To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-21
Ogłoszenie nr 347621 - 2016 z dnia 2016-11-21 r.
Kielce: Realizacja kampanii reklamowej Google AdWords (lub równoważnej) w wyszukiwarce oraz sieci reklamowej Google (lub równoważnej) oraz analiza jej skuteczności w ramach projektu "Platforma Startowa TechnoparkBiznesHub
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu"Platforma Startowa TechnoparkBiznesHub". Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałania 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 (POPW)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 315020 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Kielecki Park Technologiczny, krajowy numer identyfikacyjny
26022184000000, ul.
ul. Olszewskiego
6,
25663
Kielce, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
41 278 72 00, faks
41 278 72 01, e-mail
szymon.mazurkiewicz@um.kielce.pl; technopark@um.kielce.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.technopark.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja kampanii reklamowej Google AdWords (lub równoważnej) w wyszukiwarce oraz sieci reklamowej Google (lub równoważnej) oraz analiza jej skuteczności w ramach projektu "Platforma Startowa TechnoparkBiznesHub
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):KPT-DIIA.270.1.10.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. W ramach planowania i realizacji Zamówienia Wykonawca powinien uwzględnić następujące, podstawowe założenia kampanii: 1.1. Grupa Docelowa 1.1.1. Zakładaną przez Zamawiającego grupą docelową działań informacyjno-promocyjnych są: mieszkańcy Polski ze szczególnym uwzględnieniem studentów, absolwentów szkół wyższych, młodych przedsiębiorców, osób zainteresowanych ideą startupową w teorii i praktyce, nowoczesnymi technologiami, innowacjami itp. Kobiety i mężczyźni do 35 roku życia. 1.2. Cele komunikacyjne 1.2.1. Celem kampanii będzie zainteresowanie i przyciągniecie autorów pomysłów biznesowych do zaangażowania się w działalność projektu. 1.3. Zasięg i okres prowadzenia Kampanii 1.3.1. Kampania ma być skierowana na cała Polskę. 1.3.2. Kampania zostanie przeprowadzona w okresie od podpisania umowy do 30 kwietnia 2017, nie przekraczając założonego budżetu kampanii. 1.4. Działania w ramach kampanii Przedmiot zamówienia obejmuje kampanię reklamową AdWords w wyszukiwarce oraz sieci reklamowej Google reklamy AdWords, działania AdSense oraz remarketing. Usługa obejmuje również prowadzenie oraz optymalizację kampanii w oparciu o dane z Google AdWords i Google Analytics oraz raportowanie efektywności kampanii. 1.4.1. Kampania reklamową AdWords w wyszukiwarce oraz sieci reklamowej Google reklamy AdWords a) Opracowanie i przygotowanie struktury konta AdWords. b) Przygotowanie i przedstawienie planu działania kampanii reklamowej oraz fraz opisujących tematykę serwisu www Projektu i animatora projektu (Kielecki Park Technologiczny) na podstawie, których zostanie zrealizowania kampania reklamowa w systemie Google Adwords. Zleceniobiorca dołoży wszelkich starań, aby ich dobór był możliwie najkorzystniejszy dla Zamawiającego. c) Przygotowanie kampanii reklamowej AdWords - remarketing. d) Przygotowanie reklam tekstowych na potrzeby powyższych kampanii. Reklamy tekstowe muszą być dopasowane do słów kluczowych oraz uwzględniać CTA (call to action) e) Optymalizację kampanii w oparciu o dane z Google AdWords i Google Analytics. f) Raportowanie przebiegu, skuteczności oraz efektywności kampanii w cyklu tygodniowym wysyłane do Zamawiającego w wiadomości e-mail ( dodatkowo raport, co miesiąc oraz zbiorczy na koniec okresu zawarcia umowy). g) Zapewnienie dostępu do konta AdWords. Raporty tygodniowe powinny zwierać informacje, co najmniej o podstawowych wskaźnikach skuteczności dostępnych z poziomu konta AdWords. o Nazwa kampanii. o Budżet dzienny. o Ilość wyświetleń. o Liczba kliknięć. o Wskaźnik CTR (click through rate), o Średnia pozycja. o Wynik jakości. o Najpopularniejsze reklamy dla każdej z grup reklam dla każdego rynku. o Najskuteczniejsze słowa kluczowe 1.4.2. Działania Adsense: a) Przygotowanie dedykowanych projektów graficznych banerów wykorzystywanych w Kampanii. b) Dopasowanie rodzaju emisji do Kampanii, w tym precyzyjne targetowanie do grupy docelowej. c) Zamieszczenie grafiki reklamowej w jednym z tematycznych serwisów internetowych dopasowanych do zainteresowań grupy docelowej. d) Raportowanie skuteczności i efektywności kampanii wysyłane do Zleceniodawcy w wiadomości e-mail (raport, co miesiąc oraz zbiorczy na koniec okresu zawarcia umowy). 2. Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. "Platforma Startowa TechnoparkBiznesHub". Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałania 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 (POPW).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79341200-8
Dodatkowe kody CPV:
79341100-7,
79340000-9,
79341400-0,
79416000-3,
79342200-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT58653.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 57748,50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawy 8 000 (ośmiu tysięcy) roztworów wzbogacających do przechowywania KKP PAS
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- "Zakup testów do wykrywania patogenów z materiałów klinicznych metodą PCR wraz z dzierżawą aparatu dla potrzeb Zakładu Mikrobiologii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach"
- Dostawa odczynników chemicznych
- Wykonanie systemu zasilania pantografów i sterowania oświetleniem technologicznym w nowym obiekcie Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji w Kielcach
- Zakup mieszanki mineralno-bitumicznej w okresie zimowym na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.