Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-06
Bochnia: Remont istniejącej nawierzchni bitumicznych - bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i suchymi grysami bazaltowymi dróg gminnych
i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia
Numer ogłoszenia: 34745 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bochnia , ul. Kazimierza Wielkiego 26, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6123361 w. 26, faks 014 6119922.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia-gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont istniejącej nawierzchni bitumicznych - bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i suchymi grysami bazaltowymi dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i suchymi grysami bazaltowymi dróg gminnych i wewnętrznych wykonywana będzie na terenie Gminy Bochnia w miejscowościach: Bogucice, Buczyna, Cikowice, Chełm, Damienice, Dąbrowica, Gierczyce, Gorzków, Krzyżanowice, Łapczyca, Majkowice, Moszczenica, Ostrów Szlachecki, Pogwizdów, Proszówki, Siedlec, Słomka, Stanisławice, Stradomka, Wola Nieszkowska, Zatoka..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1)nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa Zamówień Publicznych, 2)spełniają warunki określone w art. 22 ust1 pkt 1-3 Prawa Zamówień Publicznych tzn:posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostęp?nienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3)którzy posiadają zarejestrowaną działalność w zakresie objętym zamówieniem, potwierdzoną odpowiednimi dokumentami, W przypadku wspólnego ubiegania się oferentów o zamówienie publiczne: Za spełnienie warunków udziału w postępowaniu uważać się będzie spełnienie określonych w ust.1 niniejszego rozdziału warunków odrębnie przez każdego z wykonawców. Każdy z występujących podmiotów ponosi solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia . Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VIII SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż wykonawca spełnia wymienione warunki. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień . Uwaga: Warunkiem udziału w przetargu jest dysponowanie przez oferenta sprzętem- REMONTEREM.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Prawa zamówień publicznych - Załącznik nr 4 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi - załącznik nr 5 do SIWZ - Oświadczenie że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - Załącznik nr 3 -Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych wykonawców, upoważniając jednego z wykonawców do reprezentowania pozostałych . - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń - REMONTERA, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń -REMONTERA.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bochnia-gmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bochni,
ul. Kazimierza Wielkiego 26
32-700 Bochnia
pok. nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Bochni, ul. Kazimierza Wielkiego 26 32-700 Bochnia pok. nr 11 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Całodobowa obsługa portierni w Kopalni Soli Bochnia sp. z o. o.
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Ostrów Szlachecki na terenie Gminy Bochnia
- Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z piłkochwytami w Ostrowie Szlacheckim oraz zakup i dostawa sceny mobilnej
- REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO MIEJSKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOCHNI
- Budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią ze sztucznej trawy, piłkochwytami i ogrodzeniem w Nieszkowicach Małych
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w m. Skała i Cianowice oraz budowa drogi w m. Szczodrkowice, Gmina Skała
- Remont odcinka drogi Bonarówka
- "Modernizacja odcinka ul. Żeromskiego pomiędzy skrzyżowaniem z ul. Asnyka a ulicą Ślączka" w Krośnie
- Remont DW nr 694 od km 0+200 do km 2+690 na odcinku Przyjmy - Poręba-Kocęby na terenie gminy Brańszczyk, p. wyszkowski, woj. maz. oraz od km 17+710 do km 19+584 w m. Brok, p. Ostrowski, woj. maz.
- Wykonanie remontów brukarskich na drogach gminnych na terenie Gminy Miasto Nowy Targ w 2024r.
- Budowa i rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Dębowiec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.