Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-18
Ogłoszenie nr 346191 - 2016 z dnia 2016-11-18 r.
Kościerzyna:
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 318670-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościerzyna, krajowy numer identyfikacyjny
19167518400000, ul.
ul. Strzelecka
9,
83400
Kościerzyna, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
586 865 980, faks
586 865 983, e-mail
g.kucharski@koscierzyna.pl
Adres strony internetowej (URL): www.koscierzyna.pl/bip.aspx
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu geodezyjnego Wąglikowice, Nowa Wieś Kościerska i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębów geodezyjnych Nowy Podleś" Zamówienie zostało podzielone na 3 części części: 1.1 Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu geodezyjnego: CZĘŚĆ 1. Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu geodezyjnego Wąglikowice w gminie Kościerzyna, zgodnie z uchwałą Rady Gminy Kościerzyna Nr IV/161/16 z dnia19 maja 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu geodezyjnego Wąglikowice w gminie Kościerzyna. Powierzchnia obszaru wynosi około 803,21 ha. CZĘŚĆ 2 Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu geodezyjnego Nowa Wieś Kościerska w gminie Kościerzyna, zgodnie z uchwałą Rady Gminy Kościerzyna Nr IV/160/16 z dnia19 maja 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu geodezyjnego Nowa Wieś Kościerska w gminie Kościerzyna. Powierzchnia obszaru wynosi około 499,82 ha. Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębów geodezyjnych: CZĘŚĆ 3 Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obrębu geodezyjnego Nowy Podleś w gminie Kościerzyna, zgodnie z uchwałą Rady Gminy Kościerzyna Nr IV/159/16 z dnia19 maja 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obrębu geodezyjnego Nowy Podleś w gminie Kościerzyna. Powierzchnia obszaru wynosi około 399,23 ha. 1.2. Zakres sporządzania oraz zmiany planu miejscowego obejmuje: a) Sporządzenie tekstu i rysunku projektu planu zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t.Dz. U. z 2016 r., poz. 778). Opracowanie projektu planu poprzedzone wariantowymi koncepcjami, które podlegać będą akceptacji Zamawiającego. Zakres opracowania określony jest w art. 15 wyżej powołanej ustawy oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587 z późniejszymi zmianami). b) Sporządzenie opracowań ekofizjograficznych zgodnie z przepisami art. 71-72 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. Nr 155, poz. 1298). c) Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko przyrodnicze spełniającej wymagania określone w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowiska (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 353). d) Sporządzenie wniosku i uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne. e) Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, uwzględniającej wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587 z późniejszymi zmianami). f) Kompletowanie dokumentacji formalno-prawnej, w ciągu całego okresu sporządzania projektu planu, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 2003 r. Nr 164, poz. 1587 z późniejszymi zmianami). g) Sporządzenie projektu planu miejscowego zgodnie z przepisami szczególnymi dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, itd. h) W przypadku zmian ustawowych dostosowanie projekt planu do zmienionych przepisów prawa. i) Przygotowanie kompletu dokumentów pism, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień wynikających z trybu opracowania planu, w ilościach zgodnych z rozdzielnikami. j) Uczestniczenie w posiedzeniach: Gminnej Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej, Komisjach Rady Gminy Kościerzyna, sesjach Rady Gminy Kościerzyna oraz udział w dyskusji publicznej na temat rozwiązań przyjętych w planie. k) Uczestniczenie w spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury oraz realizacji zadania, w przypadkach i terminach wskazanych przez Zamawiającego. l) Przygotowanie propozycji sposobu rozpatrzenia składanych wniosków dotyczących projektu planu. m) Uzyskanie opinii i uzgodnień właściwych instytucji i organów. n) Przygotowanie projektu planu do wyłożenia do publicznego wglądu. o) Udział w dyskusji publicznej i przygotowanie z niej protokołu. p) Przygotowanie propozycji sposobu rozpatrzenia składanych uwag dotyczących projektu planu i wniesienie ewentualnych poprawek. q) Opracowanie ostatecznej wersji planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag celem przedstawienia Radzie Gminy Kościerzyna do uchwalenia; r) Doprowadzenie do opublikowania uchwały w sprawie przedmiotowego planu w dzienniku urzędowym województwa; 1.3. Forma opracowania projektu planu miejscowego: I. W formie analogowej (wydruk) w skali 1:1000 (dla gruntów rolnych i leśnych w skali 1: 2000) należy przekazać całość opracowania (plansze, teksty) - rysunki w czterech egzemplarzach kolorowych złożonych z arkuszy formatu A0 oraz 2 egzemplarze dokumentacji formalnoprawnej (oryginał i kopia). Wszystkie egzemplarze rysunku planu w wersji papierowej muszą być zafoliowane lub wykonane na materiale niezmywalnym i zapewniającym trwałość. II. W formie elektronicznej: 1) Pliki PDF,JPG, PNG dla całości opracowania, lub innych formatach zaakceptowanych przez Zamawiającego. 2) pliki wektorowe SHP w układzie geodezyjnym 2000 strefa 6 dla rysunków planu - w standardzie SHAPE - cztery pliki składające się na jedną warstwę tematyczną (shp, dba, prj, shx) 1. Dostarczyć należy warstwy tematyczne: a) Granice planu - warstwa poligonowa zawierająca granice opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. b) Przeznaczenie terenów - warstwa typu poligon - wyodrębnione przeznaczenia terenów planu, jeden obiekt poligonowy to jeden teren planistyczny, jednostka planistyczna posiadająca opis atrybutowy zawierający minimum trzy atrybuty opisujące: Przeznaczenie - skrótowy opis przeznaczenia tj. MN,U,MU,MW,ZP Symbol - opis terenu planistycznego, jednostki planistycznej, unikalny identyfikator terenu mający odzwierciedlenie w tekście planu, 1MN, 5U, (symbol musi być identyczny jak oznaczenie na rysunku planu oraz w tekście uchwały) Opis przeznaczenia - opis skrótu przeznaczenia tj. w legendzie i uchwale planu. Dla przeznaczenia MN opis to zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna). c) Linie zabudowy - warstwa liniowa - warstwa zawiera linie zabudowy i opis atrybutowy podziału linii na linie obowiązujące i nieprzekraczalne. Typ - opis typu linii (obowiązująca i nieprzekraczalna). d) Inne warstwy tematyczne - pozostałe ustalenia planu (tj. linie wysokiego napięcia, obszary NATURA 2000, punkty widokowe - wszystkie elementy wymienione w legendzie). Dopuszcza się trzy typy warstw: liniowe, poligonowe, punktowe. Każda warstwa powinna zawierać opis atrybutowy w postaci: Nazwa - nazwa taka jak w legendzie rysunku i w treści planu. Etykieta - jeśli na rysunku planu warstwa posiada opis (np. numer stanowiska archeologicznego, oznaczenie dla linii wysokiego napięcia itp.). 3) Pliki rastrowe w postaci geoTIFF w układzie geodezyjnym 2000 strefa 6 dla rysunków planu. 4) Uchwałę Rady Gminy Kościerzyna wraz z załącznikami w formacie *.xml umożliwiającą publikacje w Dzienniku Urzędowym 5) Uchwałę Rady Gminy Kościerzyna z załącznikami wraz z metadaną w postaci pliku XML zgodnie z profilem INSPIRE 6) Treść uchwały w formie edytowanej doc. 5 Etapy wykonania: Etap I obejmuje następujące czynności: 1. Przygotowanie ogłoszeń, obwieszczeń o przystąpieniu do sporządzania planu. 2. Przygotowanie zawiadomień instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania planu, w ilościach zgodnych z rozdzielnikami 3. Wykonanie (w formie graficznej i opisowej) opracowania ekofizjograficznego podstawowego na potrzeby sporządzanego projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, z uwzględnieniem powiązań przyrodniczych z otoczeniem. 4. Zebranie i opracowanie innych materiałów wyjściowych do projektowania. 5. Wykonanie inwentaryzacji urbanistycznej, w tym stanu zainwestowania oraz jego oceny (wraz z dokumentacją fotograficzną) oraz infrastruktury komunikacyjnej, infrastruktury technicznej, uzbrojenia terenu i zieleni. 6. Przygotowanie projektu zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko. 7. Przygotowanie wykazu i informacji graficznej dotyczącej wniosków wniesionych w związku z przystąpieniem do sporządzenia planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, z propozycją ich rozstrzygnięcia. Propozycja rozstrzygnięcia winna zawierać syntetycznie przedstawione uzasadnienie sposobu rozpatrzenia każdego wniosku (z wyłączeniem wniosków uwzględnionych w całości). Informację graficzną do wykazu wniosków należy przygotować w formacie zapewniającym jej czytelność (numery działek, oznaczenia wniosku) w grafice kolorowej. Informacja graficzna powinna zawierać oznaczenie wniosków umożliwiające ich identyfikację z wykazem i proponowanym sposobem rozpatrzenia (z podziałem na uwzględnione, nieuwzględnione, częściowo uwzględnione itp.). 8. Opracowanie wykazu odpowiedzi i stanowisk organów i instytucji określonych ustawą, oraz innych instytucji i jednostek organizacyjnych poinformowanych o przystąpieniu do sporządzenia planu, wraz z ich analizą. Etap II obejmuje następujące czynności: 1. Opracowanie projektu planu wraz z rozpatrzeniem wniosków do opiniowania i uzgodnień (należy określić przeznaczenie, zasady i standardy zagospodarowania terenu według procedur i problematyki określonych w ustawie i rozporządzeniach, oraz wynikające ze sposobu rozpatrzenia wniosków do planu): a) projekt tekstu ustaleń planu w formie projektu uchwały Rady Gminy, b) projekt części graficznej planu, c) uzasadnienie rozwiązań przyjętych w projekcie planu, d) prognoza oddziaływania na środowisko, e) prognoza skutków finansowych, f) wniosek dotyczący zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne (o ile taka zgoda jest wymagana). 2. Wystąpienie o opinie o projekcie planu oraz uzgodnienie projektu planu z organami wymienionymi w art. 17 pkt 6 a i b ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t.Dz.U. z 2016 r., poz. 778). Przygotowanie dokumentów oraz pism w ilościach zgodnych z rozdzielnikami. Etap III - obejmuje następujące czynności: 1. Przygotowanie wykazu uzyskanych opinii i uzgodnień do projektu planu wraz z analizą i propozycją sposobu i zakresu ich uwzględnienia. 2. Wprowadzenie ewentualnych zmian w projekcie planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień. 3. Przeprowadzenie wyłożenia do publicznego wglądu projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, co oznacza m.in. przyjmowanie zainteresowanych i udzielanie im informacji, przez co najmniej 21 dni, nie mniej niż 1 godzinę tygodniowo, w terminie ustalonym z Zamawiającym. 4. Udział w zorganizowanej publicznej dyskusji nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu. 5. Przygotowanie wykazu uwag wniesionych do projektu planu wyłożonego do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, z propozycją ich rozstrzygnięcia. 6. Opracowanie fragmentaryczne lub całościowe (odpowiednio do potrzeb) korekt projektu planu (w grafice wyróżniającej naniesione zmiany) i jeżeli zaistnieje potrzeba - odpowiednio: prognozy oddziaływania na środowisko i prognozy skutków finansowych oraz przeprowadzenie ponownej procedury wyłożenia do publicznego wglądu wraz z dyskusją publiczną. Etap IV - obejmuje następujące czynności: 1) Opracowanie końcowej edycji projektu planu do uchwalenia (tekstu ustaleń planu w formie projektu uchwały Rady Gminy oraz części graficznej projektu planu). 2) Skompletowanie i przekazanie uchwały wraz z załącznikami i dokumentacją formalno - prawną Wojewodzie Pomorskiemu (w celu sprawdzenia zgodności z prawem i opublikowania uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w dzienniku urzędowym). 1.7 Kopie map zasadniczych albo w przypadku ich braku map katastralnych z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego wykonawca zamawia we własnym zakresie i na swój koszt. 1.8 Mapy zasadnicze w postaci wektorowej w skali 1: 1000 oraz mapy ewidencji gruntów i budynków w postaci wektorowej w skali 1 : 5000 Zamawiający zamawia we własnym zakresie i na swój koszt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
71410000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu geodezyjnego Wąglikowice |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT34796.75 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 38130 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu geodezyjnego Nowa Wieś Kościerska |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT28780.49 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 31980 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Nowy Podleś |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT28780.49 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 28290 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- Budowa drogi leśnej nr 189 o nazwie ZABRODY-PODRĄBIONA na terenie Leśnictwa Zabrody i Podrąbiona
- "Dostawa sprzętu komputerowego do wyposażenia pracowni kształcenia zawodowego branży HGT w PZS nr 2 w Kościerzynie"
- Wykonanie wymiany pokrycia dachu wraz z elewacją w istniejącym budynku magazynowo-gospodarczym (stodoły) szkółki leśnej w Bąku - II postępowanie
- DZP/47/24 WYKONANIE ZADANIA INWESTYCYJNEGO W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - UTWORZENIE CENTRUM SENIORALNEGO W DZIERŻĄŻNIE- PRZEBUDOWA PAWILONU NR 2
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.