eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańŚwiadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych na rzecz Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Poznaniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-17

Poznań: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych na rzecz Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 346128 - 2015; data zamieszczenia: 17.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu , ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79, 60-529 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 831 1177, faks 61 831 1199.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.rdos.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych na rzecz Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Poznaniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych na rzecz Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Poznaniu. 2.Przez Wykonawcę - Operatora pocztowego rozumie się przedsiębiorcę uprawnionego do wykonywania działalności pocztowej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych. 3.Wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wynikają z następujących przepisów: 1)Ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo Pocztowe (Dz. U. z 29 grudnia 2012 roku, poz. 1529 z późn. zm.), 2)W przypadku zmiany przepisów w tym zakresie będą miały zastosowanie przepisy obowiązujące, bez konieczności aneksowania umowy. 4.Świadczenie usług pocztowych będzie polegało na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek pocztowych w gabarytach A i B : a)przesyłek krajowych : -przesyłki listowe nierejestrowane zwykłe ekonomiczne, -przesyłki listowe nierejestrowane zwykłe priorytetowe, -przesyłki listowe polecone ekonomiczne, -przesyłki listowe polecone ekonomiczne za potwierdzeniem odbioru, -przesyłki listowe polecone priorytetowe, -przesyłki listowe polecone priorytetowe za potwierdzeniem odbioru, b)przesyłek zagranicznych : -przesyłki nierejestrowane ekonomiczne, -przesyłki nierejestrowane priorytetowe, -przesyłki listowe najszybszej kategorii, -przesyłki listowe najszybszej kategorii za potwierdzeniem odbioru, c)przesyłek na warunkach szczególnych (WS): -przesyłki ekonomiczne na WS; -przesyłki priorytetowe na WS; d)paczek pocztowych krajowych i zagranicznych: -paczki pocztowe ekonomiczne, -paczki pocztowe ekonomiczne za potwierdzeniem odbioru, -paczki pocztowe priorytetowe, -paczki pocztowe priorytetowe za potwierdzeniem odbioru, e)przesyłek kurierskich krajowych i zagranicznych. 5.Przez przesyłki będące przedmiotem zamówienia rozumie się: a)przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe: -zwykłe ekonomiczne - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, -zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane listowe najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, -polecone ekonomiczne - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, -polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, -polecone ekonomiczne za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym, -polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym. b)przez paczki pocztowe, rozumie się paczki: -zwykłe ekonomiczne - rejestrowane nie będącą paczkami najszybszej kategorii, -priorytetowe - rejestrowane najszybszej kategorii. 6.Usługi pocztowe stanowiące przedmiot zamówienia obejmują: 1)Przesyłki listowe krajowe o wagach: a)do 350 gram (gabaryt A i B) b)ponad 350 gram do 1000 gram (gabaryt A i B) c)ponad 1000 gram do 2000 gram (gabaryt A i B) GABARYT A - to przesyłki o wymiarach : -minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, -maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć : wysokość 20 mm, -długość 325 mm, szerokość 230 mm. GABARYT B - to przesyłki o wymiarach : -mnimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, -maksimum - suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. Wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją +/- 2 mm. 2)Przesyłki listowe zagraniczne o wagach: a)do 50 gram, b)ponad 50 gram do 100 gram, c)ponad 100 gram do 350 gram, d)ponad 350 gram do 500 gram, e)ponad 500 gram do 1000 gram, f)ponad 1000 gram do 2000 gram. 3)Paczki pocztowe o wagach: a)do 1 kg (gabaryt A i B) b)od 1 kg do 2 kg (gabaryt A i B) c)od 2 kg do 5 kg (gabaryt A i B) d)od 5 kg do 10 kg (gabaryt A i B) e)od 10 kg do 15 kg (gabaryt A i B) f)od 15 kg do 20 kg (gabaryt A i B) GABARYT A - to paczki o wymiarach : -minimum - wymiar strony adresowej nie mniejszej niż 90 x 140 mm, -maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć długości 600 mm,szerokości 500 mm oraz wysokości 300 mm. GABARYT B - to paczki o wymiarach : -minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500 m, wysokość 300 mm; -maksimum - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm. 4)Usługa pocztowa przesyłka pocztowa na warunkach szczególnych polega na przyjęciu, przemieszczeniu i doręczeniu/wydaniu przesyłki oraz traktowaniu jej ze szczególną ostrożnością. Przesyłka pocztowa na warunkach szczególnych w obrocie krajowym może być przyjmowana w dwóch kategoriach: -przesyłka pocztowa na warunkach szczególnych (WS) ekonomiczna (EK), która jest przemieszczana, opracowywana i doręczana w standardzie jakościowym D+3 (podany termin doręczenia nie jest terminem gwarantowanym tylko deklarowanym), -przesyłka pocztowa na warunkach szczególnych (WS) priorytetowa (PR), która jest przewożona najszybszym środkiem transportu, mając pierwszeństwo w procesie opracowywania i doręczania przed przesyłkami ekonomicznymi. Standardem jakościowym dla przesyłki priorytetowej jest jej przebieg w terminie D+1. Przesyłka priorytetowa będzie dostarczona następnego dnia roboczego po dniu nadania, jeśli zostanie nadana do godz. 15:00. Przesyłka nadana jako priorytetowa po godz. 15:00 traktowana będzie jako nadana w dniu następnym. Przesyłkę priorytetową należy oznaczać poprzez naklejenie na niej nalepki w kolorze niebieskim z napisem PRIORYTET/PRIORITAIRE lub naniesienie napisu o treści PRIORYTET. Ponadto na nalepce adresowej do przesyłki należy zaznaczyć rubrykę PRIORYTETOWA. Minimalne wymiary przesyłka pocztowa na warunkach szczególnych wynoszą 15 cm x 20 cm, natomiast maksymalne są sumą długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość i nie mogą przekraczać 300 cm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 150 cm. Maksymalna waga przesyłki wynosi 30 kg. Opakowanie, zamknięcie, zabezpieczenie przesyłki oraz druki, formularze, blankiety i nalepki dołączone do przesyłki, a wymagane do świadczenia usługi wlicza się do jej masy. Wszystkie przesyłki nadane w ramach usługi przesyłka pocztowa na warunkach szczególnych muszą być oznakowane nalepką lub napisem /Ostrożnie/. 5)Usługa kurierska w obrocie krajowym i międzynarodowym: a)usługa doręczenia tego samego dnia (Poznań), b)usługa doręczanie na jutro (kraj): -poranek - do godz. 9:00 -południe - do godz. 12:00 -standard - doręczenie przesyłki do adresata innego niż osoba fizyczna do godz. 15:00; doręczenie przesyłki do adresata będącego osobą fizyczną do godz. 20:00. c)usługa doręczenie do 3 dni - Europa d)usługa doręczenie do 7 dni - Świat Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązuje się do odbioru przesyłek z kancelarii każdorazowej siedziby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Poznaniu, która obecnie mieści się przy ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79, 60-529 Poznań, po wcześniejszym otrzymaniu od Zamawiającego telefonicznego, faksowego lub mailowego zlecenia wykonania usług kurierskich. Zamówienia na realizację usługi można składać od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15.00. Odbiór przesyłek przez kuriera następować będzie do godz. 15.00 dnia, w którym dokonano zlecenia wykonania usługi kurierskiej. W przypadku usług zleconych w piątek, Wykonawca zobowiązuje się doręczyć przesyłki do adresata innego niż osoba fizyczna w poniedziałek, z zachowaniem terminów wskazanych w punkcie 6. ust. 5. podpkt. a-d, przesyłki do adresata będącego osobą fizyczną w sobotę, z zachowaniem terminów wskazanych w punkcie 6. ust. 5. podpkt. a-d. Zamawiający otrzyma potwierdzoną kopie druku listu przewozowego Wykonawca dostarczy bezpłatną kopertę firmową formatu B4 przeznaczoną do wysłania przesyłek o masie nie większej niż 1 kg. W przypadku przesyłek o większych gabarytach Zamawiający będzie stosował własne opakowania lub zakupi u Operatora opakowanie kartonowe. W przypadku braku możliwości doręczenia, Wykonawca awizuje przesyłkę pozostawiając zawiadomienie o jej nadejściu z informacją o możliwości jej odbioru w wyznaczonej placówce Wykonawcy. Przesyłka powinna być awizowana dwukrotnie. W przypadku wyczerpania możliwości doręczenia przesyłkę zwraca się niezwłocznie do Zamawiającego. W przypadku opóźnienia doręczenia przesyłki z zagwarantowanym terminem doręczenia na dzień następny Wykonawca zapłaci Zamawiającemu odszkodowanie stanowiące kwotę równą dwukrotnej opłacie zasadniczej za nadanie tej przesyłki. Natomiast w przypadku przesyłek doręczanych w tym samym dniu odszkodowanie za opóźnienie wyniesie 10 procent wysokości wniesionej opłaty. Niezależnie od odszkodowania, w przypadku utraty przesyłki Zamawiający ma prawo do zwrotu wszystkich uiszczonych opłat, chyba że nastąpiło to w skutek siły wyższej. Wykonawca zapewnia możliwość stałego monitorowania realizacji usługi tj. lokalizacji przesyłki w czasie rzeczywistym według danych Zamawiającego lub numeru dowodu przekazania przesyłki kurierskiej. Wykonawca zapewnia możliwość transportu dokumentów zwrotnych. W przypadku nadawania przez Zamawiającego przesyłek nieujętych w formularzu cenowym podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika usług Wykonawcy, który będzie stanowił załącznik do umowy. 7.Zamawiający wymaga, aby usługa dostarczania przesyłek świadczona była do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu w Polsce i za granicami kraju objętego Porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym. 8.Placówki nadawcze Wykonawcy: a)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył usługę odbioru poczty nadawanej z siedziby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Poznaniu w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godz. 14.00 - 14.30. b)Odbioru przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. c)Placówki nadawcze Wykonawcy powinny być czynne w dni robocze od poniedziałku do piątku do godz. 18.00. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał placówkę nadawczą w Poznaniu. d)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił możliwość nadania indywidualnych przesyłek objętych przedmiotem zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku, w placówce pocztowej Wykonawcy czynnej co najmniej w godz. 10.00-18.00 i oddalonej od siedziby Zamawiającego (ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79, 60-529 Poznań) w odległości do 5 km. 9.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca doręczał przesyłki pocztowe do każdorazowej siedziby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Poznaniu w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00- 10.00. 10.Nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. Nadanie przesyłek potwierdzać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. 11.Zamawiający będzie przekazywał przesyłki do nadania w stanie uporządkowanym według rodzaju i wagi oraz umieszczał na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki. 12.Druki potwierdzenia odbioru przesyłki zapewnia Wykonawca. 13.Do przesyłek używane będą koperty Zamawiającego. Waga przesyłki określona będzie w stanie zamkniętym. 14.Wszelkie oznaczenia przesyłek rejestrowanych i priorytetowych muszą być zapewnione przez Wykonawcę. 15.Wykonawca będzie doręczał przesyłki krajowe zaliczone do powszechnych usług pocztowych z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanym w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz.U. 2013 r., poz. 545). 16.Wykonawca będzie doręczał Zamawiającemu pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru niezwłocznie po doręczeniu przesyłki, nie później jednak niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia jej doręczenia. Zwrot niedoręczonych przesyłek odbywać się będzie niezwłocznie po wyczerpaniu ich możliwości doręczenia z podaniem przyczyny ich niedoręczenia. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia zawiadomienia u adresata. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w powyższym terminie Wykonawca sporządza powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny jej nie doręczenia. 17.Okresem rozliczeniowym będzie miesiąc kalendarzowy. Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym, potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych lub dokumentów oddawczych dokumentujących zwrot przesyłek w przypadku, kiedy możliwość dostarczenia została wyczerpana. Usługi będą rozliczane według cen jednostkowych wynikających z formularza cenowego. 18.Płatności za przesyłki będą dokonywane z dołu na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury za wykonane w danym miesiącu usługi. Faktura winna zostać wystawiona do dnia 7-go miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym ze specyfikacją wykonanych usług. 19.Należność wskazana w ust. 18 będzie płacona przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany każdorazowo w treści faktury. 20.W przypadku zwłoki w zapłacie faktury, Wykonawcy przysługuje prawo do naliczenia ustawowych odsetek z tytułu zwłoki. 21.W przypadku zwłoki w zapłacie całości albo części należności za usługi świadczone na rzecz Zamawiającego, przekraczającej jeden miesiąc, Wykonawca po pisemnym wezwaniu do zapłaty i wyznaczeniu w tym celu co najmniej 21 - dniowego terminu ma prawo zaprzestać świadczenia usług na rzecz Zamawiającego oraz rozwiązać niniejszą umowę w trybie natychmiastowym, bez zachowania terminu wypowiedzenia. 22.Zamawiający określił w Załączniku Nr 3 do SIWZ średnie miesięczne przewidywane ilości nadawanych przesyłek. Ilości przesyłek pocztowych podane w tym załączniku zostały przyjęte przez Zamawiającego szacunkowo. Rzeczywista ilość przesyłek pocztowych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie, przy czym łączna wartość zamówienia nie przekroczy kwoty wynikającej z ceny oferty Wykonawcy. W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek nie określonych w formularzu cenowym podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika usług Wykonawcy. 23.Cena podana przez Wykonawcę nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia, z wyjątkami: a)w przypadku zmiany stawki podatku VAT na usługi pocztowe może nastąpić zmiana cen jednostkowych odpowiednio do stawki podatku, b)w przypadku, jeśli konieczność wprowadzenia zmian cen wynika z uregulowań prawnych w zakresie ustalania lub zatwierdzania cen za powszechne usługi pocztowe w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe, a także w przypadku, kiedy ich wprowadzenie wynika z okoliczności powodujących, iż zmiana ww. cen leży w interesie publicznym, c)ceny określone przez Wykonawcę w ofercie ulegną obniżeniu w toku realizacji zamówienia w przypadku, gdy opłaty pocztowe wynikające ze standardowego cennika lub regulaminu Wykonawcy będą niższe od cen zawartych w przedłożonej ofercie. Wykonawca ma obowiązek stosować wówczas względem Zamawiającego obniżone opłaty pocztowe dla tych usług, wynikające ze swojego aktualnego cennika lub regulaminu, d)Zamawiającemu przysługuje możliwość korzystania z programów rabatowych (opustowych) oferowanych przez Wykonawcę w toku realizowanej umowy. 24.Zamawiający dopuszcza stosowanie opustów przez Wykonawcę do umowy przetargowej, w przypadku kiedy zostaną one ustalone przez jednostki nadrzędne obu stron. 25.Usługi pocztowe objęte niniejszą umową realizowane będą z uwzględnieniem: a)aktualnie obowiązujących przepisów prawa regulujących wykonywanie usług pocztowych, b)regulaminu świadczenia usług Wykonawcy, z tym, że postanowienia tego regulaminu sprzeczne lub nie dające się pogodzić z postanowieniami zawartymi w niniejszej umowie, nie będą miały zastosowania, c)wymagań wynikających z SIWZ. 26.Po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego, Zamawiający dopuszcza podpisanie porozumienia precyzującego kwestie technologiczne między innymi takie jak: wskazanie placówki pocztowej obsługującej Zamawiającego, prawidłowe oznaczenie nadawanych przesyłek przez Zamawiającego, regulacje technologiczne i regulaminy. 27.Nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich odebrania od Zamawiającego. 28.Zamawiający zobowiązuje się do: a)prawidłowego adresowania przesyłek w sposób czytelny i zgodny ze standardami określonymi w normach, b)sporządzania w dwóch egzemplarzach (w tym jeden dla Wykonawcy) zestawień ilościowych nadanych przesyłek nierejestrowanych z uwzględnieniem kategorii i podziałów wagowych; wzór zestawień winien być uzgodniony z Wykonawcą, c)przekazania przesyłek rejestrowanych Wykonawcy wg książki nadawczej stosowanej przez Zamawiającego i uzgodnionej z Wykonawcą. 29.Reklamacje z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od jej nadania. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. W przypadku zgłaszania reklamacji zastosowanie mają unormowania prawne zawarte w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz.U. z 2013 r., poz. 1468). 30.Strony umowy zobowiązują się do zachowania w poufności wszelkich informacji, w szczególności informacji o danych osobowych, w których posiadanie weszły lub wejdą w związku z realizacją umowy. Strony umowy zobowiązują się również do zachowania w tajemnicy oraz odpowiedniego zabezpieczenia wszelkich dokumentów przekazanych przez druga stronę. Uzyskane informacje oraz otrzymane dokumenty mogą być wykorzystane wyłącznie w celach związanych z realizacją umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2012, poz.1529 z późn. zm.) z obszarem działalności zgodnym z wymogami SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia określonemu w niniejszej SIWZ, o wartości minimum 200000,00 zł brutto każde.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - możliwość śledzenia przez Internet rejestrowanych przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznymi - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.rdos.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79, 60-529 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79, 60-529 Poznań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.