eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzyna ŚląskaWykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Jaworzyna Śląska oraz gminnych jednostek organizacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-21

Jaworzyna Śląska: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Jaworzyna Śląska oraz gminnych jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 346820 - 2011; data zamieszczenia: 21.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223044 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jaworzyna Śląska, ul. Wolności 9, 58-140 Jaworzyna Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 074 8588230, faks 074 8588253.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Jaworzyna Śląska oraz gminnych jednostek organizacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia Kod według CPV 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe - usługi bankowe A. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Jaworzyna Śląska oraz gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie: - otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych, - otwarcie i prowadzenie rachunków dodatkowych, - wpłaty i wypłaty gotówkowe, - bezgotówkowe formy rozliczeń pieniężnych, - księgowanie dokumentów rozliczeniowych, - zaciąganie kredytów w rachunku bieżącym, - możliwość umieszczania wolnych środków na lokatach krótkoterminowych (w tym również typu overnight), - przyjmowanie depozytów. - prowadzenie rachunków dewizowych B. Prowadzenie dla Zamawiającego bezpłatnie rachunku skonsolidowanego. Przez rachunek skonsolidowany Zamawiający rozumie konsolidację na koniec każdego dnia roboczego sald rachunków bankowych wskazanych przez Zamawiającego. W przypadku, gdy na rachunku budżetu Gminy wystąpi saldo debetowe, suma sald uzyskana wskutek konsolidacji posłuży do zredukowania debetu - w takiej sytuacji Zamawiający poniesie koszty kredytu w rachunku bieżącym jedynie do takiej wysokości, w jakiej debet na wskutek rachunku nie zostanie zredukowany przez sumę slad pozostałych rachunków podlegających konsolidacji. Środki służące redukcji debetu na rachunku budżetu Gminy nie będą podlegały oprocentowaniu - oprocentowanie dotyczyć będzie dodatniej sumy sald uzyskanej podczas konsolidacji sald. Odsetki z tego tytułu bank będzie przekazywał na jeden rachunek wskazany przez Zamawiającego. Konsolidacja sald będzie przeprowadzana w sposób wirtualny, tj. bez dokonywania przeksięgowań sald między rachunkami. Bank będzie codziennie przekazywał raport z konsolidacji sald. Jednostki organizacyjne Gminy to: 1. Urząd Miejski w Jaworzynie Śląskiej - jednostka budżetowa 2. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jaworzynie Śląskiej - samorządowy zakład budżetowy 3. Przedszkole Samorządowe z Grupą Żłobkową w Jaworzynie Śląskiej - jednostka budżetowa 4. Samorządowy Ośrodek kultury i Biblioteka Publiczna w Jaworzynie Śląskiej - samorządowa instytucja kultury 5. Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaworzynie Śląskiej - jednostka budżetowa 6. Gimnazjum Nr 1 w Jaworzynie Śląskiej - jednostka budżetowa 7. Szkoła Podstawowa w Jaworzynie Śląskiej - jednostka budżetowa 8. Szkoła Podstawowa w Pastuchowie - jednostka budżetowa 9. Szkoła Podstawowa w Starym Jaworowie - jednostka budżetowa 10. Samorządowa Przychodnia Zdrowia w Jaworzynie Śląskiej - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Zachodni WBK S.A., ull. Rynek 9/11, 50-950 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 238268,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 238268,00

  • Oferta z najniższą ceną: 238268,00 / Oferta z najwyższą ceną: 238268,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.