Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2014-10-17
Garwolin: ¦wiadczenie us³ug kompleksowego utrzymania czysto¶ci w obiekcie sportowo-rekreacyjnym Kryta P³ywalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2
Numer og³oszenia: 346028 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Sportu i Kultury , ul. ¯wirki i Wigury 16, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 0-25 682 20 51, faks 0-25 682 20 51.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.csik.garwolin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Samorz±dowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug kompleksowego utrzymania czysto¶ci w obiekcie sportowo-rekreacyjnym Kryta P³ywalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia jest ¶wiadczenie na rzecz Zamawiaj±cego przez Wykonawcê us³ugi sprz±tania i utrzymania czysto¶ci obiektu sportowo-rekreacyjnego Kryta P³ywalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2. 2. Szczegó³owy opis i zakres obowi±zków zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowi±cy Za³±cznik nr 1 do niniejszej specyfikacji 3. Definicje: 3.1. Serwis dzienny prowadzony jest w godzinach funkcjonowania obiektu (od 6:00 do 22:00) i obejmuje czynno¶ci w zakresie zapewniaj±cym bie¿±c± obs³ugê sprz±tania obiektu oraz kontrolê stanu czysto¶ci przez personel, sprzêtem, materia³ami i ¶rodkami czysto¶ci Wykonawcy oraz uzupe³nianie wg. potrzeb ¶rodków higieny (tj. myd³o w p³ynie, rêczniki papierowe, papier toaletowy) dostarczonych Wykonawcy przez Zamawiaj±cego. 3.2. Serwis nocny prowadzony jest poza godzinami funkcjonowania obiektu (od 22:00 do 6:00) i obejmuje czynno¶ci w zakresie generalnego sprz±tania obiektu przez personel, sprzêtem, materia³ami i ¶rodkami czysto¶ci Wykonawcy 3.3. Sprz±tanie poremontowe - prowadzone jest w okresie przerwy technicznej obiektu i obejmuje czynno¶ci w zakresie generalnego sprz±tania obiektu przez personel, sprzêtem, materia³ami i ¶rodkami czysto¶ci Wykonawcy, w tym po prowadzonych drobnych pracach remontowych oraz czyszczenie gruntowne niecek basenowych bez wody i czyszczenie zbiorników w podbaseniu 3.4. Czyszczenie (konserwacja) kana³ów wentylacyjnych - dwa razy do roku w pomieszczeniu hali basenowej oraz zje¿d¿alni, w terminach 24-06-2015 do 27-06-2015 oraz od 02-09-2015 do 05-09-2015 roku. odpowiednimi preparatami do konserwacji stali nierdzewnej typu , zabezpieczaj±cymi przed dzia³aniem oparów podchlorynu sodu np. ANTOXR 71 E Extra (stainless steel pickling pastê) - w tym prace na wysoko¶ci..
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.90.00.00 - Us³ugi w zakresie sprz±tania i odka¿ania 90.91.00.00 - Us³ugi sprz±tania 90.91.10.00 - Us³ugi sprz±tania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien 90.91.12.00 - Us³ugi sprz±tania budynków 90.91.90.00 - Us³ugi sprz±tania biur i szkó³ oraz czyszczenia urz±dzeñ biurowych 90.91.92.00 - Us³ugi sprz±tania biur .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga aby oferta zabezpieczona by³a wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena spe³niania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia w oparciu o tre¶æ dokumentów i o¶wiadczeñ do³±czonych do oferty przez Wykonawców a wymaganych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w Rozdziale II SIWZ
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena spe³niania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia w oparciu o tre¶æ dokumentów i o¶wiadczeñ do³±czonych do oferty przez Wykonawców a wymaganych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w Rozdziale II SIWZ
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena spe³niania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia w oparciu o tre¶æ dokumentów i o¶wiadczeñ do³±czonych do oferty przez Wykonawców a wymaganych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w Rozdziale II SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena spe³niania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia w oparciu o tre¶æ dokumentów i o¶wiadczeñ do³±czonych do oferty przez Wykonawców a wymaganych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w Rozdziale II SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena spe³niania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia w oparciu o tre¶æ dokumentów i o¶wiadczeñ do³±czonych do oferty przez Wykonawców a wymaganych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w Rozdziale II SIWZ
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
- wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
Wykaz materia³ów i ¶rodków czysto¶ci niezbêdnych do realizacji zadania
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz oferty - za³±cznik nr 1 W przypadku, gdy wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, do oferty musi byæ do³±czone pe³nomocnictwo (pe³nomocnictwo winno byæ do³±czone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów za³±czonych przez wykonawcê). W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie (konsorcjum, spó³ka cywilna), do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo (pe³nomocnictwo winno byæ do³±czone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów za³±czonych przez wykonawcê). Pe³nomocnictwa, o których mowa wy¿ej nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii. Kopie dokumentów winny byæ potwierdzone za zgodno¶æ przez osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca polega³ bêdzie na zasobach innych podmiotów, musi za³±czyæ pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Poza zmianami przewidzianymi w SIWZ, Zamawiaj±cy przewiduje tak¿e zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w nastêpuj±cych przypadkach: 1. dopuszczalna jest zmiana umowy polegaj±ca na zmianie osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnie za ¶wiadczenie us³ug. Wykonawca mo¿e zmieniæ te osoby na pro¶bê tych osób oraz z przyczyn niezale¿nych od nich, tj. zdarzeñ losowych (¶mieræ, choroba, zwolnienie) a tak¿e z powodu niewywi±zywania siê tych osób z nale¿ytego wykonywania przedmiotu zamówienia oraz wyst±pienia innych przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy (np. rezygnacji osób wskazanych do realizacji us³ug), przy czym osoby zastêpuj±ce pierwotnie wskazane osoby w potencjale kadrowym bêd± musia³y posiadaæ uprawnienia nie gorsze od nich - wy³±cznie za zgod± Zamawiaj±cego, 2. dopuszczalna jest zmiana osób reprezentuj±cych strony umowy, zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacj± przedmiotu umowy; 3. dopuszczalna jest zmiana umowy polegaj±ca na zmianie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia w przypadku, gdy ulegn± zmianie powszechnie obowi±zuj±ce przepisy w zakresie wysoko¶ci stawek podatku od towarów i us³ug na przedmiot ¶wiadczenia, 4. dopuszczalna jest zmiana umowy polegaj±ca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), zmiana nazwy i danych Zamawiaj±cego 5. dopuszczalna jest zmiana narzêdzi i sprzêtu technicznego przeznaczonego do realizacji zadania (tylko w uzasadnionych przypadkach np. zu¿ycie, awaria, nieskuteczno¶æ - na odpowiednik), 6. wyst±pienia oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy; 7. dopuszczalna jest zmiana ilo¶ci serwisów dziennych i/lub nocnych zwi±zana ze zwiêkszeniem lub zmniejszeniem liczby dni wolnych od pracy, przed³u¿eniem przerwy technologicznej, awariami, kontrolami, innymi czynnikami, których obecnie nie mo¿na przewidzieæ, uniemo¿liwiaj±cymi wykonywanie zamówienia, w tym w sytuacji wojny lub kataklizmu; 8. dopuszczalna jest zmian obligatoryjnych wynikaj±cych ze zmian przepisów prawa, niezale¿nych od stron; 9. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu wykonania poszczególnych elementów przedmiotu umowy, je¿eli dochowanie terminu okre¶lonego w umowie jest niemo¿liwe z uwagi na si³ê wy¿sz± lub inne okoliczno¶ci niezale¿nie od stron umowy lub których strony umowy przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci nie by³y w stanie unikn±æ ani przewidzieæ, 10. dopuszczalna jest zmiana umowy polegaj±ca na zmianie ¶rodków chemicznych u¿ywanych w celu realizacji zamówienia jedynie na równowa¿ne (tylko w uzasadnionych przypadkach np. nieskuteczno¶æ, wywo³anie alergii, zalecenia kontroli), jednak¿e ka¿da zmiana ¶rodka chemicznego jest mo¿liwa pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiaj±cego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csik.garwolin.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Centrum Sportu i Kultury w Garwolinie, ul. Nadwodna 1; Sekretariat.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 18.11.2014 godzina 09:30, miejsce: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego, tj. w Sekretariacie Centrum Sportu i Kultury w Garwolinie, ul. Nadwodna 1, 08-400 Garwolin.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- Konserwacja i serwis instalacji c.o. wentylacji, klimatyzacji, kanalizacji, ciep³ej i zimnej wody w budynku Starostwa Powiatowego w Garwolinie.
- Rozbudowa ¿³obka i przedszkola w gminie Garwolin
- ¦wiadczenie us³ugi kompleksowego utrzymania czysto¶ci w obiekcie sportowo-rekreacyjnym Kryta P³ywalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia oraz dozoru obiektu S±du Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Garwolinie
- Dostawa ¶rodków dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Garwolinie
wiêcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga sprz±tania w Szko³ach Podstawowych z terenu Gminy Miejskiej Tczew oraz budynku CUW-u.
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTO¦CI W BUDYNKU S¡DU REJONOWEGO W KO£OBRZEGU
- Utrzymanie czysto¶ci wewn±trz i na zewn±trz nieruchomo¶ci po³o¿onej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Us³ugi sprz±tania pomieszczeñ biurowych w obiektach Muzeum Miejskiego Wroc³awia
- Bie¿±ce utrzymanie zieleni i publicznych terenów gminnych wraz z utrzymaniem toalety, przystanków komunikacyjnych, koszy wolnostoj±cych i koszeniem pasa drogowego
- Utrzymanie czysto¶ci terenów placówek Zak³adu Lecznictwa Ambulatoryjnego w O¶wiêcimiu w 2025 roku
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.