Ogłoszenie z dnia 2011-10-21
Warszawa: Wykonanie dodatkowych funkcjonalności systemu teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń
Numer ogłoszenia: 346430 - 2011; data zamieszczenia: 21.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Inspektorat Transportu Drogowego, ul. Postępu 21, 02-676 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2204801, faks 22 2204899.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dodatkowych funkcjonalności systemu teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie dodatkowych funkcjonalności systemu teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Asseco Poland S.A., ul. Olchowa 14, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203252,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 203000,00
Oferta z najniższą ceną: 203000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 203000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki jest uzasadnione na podstawie art. 67 ust 1 pkt 1 lit. a) i b) ustawy Pzp gdyż usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę : - z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze a także, -z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów W celu zapewnienia utrzymania oraz usprawnienia systemu CEN, GITD ogłosił przetarg nieograniczony, w wyniku którego zawarto umowę nr 38/2011 z dnia 04.03.2011. oraz umowę nr 71/2011 z dnia 04.04.2011 z firmą Asseco Poland S.A. Umowa jest nadal realizowana.W obu umowach GITD zagwarantował sobie nabycie autorskich praw majątkowych w zakresie pozwalającym na swobodne rozporządzanie i korzystanie z wyników realizacji tych umów, w tym uprawnienie do wprowadzania modyfikacji w oprogramowaniu wytworzonym w trakcie realizacji tych umów.Prawa autorskie majątkowe do oprogramowania wykonanego w ramach tych umów przejda na Zamawiającego po zakończeniu realizacji ww. umów, tj. po ukończeniu wszystkich etapów tworzenia oprogramowania objętego tymi umowami, a zatem w chwili obecnej prawa te pozostają po stronie wykonawcy. Obecnie w chwili gdy, ww. umowy są w trakcie realizacji, zaistniała konieczność wprowadzenia dodatkowych, nieobjętych ww. umowami, funkcjonalności. Biorąc pod uwagę powyższe, GITD udzieliło zamówienia w trybie z wolnej ręki wykonawcy Asseco Poland S.A. z siedzibą w Rzeszowie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie asysty technicznej w odniesieniu do oprogramowania CommVault Simpana 11 SB w 2025 r.
- "Nadzór autorski oraz usługi serwisowe systemów informatycznych ESKULAP i IMPULS"
- Usługi asysty technicznej Systemu ORACLE
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/ InfoMedica
- Opieka serwisowa oprogramowania Infomedica/AMMS oraz serwis systemu bazodanowego Oracle
- Serwis pogwarancyjny oraz aktualizacja oprogramowania Krytej Mobilnej Strzelnicy Ćwiczebnej w Kontenerach 40ft HC
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.