To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-18
Ogłoszenie nr 346086 - 2016 z dnia 2016-11-18 r.
Piotrków Trybunalski: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH:MODERNIZACJA 2 MIEJSKICH PLACÓW ZABAW ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 31791-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, krajowy numer identyfikacyjny
592276114, ul.
Kasztanowa
31,
97-300
Piotrków Trybunalski, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
+48447339253, faks
+48447339252, e-mail
zp@zdium-piotrkow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdium-piotrkow.4bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH:MODERNIZACJA 2 MIEJSKICH PLACÓW ZABAW ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji 2 miejskich placów zabaw zlokalizowanych w Piotrkowie Trybunalskim: 1. W PARKU MIEJSKIM UL. ŻEROMSKIEGO 2. PRZY UL. POPRZECZNEJ Modernizacja obiektów polega na: naprawie urządzeń zabawowych i innych elementów wchodzących w skład ww. obiektów; wymianie nawierzchni amortyzującej oraz urządzeń niebezpiecznych, nie spełniających norm oraz nienadających się do modernizacji. Podstawowym zadaniem modernizacji jest zwiększenie bezpieczeństwa osób przebywających na miejskich placach zabaw. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT: 1. PARK MIEJSKI UL. ŻEROMSKIEGO huśtawka łańcuchowa podwójna z siedziskami kubełkowymi - oczyszczenie wszystkich elementów urządzenia, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie, - montaż jednego siedziska kubełkowego wraz z łańcuchami i zawiesiami z łożyskiem, - poprawienie montażu drugiego siedziska kubełkowego huśtawka łańcuchowa podwójna z siedziskami płaskimi - oczyszczenie wszystkich elementów urządzenia, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie, - wymiana dwóch siedzisk płaskich wraz z łańcuchami i zawiesiami z łożyskiem. huśtawka wagowa - wymiana dwóch urządzeń na urządzenia podobnej wielkości o konstrukcji aluminiowej spełniające aktualne normy. piaskownice - wymiana siedzisk ze sklejki w dwóch piaskownicach, zabezpieczenie ich przed szkodliwymi warunkami atmosferycznymi oraz oczyszczenie i pomalowanie ścian bocznych. zjeżdżalnia duża - wymiana urządzenia na urządzenie podobnej wielkości o konstrukcji aluminiowej spełniające aktualne normy. zjeżdżalnia mała - wymiana urządzenia na urządzenie podobnej wielkości o konstrukcji aluminiowej spełniające aktualne normy, drążek trójramienny - oczyszczenie wszystkich elementów urządzenia, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie. poręcze gimnastyczne - oczyszczenie wszystkich elementów urządzenia, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie. drążek schodkowy - oczyszczenie wszystkich elementów urządzenia, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie, - uzupełnienie zaślepek na śruby. wieża ze zjeżdżalnią - wymiana urządzenia na urządzenie podobnej wielkości o konstrukcji aluminiowej spełniające aktualne normy. przeplotnia - oczyszczenie wszystkich elementów urządzenia, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie. zestaw 3-elementowy - oczyszczenie wszystkich elementów urządzenia, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie, - wymiana płyty ze sklejki w ściance wspinaczkowej, - wymiana drabinki z linek na podobną do zdemontowanej spełniającą aktualne normy. stoliki piknikowe - wymiana jednego stolika piknikowego na nowy o podobnej konstrukcji - demontaż drugiego stolika piknikowego, a w zamian montaż nowego urządzenia zabawowego - karuzeli z kierownicą, siedziska z tworzywa HDPE, spełniającej wymagane normy (miejsce montażu urządzeń należy uzgodnić z Zamawiającym). ławki - 3 sztuki - wymiana siedzisk i oparć drewnianych oraz zabezpieczenie ich przed szkodliwymi warunkami atmosferycznymi wraz z lakierowaniem. kosze - czyszczenie powierzchni, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie 3 sztuk koszy na śmieci, oraz montaż jednego brakującego wkładu. regulamin - czyszczenie powierzchni, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie stelaża regulaminu oraz wymiana tablicy z informacjami graficznymi i odniesieniem do obowiązującej uchwały Rady Miasta (do uzgodnienia z Zamawiającym w trakcie prac) przy wejściu północnym, - montaż stelaża regulaminu o konstrukcji metalowej wraz z tablicą z informacjami graficznymi, odniesieniem do obowiązującej uchwały Rady Miasta (do uzgodnienia z Zamawiającym w trakcie prac) przy wejściu zachodnim. ogrodzenie - oczyszczenie wszystkich elementów ogrodzenia, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie, - poprawienie fundamentu słupka furtki i słupka ogrodzenia przy wejściu zachodnim, - naprawa furtek przy wejściu północnym i zachodnim, - wymiana tablic nad wejściami północnym i zachodnim na tablice z pleksi z wygrawerowanym tekstem, - naprawa pokrzywionego przęsła od strony północnej nawierzchnia - wyrównanie terenu oraz posianie trawy, - pod urządzeniami wymiana nawierzchni na amortyzującą na przestrzeni ok 547 m^2, zapewniającej upadek z 1,7 m na całej strefie bezpieczeństwa, z zastosowaniem atestowanej nawierzchni przerostowej. Maty należy zamontować na terenie wyrównanym. Pod matą należy rozłożyć włókninę z nasionami traw. Maty należy na brzegach zakołkować oraz pospinać co cztery oczka. 2. UL. POPRZECZNA karuzela - wymiana urządzenia na urządzenie podobne do zdemontowanego spełniające aktualne normy, stolik piknikowy wymiana blatu i siedzisk ze sklejki oraz zabezpieczenie ich przed szkodliwymi warunkami atmosferycznymi, Użyty materiał (urządzenia, części zamienne, maty amortyzujące) musi być nowy i bez wad czyli równomiernie zabarwiony, równy, nie może mieć pęknięć, pęcherzy, widocznych zanieczyszczeń oraz uszkodzeń krawędzi i naroży. Zastosowany materiał nie może wydzielać toksycznych substancji do środowiska, ma być przyjazny dla użytkowników i środowiska, wodoodporny, nie gnijący a także nie wrażliwy na grzyby. Zamontowane urządzenia muszą być odporne na potencjalne próby demontażu w trakcie aktów wandalizmu, wszelkie warunki atmosferyczne (m.in. mrozy, upały, burze), oraz powinny zapewniać bezpieczne użytkowanie. Ewentualne zmiany w zakresie montowanych urządzeń i nawierzchni należy uzgodnić z Zamawiającym przed przystąpieniem do prac. Zainstalowany sprzęt powinien być zgodny z normą PN-EN 1176:2009, a nawierzchnia z normą PN-EN 1177:2009. Nawierzchnie, urządzenia i inne materiały użyte do modernizacji powinny posiadać wszystkie świadectwa oraz atesty dopuszczenia do użytkowania przewidziane przepisami dla tego typu inwestycji. Materiał zastosowany jako nawierzchnia amortyzująca musi być o odpowiedniej grubości w stosunku do wysokości upadku oraz o odpowiednich wymiarach w stosunku do strefy bezpieczeństwa poszczególnych urządzeń. Niezależnie od wyżej wymienionego zakresu robót (ma on charakter orientacyjny), Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich czynności koniecznych do właściwego funkcjonowania placów zabaw, będących przedmiotem niniejszego opisu. Bez względu na wytyczne zawarte w niniejszej dokumentacji, na Wykonawcy ciąży zobowiązanie rezultatu. Podczas prowadzonych prac, Wykonawca musi dostosować się do ustaw, norm i przepisów branżowych obowiązujących w chwili wykonywania modernizacji. W ramach robót będących przedmiotem umowy, Wykonawca zobowiązany jest do: 1) usunięcia w trakcie realizacji prac wszelkiego rodzaju odpadów poza plac zabaw. Odpady stanowią własność Wykonawcy; 2) zabezpieczenia terenu prac na czas wykonania robót zgodnie z wymaganymi przepisami oraz pokrycia kosztów z tym związanych; 3) Wykonywania usługi z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45112723-9
Dodatkowe kody CPV:
37535200-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT128445.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 124700.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- ,,Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Ostrów, w jednostce ewidencyjnej 101001_2 Aleksandrów w powiecie piotrkowskim, w województwie łódzkim".
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Aleksandrów, w jednostce ewidencyjnej 101001_2 Aleksandrów w powiecie piotrkowskim, w województwie łódzkim
- Aktualizacja baz BDOT500, GESUT, EGiB
- Wykonywanie przeglądów technicznych i napraw sprzętu medycznego.
- Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne, odpadów medycznych oraz pokonsumpcyjnych z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.
- Sprzedaż i dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych oraz okuć budowlanych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.