To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-13
Siemianowice Śląskie: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w ramach projektu Gotowa do pracy 6.1.1 PO KL
Numer ogłoszenia: 345714 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 298424 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich, ul. Wyzwolenia 17, 41-103 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7652945, 7652949, faks 032 7652940.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w ramach projektu Gotowa do pracy 6.1.1 PO KL.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w zakresie: Zadanie 1 Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych - do 3 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej) Zadanie 2 Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych + język niemiecki - do 3 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej) Zadanie 3 Obsługa kasy fiskalnej + minimum sanitarne + książeczka zdrowia - do 6 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej) Zadanie 4 Cukiernik + zdobienie tortów - do 6 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej Zadanie 5 Masaż I stopnia - do 6 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej) Zadanie 6 Profesjonalna sprzątaczka - do 6 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej) Zadanie 7 Usługi krawieckie - do 6 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej) Zadanie 8 Projektowanie ogrodów - do 6 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Gotowa do pracy Poddziałanie 6.1.1 PO KL.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ERUDITUS" S.C. ILONA MOŚ, DANUTA GAWOR
jakie przetargi wygrała firma
"ERUDITUS" S.C. ILONA MOŚ, DANUTA GAWOR
- ERUDITUS S.C. Ilona Moś, Danuta Gawor, ul. Matejki 5, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10080,00
Oferta z najniższą ceną: 4320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15888,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych + język niemiecki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ERUDITUS" S.C. ILONA MOŚ, DANUTA GAWOR
jakie przetargi wygrała firma
"ERUDITUS" S.C. ILONA MOŚ, DANUTA GAWOR
- ERUDITUS S.C. Ilona Moś, Danuta Gawor, ul. Matejki 5, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12720,00
Oferta z najniższą ceną: 6630,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23940,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Obsługa kasy fiskalnej + minimum sanitarne + książeczka zdrowia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SŁAWOMIRA KARCZEWSKA "ESKA" BIURO USŁUG SZKOLENIOWO-DORADCZYCH
jakie przetargi wygrała firma
SŁAWOMIRA KARCZEWSKA "ESKA" BIURO USŁUG SZKOLENIOWO-DORADCZYCH
- Sławomira Karczewska ESKA Biuro Usług Szkoleniowo - Doradczych, ul. Okrężna 32, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4110,00
Oferta z najniższą ceną: 4110,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11700,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich w 2025 r. Część warzywa i owoce , pieczywo, drób i wędliny
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich od stycznia do grudnia 2025 r
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Przeprowadzenie kursu - wózki widłowe (jezdniowe)
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.