 12b, 42-300 Myszków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49907,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 38000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70000,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Zimowe utrzymanie osiedlowych dróg, parkingów i chodników, będących własnością Gminy Myszków w sezonie zimowym 2015/2016

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elektro-Trans-Bud Helena Kucharek, ul. Żarecka 12b, 42-300 Myszków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 111201,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 79000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 104000,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Zimowe utrzymanie chodników i przystanków komunikacji miejskiej na terenie gminy Myszków w sezonie zimowym 2015/2016

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elektro-Trans-Bud Helena Kucharek, ul. Żarecka 12b, 42-300 Myszków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96632,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 79500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 119000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.