Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-24
Pilchowice: Bankowa obsługa budżetu Gminy Pilchowice w latach 2012 - 2015.
Numer ogłoszenia: 348224 - 2011; data zamieszczenia: 24.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pilchowice , ul. Damrota 6, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, tel. 032 2356521, faks 032 2356938.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Pilchowice w latach 2012 - 2015..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Pilchowice w okresie od 1 stycznia 2012 roku do 31 grudnia 2015 roku, a w szczególności: 1) Nieodpłatne otwarcie oraz prowadzenie rachunku bieżącego Gminy oraz rachunków bieżących i pomocniczych jednostek organizacyjnych Gminy, w tym Urzędu Gminy, istniejących w dniu podpisania umowy oraz utworzonych w okresie trwania umowy (z uwzględnieniem istotnych postanowień SIWZ oraz warunków przedstawionych w ofercie banku). Wykaz jednostek organizacyjnych znajduje się w Informacji o Zamawiającym stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Zmiana wymienionych ilości rachunków bieżących lub ilości jednostek organizacyjnych nie powoduje konieczności zmiany umowy na bankową obsługę budżetu Gminy Pilchowice. 2) Nieodpłatna realizacja wszystkich operacji bezgotówkowych (w formie elektronicznej oraz papierowej). 3) Nieodpłatna obsługa wszystkich operacji gotówkowych (wpłaty/wypłaty) na rachunkach bankowych Gminy. 4) Nieodpłatne zainstalowanie oraz uruchomienie systemu bankowości elektronicznej, z możliwością generowania wydruków wyciągów bankowych, w Urzędzie Gminy oraz we wszystkich jednostkach organizacyjnych, a także nieodpłatne przeszkolenie pracowników i użytkowanie systemu. 5) Nieodpłatne wydawanie oraz realizowanie czeków gotówkowych. 6) Nieodpłatne wydawanie i możliwość korzystania z kart płatniczych. 7) Nieodpłatne prowadzenie w placówce Banku (oddział, filia) punktu umożliwiającego gotówkową (kasową) obsługę Gminy. Placówka winna mieścić się w sołectwie Pilchowice i być czynna w godzinach pracy Urzędu, w okresie realizacji zamówienia zgodnie z punktem 7.1 niniejszej specyfikacji. 8) Lokowanie środków zgromadzonych na rachunkach bankowych na lokatach typu (over night) oraz na lokatach weekendowych. Ww. lokaty będą zakładane przez Bank automatycznie na koniec każdego dnia. 9)Udzielanie odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym Gminy z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do wysokości określonej w Uchwałach budżetowych na kolejne lata budżetowe. Kosztem kredytu będzie jego oprocentowanie ustalone w oparciu o WIBOR 1M, marżę oraz prowizję Banku. Marża oraz prowizja Banku w okresie obowiązywania umowy nie może ulec zmianie. Zmiana oprocentowania może nastąpić raz w miesiącu i musi być spowodowana zmianą stawki WIBOR 1M obowiązującej w ostatnim dniu roboczym miesiąca poprzedniego. O zmianie oprocentowania Bank winien zawiadomić Zamawiającego na piśmie. Odsetki będą naliczane tylko od wykorzystanej części kredytu. Odsetki będą naliczane w okresach miesięcznych, w ostatnim dniu roboczym miesiąca. Bank nie będzie pobierał za przyznanie kredytu innych opłat związanych z jego obsługą. 3. Ilekroć w niniejszej SIWZ mowa jest o Gminie, należy przez to rozumieć Gminę (organ) oraz jednostki organizacyjne Gminy, w tym Urząd Gminy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają uprawnienia do wykonywania czynności bankowych, na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.- Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665, z późn. zm.). Warunek posiadania uprawnień musi spełniać każdy z podmiotów występujących wspólnie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: - zmian przepisów prawa, z którymi związana jest realizacja niniejszej umowy; - wystąpienia siły wyższej; - zmian korzystnych dla zamawiającego; - nałożenia na zamawiającego dodatkowych zadań lub zmiany jego struktury organizacyjnej; - pojawienia się nowych produktów bankowych lub rozwiązań organizacyjnych, których wykorzystanie będzie korzystne dla zamawiającego; - wprowadzenia modyfikacji bądź wymiany systemów informatycznych zamawiającego, w tym systemu finansowo-ksiegowego; zmiany terminów płatności; zmiany osoby reprezentującej Wykonawcę i Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.pilchowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pilchowice
ul. Damrota 6
44-145 Pilchowice
pok. nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Pilchowice ul. Damrota 6 44-145 Pilchowice pok. nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w 2025 roku na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łopuszno i jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.03.2025 r. do 28.02.2029 r."
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, używanego pojazdu do mycia i dezynfekowania pojemników na odpady.
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.