eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeźnioDoposażenie szkół z terenu Gminy Brzeźnio w pomoce dydaktyczne, sprzęt i materiały biurowe w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą Szansa na lepszy start

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-13

Brzeźnio: Doposażenie szkół z terenu Gminy Brzeźnio w pomoce dydaktyczne, sprzęt i materiały biurowe w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą Szansa na lepszy start
Numer ogłoszenia: 345888 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227376 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Oświaty i Wychowania w Brzeźniu, ul. Wspólna 44, 98-275 Brzeźnio, woj. łódzkie, tel. 43 820 39 17, faks 43 820 36 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie szkół z terenu Gminy Brzeźnio w pomoce dydaktyczne, sprzęt i materiały biurowe w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą Szansa na lepszy start.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, sprzętu i materiałów biurowych w ramach realizacji zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Brzeźnio w ramach projektu Szansa na lepszy start współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części zamówienia zawiera Załączniki nr 1,2,3 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: I część - ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci: 1) Ćwiczenia logopedyczne. 2) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu. 3) Gimnastyka korekcyjna 4) Zajęcia rozwijające uzdolnienia w kierunku matematyczno -informatycznym i przyrodniczym symbol CPV: 39162100-6 - pomoce dydaktyczne. 2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne według załącznika nr 1 do SIWZ. 3.Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy licząc od dnia odbioru dostawy. II część - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą następującego sprzętu: 1) Komputery przenośne z oprogramowaniem - 4szt. symbol CPV: 30213100-6 - komputery przenośne 2. Wymagane minimalne parametry sprzętu multimedialnego opisane są w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt według załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 24 miesiące od dnia odbioru dostawy. III część - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą: 1) papier ksero 2) tonery 3) tusze 2. Ilości oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały biurowe według załącznika nr 3 do SIWZ. Symbol CPV: 30 19 00 00-7 różny sprzęt i artykuły biurowe.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.21.31.00-6, 30.19.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiotem zamówienia realizowany jest w ramach zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Brzeźnio w ramach projektu Szansa na lepszy start współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KLADREW Urszula Muża-Klamann, ul. 3-go Maja 17/6, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15355,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15306,48

  • Oferta z najniższą ceną: 15306,48 / Oferta z najwyższą ceną: 23061,51

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.U.H. MERITUM Adam Kruk, ul. Struga 29, 20-709 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7924,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15104,40

  • Oferta z najniższą ceną: 9500,52 / Oferta z najwyższą ceną: 15104,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PLANETARIO, ul. Sienkiewicza 3, 90-113 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1504,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1837,33

  • Oferta z najniższą ceną: 1837,33 / Oferta z najwyższą ceną: 3076,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.