Ogłoszenie z dnia 2010-02-19
Wałbrzych: TONERY
Numer ogłoszenia: 34811 - 2010; data zamieszczenia: 19.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu, ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 88-66-500, faks 0-74 88-66-509.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TONERY.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy papieru do drukarek i kserokopiarek oraz tonerów. Część A 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek na potrzeby realizacji projektu systemowego pn. Obserwatorium Dolnośląskiego Rynku Pracy i Edukacji w ramach Poddziałania 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Wałbrzychu - Wydziału Usług Rynku Pracy. Papier, o którym powyżej ma spełniać następujące wymagania: Format papieru A 4 - 90 ryz w opakowaniu 500 arkuszy papieru białego CIE 161+-3, o gramaturze 80 gm2 - grubość 108+-, o wysokiej jakości do zastosowania zarówno w czarno-białej dokumentacji, jak i do wydruków kolorowych w kserokopiarkach i drukarkach do obustronnego wydruku. Format papieru A 3 - 10 ryz w opakowaniu 500 arkuszy białego papieru, o gramaturze 80 gm2 - -grubość 108+-, o wysokiej jakości do zastosowania zarówno w czarno-białej dokumentacji, jak i do wydruków kolorowych w kserokopiarkach i drukarkach do obustronnego wydruku. Część B Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oryginalnych tonerów do drukarki laserowej HP Laser Jet 3600 n na potrzeby realizacji projektu systemowego pt. Obserwatorium Dolnośląskiego Rynku Pracy i Edukacji w ramach Poddziałania 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Wałbrzychu - Wydziału Usług Rynku Pracy. Zamówienie obejmuje tonery koloru: Czarnego- 2 szt. Żółtego - 1 szt. Błękitnego - 1 szt. Purpurowego- 1 szt. Wszystkie tonery powinny być oryginalnymi produktami producenta sprzętu, do którego są przeznaczone lub produktami oficjalnie zatwierdzonymi dopuszczonymi do stosowania w danym urządzeniu przez producenta sprzętu w tym przypadku należy dołączyć odpowiednie oświadczenie, certyfikat wydany przez producenta urządzenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VI, Działania 6.1, Poddziałania 6.1.2 PO KL..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAPIER
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALEGRA M.J. USIATYCKA Hurtownia art. biurowych i papierniczych, ul. Gen. Andersa 31, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1297,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 810
Oferta z najniższą ceną: 810 / Oferta z najwyższą ceną: 1036,70
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Tonery
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NOVIKO Sp. z o.o., ul. Polna 24, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1752,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2257
Oferta z najniższą ceną: 2257 / Oferta z najwyższą ceną: 2049,48
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 i 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Tryb zapytania o cenę został wybrany na podstawie art. 69 i 70 ustawy pzp. Dostawa papieru oraz tonerów, które są przedmiotem zamówienia są powszechnie dostępne, mają ustalone standardy jakościowe a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwotyokreślone na podstawie art. 11 ust. 8.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Świadczenie usługi fizycznej ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu przy ul. Ogrodowej 5B "
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich żyrandoli w Sali Maksymiliana Zamku Książ
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
- Sukcesywna dostawa jaj kurzych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie oraz bezpłatny odbiór zużytych (...) do drukarek laserowych i atramentowych w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.