eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa wraz z montażem mebli biurowych, regałów metalowych przesuwnych i regałów metalowych stacjonarnych na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-03

Szczecin: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych, regałów metalowych przesuwnych i regałów metalowych stacjonarnych na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych.
Numer ogłoszenia: 346711 - 2008; data zamieszczenia: 03.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 278797 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny, ul. Szafera 10, Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4698400, faks 091 4394763.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych, regałów metalowych przesuwnych i regałów metalowych stacjonarnych na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych, regałów metalowych przesuwnych i regałów metalowych stacjonarnych wraz z dostarczeniem, wniesieniem i montażem na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych w asortymencie i ilościach określonych w umowie. Specyfikację techniczną przedmiotu umowy określono w załącznikach do umowy 2.Dostawa, wniesienie i montaż mebli biurowych odbędzie się do siedziby Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych ARiMR, dostawa, wniesienie i montaż regałów metalowych stacjonarnych odbędzie się do siedzib 12 Biur Powiatowych, natomiast dostawa, wniesienie i montaż regałów przesuwnych odbędzie się do siedziby Oddziału Regionalnego. Wykaz obiektów Zamawiającego do których odbędą się dostawy oraz wykaz ilości i asortymentu mebli i regałów określono w umowie. Miejscem dostawy i montażu regałów przesuwnych i stacjonarnych - zadanie nr 2 jest siedziba Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego. 3.Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z montażem odbywać się będzie w dni robocze u Zamawiającego w godz. pracy od 8:15 do 16:15. 4.Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie następujących części zamówienia zwanych dalej zadaniami: Zadanie nr 1 - dostawa mebli biurowych z montażem wraz z dostarczeniem, wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w siedzibie Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych. Zadanie nr 2 - dostawa regałów przesuwnych i stacjonarnych wraz z podłogą wypełniającą przestrzeń między szynami jezdnymi regałów przesuwnych wraz z dostarczeniem, wniesieniem i montażem w dwóch pomieszczeń archiwum zakładowego w siedzibie Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego. Zadanie nr 3 - dostawa regałów stacjonarnych wraz z dostarczeniem, wniesieniem i montażem w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego w siedzibach 12 Biur Powiatowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.11.00 - Regały archiwalne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 198702.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mebli biurowych z montażem wraz z dostarczeniem, wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w siedzibie Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Regulski-Rajczowski Spółka Jawna, ul. Powstańców Wlkp. 1, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 133697.00
  • Oferta z najniższą ceną: 133697.00 oferta z najwyższą ceną: 198257.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa regałów przesuwnych i stacjonarnych wraz z podłogą wypełniającą przestrzeń między szynami jezdnymi regałów przesuwnych wraz z dostarczeniem, wniesieniem i montażem w dwóch pomieszczeń archiwum zakładowego w siedzibie Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Budmax Sp. z o.o., ul. Rzeźnicka 8/5, 80-822 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 32155.00
  • Oferta z najniższą ceną: 32155.00 oferta z najwyższą ceną: 52448.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa regałów stacjonarnych wraz z dostarczeniem, wniesieniem i montażem w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego w siedzibach 12 Biur Powiatowych

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GMG Centrum. Duda i Spółka Sp.j., ul. J. Bema 1 A, 42-500 Będzin, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 32850.00
  • Oferta z najniższą ceną: 22230.00 oferta z najwyższą ceną: 40770.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.