Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-08
Lipsko: Wyposażenie oddziału dziecięcego
Numer ogłoszenia: 34824 - 2010; data zamieszczenia: 08.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku , ul. Śniadeckiego 2, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie, tel. 048 3783500, faks 048 3783663.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz-lipsko.mazowsze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie oddziału dziecięcego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie oddziału dziecięcego. Przedmiot zamówienia obejmuje 17 pakietów: Pakiet nr 1. łóżeczka dziecięce Pakiet nr 2. szafki przy łóżkowe Pakiet nr 3. stół do pielęgnacji niemowląt Pakiet nr 4. stół do badania dzieci Pakiet nr 5. stolik pod aparaturę medyczną Pakiet nr 6. kozetka lekarska Pakiet nr 7. wózek do przewożenia chorych w pozycji leżącel Pakiet nr 8. wózek inwalidzki Pakiet nr 9. stojaki do kroplówek Pakiet nr 10. wyposażenie gabinetu zabiegowego Pakiet nr 11. stoliki, krzesła, taborety, fotel Pakiet nr 12. wyposażenie kuchni oddziałowej i szafa Pakiet nr 13. zmywarka z funkcją wyparzania Pakiet nr 14. wyposażenie gabinetów personelu Pakiet nr 15. meble tapicerowane Pakiet nr 16. łóżka polowe profesjonalne Pakiet nr 17. szafki metalowe - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostaw określono w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik numer 2 do SIWZ). 2.Dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3.Miejsce dostawy - oddział dziecięcy Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku. 4.Zamawiający zastrzega, że opis przedmiotów zamówienia podany w załączniku nr 2 do SIWZ, stanowi minimum jakie oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać. W związku z tym niezbędnym jest załączenie do oferty: opisów, fotografii, folderów, itp. celem weryfikacji i porównania zaproponowanego przedmiotu zamówienia przez wykonawcę z wymogami zamawiającego. Wartość zamówienia poniżej kwoty 193 000 Euro.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9, 33.19.20.00-2, 39.10.00.00-3, 39.71.31.00-4, 39.11.30.00-7, 39.12.12.00-8, 39.14.10.00-2, 39.51.61.00-3, 33.19.31.10-3, 39.15.10.00-5, 39.52.25.20-8, 39.15.11.00-6, 33.19.31.20-6, 33.19.22.10-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- W celu potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów medycznych wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wraz z ofertą dokumentów dopuszczające wyrób medyczny do stosowania na terenie RP zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz.U. Nr. 93, poz. 896), czyli wpis do rejestru lub deklaracja zgodności oraz certyfikat CE jednostki notyfikowanej - każda strona musi zostać opisana którego pakietu i pozycji dotyczy. - W celu potwierdzenia jakości oferowanych pozostałych wyrobów (nie medycznych) wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wraz z ofertą oświadczenia, że oferowany wyrób odpowiada określonym normom jakościowym.- Ponadto do oferty należy dołączyć: 1. druk oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2. wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ, 3. parafowany wzór umowy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 4. oświadczenie z art. 22 ust.1
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-lipsko.mazowsze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
27-300 Lipsko ul. J. Śniadeckiego 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 27-300 Lipsko ul. J. Śniadeckiego 2 SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Łóżka szpitalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.łóżeczka dziecięce 10 szt. w tym 2 z możliwością przechyłu do poz. Trendelenburga z materacem. 2. Łóżka dla dorosłych 12 szt w tm 2 z barierkami bocznymi z materacem 3.tablice na karty gorączkowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: szafki przyłóżkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szafki przyłóżkowe 22 szt w tym 2 z regulowanym blatem bocznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: stół do pielęgnacji niemowląt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stół do pielęgnacji niemowląt z półką boczną na wagę - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.12.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stół do badania dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół do badania dzieci z barierkami bocznymi- 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.12.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Stolik pod aparaturę medyczną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stolik pod aparaturę medyczną z 3 półkami usytuowanymi ukośnie - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kozetka lekarska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kozetka lekarska, profile stalowe, leże dwusegmentowe tapicerowane bezszwowo - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wózek do przewożenia chorych w pozycji leżącej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek do przewożenia chorych w pozycji leżącej ze składanymi barierkami bocznymi - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.31.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wózek inwalidzki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek inwalidzki do przewożenia chorych w pozycji siedzącej - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: stojaki do kroplówek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stojaki do kroplówek, podstawa 5 ramienna na kółkach - 8 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.11.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: wyposażenie gabinetu zabiegowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w skład pakietu wchodzą meble medyczne: stół roboczy, szafy, szafki stojące i wiszące oraz biurko.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: stoliki, krzesła, taborety, fotel.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w skład pakietu wchodzi: fotel do biurka - 1 szt taborety obrotowe- 5 szt, stolik- 5 szt, krzesła - 45 szt taborety szpitalne - 3 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.30.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: wyposażenie kuchni oddziałowej i szafa wnękowa - do zamontowania przez wykonawcę.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie kuchni oddziałowej i szafa wnękowa - do zamontowania przez wykonawcę. Szacunkowa wartość tej części zamówienia 4 595,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zmywarka z funkcją wyparzania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zmywarka z funkcją wyparzania wyposażona w podstawę - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.31.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wyposażenie gabinetów personelu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie gabinetów personelu-meble w kolorze olchy. W skład wchodzą: szafy ubraniowe, szafki, biurka i ławy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Meble tapicerowane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład pakietu wchodzi: wersalka - 1 szt i fotele - 8 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.81.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: łóżka polowe profesjonalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łóżka polowe profesjonalne, składane, wytrzymałe na obciążenie do 180 kg, z materacem zmywalnym przystosowanym do dezynfekcji. Materac mocowany do konstrukcji sznurami. 10 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.25.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: szafki metalowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szafki metalowe, podwójne, drzwi w kształcie litery L, zamykane na kluczyk - 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na V części
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
- Zakup, dostawa, wniesienie, złożenie i montaż mebli stanowiących wyposażenie pracowni oraz internatu Branżowego Centrum Umiejętności - SPEDYCJA
- Dostawa wraz z montażem mebli na wymiar na potrzeby SOR w ramach zadania pn. "Doposażenie modernizacja SOR Wielospecjalistycznym Szpitalu SP ZOZ w Nowej Soli
- Dostawa i montaż wyposażenia sali konferencyjnej na terenie ośrodka turystycznego Akwa Marina
- Meble medyczne
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.