To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-05
Warszawa: Świadczenie usługi polegającej na opróżnianiu koszy ulicznych ustawionych na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych na terenie m.st. Warszawa będących w zarządzie Dzielnicy Wola oraz dostawę koszy ulicznych (sprawa nr 7/ZP/16)
Numer ogłoszenia: 34603 - 2016; data zamieszczenia: 05.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18543 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, faks 22 4435600.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi polegającej na opróżnianiu koszy ulicznych ustawionych na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych na terenie m.st. Warszawa będących w zarządzie Dzielnicy Wola oraz dostawę koszy ulicznych (sprawa nr 7/ZP/16).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na opróżnianiu koszy ulicznych ustawionych na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych na terenie m.st. Warszawa będących w zarządzie Dzielnicy Wola oraz dostawę koszy ulicznych. a) Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest do opróżniania 200 szt. koszy na odpady niesegregowane, ustawionych na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych na terenie m.st. Warszawa będących w zarządzie Dzielnicy Wola, minimum 5 razy w tygodniu, zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia odpadów-śmieci, znajdujących się w odległości do 1 metra wokół kosza. b) Wykonawca na zgłoszenie Zamawiającego jest zobowiązany do uprzątnięcia niesegregowanych odpadów, znajdujących się w obrębie kosza, w ramach usługi opróżniania koszy ulicznych, w odległości wskazanej w ofercie. Przedmiotowa odległość stanowi kryterium oceny ofert - patrz część XIII SIWZ. c) W okresie obowiązywania umowy Zamawiający przewiduje możliwość przestawiania koszy na odpady niesegregowane, według lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, poprzez dokonanie zmiany w harmonogramie. d) Wykonawca jest zobowiązany do przestawienia kosza w obrębie 10 m, od jego pierwotnej lokalizacji, w ramach usługi opróżniania koszy ulicznych. Zamawiający o przestawieniu kosza będzie informował Wykonawcę pisemnie, każdorazowo, w przypadku zaistnienia potrzeby. e) W okresie obowiązywania umowy Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia dostawy koszy ulicznych bądź wkładów do koszy ulicznych, wraz z ich montażem w miarę zaistniałych potrzeb, poprzez dokonanie zmiany w harmonogramie. Parametry koszy określone są w załączniku nr 3 do umowy, maksymalna ilość koszy, które Zamawiający przewiduje do dostawy, w okresie trwania niniejszej umowy nie przekroczy 10 szt. Dostarczone przez Wykonawcę kosze, opróżniane będą za cenę jednostkową, wskazaną w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. 2) Zamawiający wprowadza dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia, w związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. a) Zamawiający wymaga zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy jednej osoby bezrobotnej, na podstawie umowy o pracę, w myśl art. 29 ust. 4 ustawy Pzp oraz na podstawie: a-1) skierowania z powiatowego urzędu pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2015 r. poz. 149 z późn. zm.), lub a-2) właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy, określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. b) Wyżej wskazana osoba ma być zatrudniona w terminie nie dłuższym niż 21 dni od daty podpisania umowy, nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. c) Wykonawca w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu komplet dokumentów, stwierdzających zatrudnienie osoby bezrobotnej, tj.: c-1) zgłoszenia oferty pracy przedstawionej powiatowemu urzędowi pracy, c-2) odpisu skierowania osoby bezrobotnej przez powiatowy urząd pracy do pracodawcy, c-3) umowę o pracę. d) Zamawiający uprawniony będzie, w czasie trwania umowy, do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, dotyczących zatrudnienia osoby bezrobotnej, e) Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudnienia osoby bezrobotnej, f) Dopuszcza się zmianę osoby bezrobotnej, o której mowa w ppkt 2 lit. a), wykonującej przedmiot zamówienia. W przypadku wypowiedzenia/rozwiązania stosunku pracy z osobą bezrobotną biorącą udział przy realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie (pisemnie bądź faksem), w terminie do 3 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy. g) Wykonawca w terminie do 21 dni od dnia powiadomienia, o którym mowa w ppkt 2 lit. f), jest zobowiązany zatrudnić osobę bezrobotną i w terminie do 30 dni przedłożyć dokumenty, o których mowa w ppkt 2 lit. c), h) Osoba bezrobotna winna być zatrudniona do czynności związanych z opróżnianiem koszy. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania dot. zatrudnienia osoby bezrobotnej oraz zakres i wymagania dotyczące wykonania i odbioru usług określa: a) Wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ, b) Formularz cenowy - załącznik nr 1A do SIWZ, c) Parametry techniczne koszy i wkładów do koszy z przykładami koszy - załącznik nr 8 do SIWZ, d) Wykaz rozmieszczenia koszy na odpady - załącznik nr 9 do SIWZ. 4) Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia kwotę brutto 95.050,65 zł. Zamawiający wskazuje, że wynagrodzenie wykonawcy w roku 2016 nie może przekroczyć kwoty brutto 65.339,75 zł - informacja dot. zapisu § 6 ust. 2 pkt 1 wzoru umowy. 5) Zamówienie będzie realizowane w terminie od dnia 02.05.2016 r. do dnia 01.05.2017 r., ale nie dłużej niż do wyczerpania kwoty wynagrodzenia, która zostanie wskazana w § 6 ust. 2 umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AG-Complex Sp. z o.o., ul. Płytowa 14, 03-046 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88009,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 71889,99
Oferta z najniższą ceną: 71889,99 / Oferta z najwyższą ceną: 143026,40
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA ODBIORU I UTYLIZACJI ODPADÓW POPRODUKCYJNYCH
- Świadczenie usług związanych z letnim utrzymaniem czystości w Gminie Ogrodzieniec
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów. "
- Na sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów komunalnych
- Usługa wywozu odpadów stałych, zmieszanych i segregowanych oraz wywóz kontenerami odpadów komunalnych, gabarytowych, zmieszanych
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych odbieranych z placówek podległych MOPS w Gdyni (2 części) 2025-2026
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.