Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-03
Częstochowa: Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 346443 - 2008; data zamieszczenia: 03.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie , ul. Dąbrowskiego 43/45, 42-218 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3689101.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie realizowana w formie bezgotówkowego zakupu na stacji paliw na terenie miasta Częstochowy oraz przy drogach krajowych na trasach: Częstochowa - Warszawa, Częstochowa - Katowice, Częstochowa - Bielsko Biała, Częstochowa - Łódź, Częstochowa - Kielce, Częstochowa - Augustów, Częstochowa - Szczecin, Częstochowa - Gdańsk. Średnie roczne zapotrzebowanie na paliwa wynosi: a) 14.000 litrów - benzyny bezołowiowej 95 b) 16.000 litrów - oleju napędowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.32.10.0 - Benzyna bezołowiowa 91.34.10.0 - Olej napędowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający o udzielenie zamówienia muszą spełniać niżej wymienione warunki: 1. Określone przepisami art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Określone przepisami art.22 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - brak istnienia przesłanek wskazanych przepisami art.24 ust.1 pkt 1 - 10 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - brak istnienia przesłanek wskazanych przepisami art.24 ust.2 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w zakresie warunku wskazanego w pkt 1 ppkt 1 ocena spełniania warunku nastąpi wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdziale VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia pkt 1 ppkt 1 i 2 oraz oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia pkt 1 ppkt 3, 2) w zakresie warunków wskazanych w pkt 1 ppkt 2 i 3 ocena spełniania warunków nastąpi wg formuły spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia pkt 1 ppkt 3, 3) w zakresie warunków wskazanych w pkt 2 ppkt 1 i 2 ocena spełniania warunków nastąpi wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia pkt 1 ppkt 3 . 4. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie warunki określone w pkt 1 ppkt 1 oraz w pkt 2 ppkt 1 i 2 musi spełniać każdy wykonawca, warunki określone w pkt 1 ppkt 2 i 3 mogą spełniać łącznie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne spełniają warunki do udziału w postępowaniu muszą załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia (rozdział VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia): 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi wydanej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r Prawo energetyczne - (tekst jednolity - Dz. U. z 2006r Nr 89 poz.625 z późniejszymi zmianami), 3) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w oparciu o wzór formularza. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 1 i 2 oraz oświadczenie w zakresie art.22 ust.1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp, wskazane w pkt 3 składa każdy wykonawca 2) oświadczenie wskazane w pkt 1 ppkt 3. w zakresie art. 22 ust 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp wykonawcy składają łącznie. 3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie stosownie do art.23 ust. 2 ustawy Pzp zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 3. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty o których mowa w pkt 1 ppkt 1 i 2 w formie oryginału lub w kserokopii potwierdzonej Za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy (osobę/osoby podpisującą(e) ofertę). 4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 i 2 zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy Prawo zamówień publicznych w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. (Dz. U. z 2008r. Nr 188, poz.1155)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 75
- 2 - Wysokość upustu w % od ceny brutto jednego litra paliwa - 25
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS Oddział w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45, 42-218 Częstochowa budynek A, pokój nr 406, w godz. od 7.30 do 15.00, od poniedziałku do piątku.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45, 42-218 Częstochowa, Samodzielny Referat Zamówień Publicznych, budynek A, pokój nr 406.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego, pocztą (w tym przypadku należy wcześniej przesłać pisemne zapotrzebowanie na numer faksu /034/ 368 92 44, 034/ 368 91 93 lub pobrać ze strony internetowej. Specyfikacja jest nieodpłatna. 2. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami: - Antoni Pakos - Wydział Administracyjno - Gospodarczy, Częstochowa ul. Dąbrowskiego 43/45 budynek D, pokój nr 1 tel. 034 368 -94 -78, faks 034 368 -91 -93 w godz. od 8.00 do 12.00 od poniedziałku do piątku w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia, - Ewa Szecówka - Samodzielny Referat Zamówień Publicznych, Częstochowa ul. Dąbrowskiego 43/45, budynek A pokój nr 406 tel. 034 368-94-06, faks 034 368-92-44 w godz. od 8.00 do 12.00, od poniedziałku do piątku w zakresie procedury przetargowej.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ CENTRALNEJ SZKOLE PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
- USŁUGI - Utworzenie i prowadzenie dwóch samoobsługowych punktów kasowych na rzecz Sądu Rejonowego w Częstochowie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej i sanitarnej nad realizacją zadania: "Przebudowa budynku magazynowego wraz z montażem konstrukcji nośnej suwnicy"
- Wykonanie instalacji paneli fotowoltaicznych w obiektach KRUS w Częstochowie oraz podległych Placówkach Terenowych KRUS w Bielsku-Białej, Koniecpolu, Lublińcu, Myszkowie i Rybniku .
- Dostawa stanowiska dydaktycznego "Interaktywny model oczyszczania ścieków - obieg zamknięty w praktyce" dla WIiŚ Politechniki Częstochowskiej
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa oleju napędowego w roku 2025 dla Usług Komunalnych Sp. z o.o.
- DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH - OLEJ NAPĘDOWY, BENZYNA BEZOŁOWIOWA NA POTRZEBY ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W MIKOŁOWIE
- Sukcesywny zakup paliw płynnych
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do samochodów, maszyn oraz urządzeń Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o.o. w roku 2025
- Dostawa paliwa na potrzeby SPZZOZ w Gryficach - powtórzenie
- Bezgotówkowy zakup paliw silnikowych na potrzeby Szkoły Aspirantów PSP w Poznaniu
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.