eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PilchowiceBankowa obsługa budżetu Gminy Pilchowice w latach 2012 - 2015.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-14

Pilchowice: Bankowa obsługa budżetu Gminy Pilchowice w latach 2012 - 2015.
Numer ogłoszenia: 425992 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 348224 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pilchowice, ul. Damrota 6, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, tel. 032 2356521, faks 032 2356938.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Pilchowice w latach 2012 - 2015..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Pilchowice w okresie od 1 stycznia 2012 roku do 31 grudnia 2015 roku, a w szczególności: 1) Nieodpłatne otwarcie oraz prowadzenie rachunku bieżącego Gminy oraz rachunków bieżących i pomocniczych jednostek organizacyjnych Gminy, w tym Urzędu Gminy, istniejących w dniu podpisania umowy oraz utworzonych w okresie trwania umowy (z uwzględnieniem istotnych postanowień SIWZ oraz warunków przedstawionych w ofercie banku). Wykaz jednostek organizacyjnych znajduje się w Informacji o Zamawiającym stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Zmiana wymienionych ilości rachunków bieżących lub ilości jednostek organizacyjnych nie powoduje konieczności zmiany umowy na bankową obsługę budżetu Gminy Pilchowice. 2) Nieodpłatna realizacja wszystkich operacji bezgotówkowych (w formie elektronicznej oraz papierowej). 3) Nieodpłatna obsługa wszystkich operacji gotówkowych (wpłaty/wypłaty) na rachunkach bankowych Gminy. 4) Nieodpłatne zainstalowanie oraz uruchomienie systemu bankowości elektronicznej, z możliwością generowania wydruków wyciągów bankowych, w Urzędzie Gminy oraz we wszystkich jednostkach organizacyjnych, a także nieodpłatne przeszkolenie pracowników i użytkowanie systemu. 5) Nieodpłatne wydawanie oraz realizowanie czeków gotówkowych. 6) Nieodpłatne wydawanie i możliwość korzystania z kart płatniczych. 7) Nieodpłatne prowadzenie w placówce Banku (oddział, filia) punktu umożliwiającego gotówkową (kasową) obsługę Gminy. Placówka winna mieścić się w sołectwie Pilchowice i być czynna w godzinach pracy Urzędu, w okresie realizacji zamówienia zgodnie z punktem 7.1 niniejszej specyfikacji. 8) Lokowanie środków zgromadzonych na rachunkach bankowych na lokatach typu over night oraz na lokatach weekendowych. Ww. lokaty będą zakładane przez Bank automatycznie na koniec każdego dnia. 9)Udzielanie odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym Gminy z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do wysokości określonej w Uchwałach budżetowych na kolejne lata budżetowe. Kosztem kredytu będzie jego oprocentowanie ustalone w oparciu o WIBOR 1M, marżę oraz prowizję Banku. Marża oraz prowizja Banku w okresie obowiązywania umowy nie może ulec zmianie. Zmiana oprocentowania może nastąpić raz w miesiącu i musi być spowodowana zmianą stawki WIBOR 1M obowiązującej w ostatnim dniu roboczym miesiąca poprzedniego. O zmianie oprocentowania Bank winien zawiadomić Zamawiającego na piśmie. Odsetki będą naliczane tylko od wykorzystanej części kredytu. Odsetki będą naliczane w okresach miesięcznych, w ostatnim dniu roboczym miesiąca. Bank nie będzie pobierał za przyznanie kredytu innych opłat związanych z jego obsługą. 3. Ilekroć w niniejszej SIWZ mowa jest o Gminie, należy przez to rozumieć Gminę (organ) oraz jednostki organizacyjne Gminy, w tym Urząd Gminy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Sośnicowicach, ul. Gliwicka 30, 44-153 Sośnicowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83593,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36797,26

  • Oferta z najniższą ceną: 36797,26 / Oferta z najwyższą ceną: 38112,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.