Ogłoszenie z dnia 2008-02-20
Łódź: dostawa, montaż i uruchomienie programu komputerowego dla służb ekonomiczno-finansowych wraz z programem kadrowym i płacowym, oraz urządzeń przeznaczonych do prawidłowego funkcjonowania tego programu w Spółce Radio Łódź -S.A.
Numer ogłoszenia: 34832 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Łodzi "Radio Łódź" S.A., ul. Narutowicza 130, 90-146 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6753815.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radiolodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Media.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, montaż i uruchomienie programu komputerowego dla służb ekonomiczno-finansowych wraz z programem kadrowym i płacowym, oraz urządzeń przeznaczonych do prawidłowego funkcjonowania tego programu w Spółce Radio Łódź -S.A..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.dostawa oprogramowania bazowego, uwzględniającego: -rachunkowość i finanse, -środki trwałe, -sprzedaż i fakturowanie, -sprawozdawczość i analizy, -kadry -płace 2.dostawa następującego sprzętu komputerowego i oprogramowania: -dwa serwery aplikacji i bazy danych wraz z systemem operacyjnym i bazą danych, 3.wdrożenie systemu: -analiza przedwdrożeniowa, -szkolenie, -dokumentacja, -konfiguracja. 4.obsługa techniczna przez 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru, tj.: -nadzór i opieka techniczna, -pomoc dla użytkowników w trybie hot-line, -aktualizacja oprogramowania. ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT RÓWNOWAŻNYCH.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.94.00 - Oprogramowanie systemów finansowych Kod CPV wg słownika 2008: 48.44.20.00 - Pakiety oprogramowania do systemów finansowych Oryginalny kod CPV: 30.26.10.00 - Serwery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.10.00 - Serwery sieciowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie Zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2.Zamawiający wykluczy Wykonawców z postępowania w przypadkach i na zasadach określonych w art. 24 ustawy. 3.Ocena spełnienia warunków określonych w ust. 1 nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w pkt X SIWZ. 4.Złożą formularz ofertowy z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami. 5.Spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji. 6.Udostępnienie przez oferenta w formie bezpłatnej wszelkich aktualizacji wynikających ze zmian przepisów prawa. 7.Udostępnienie przez oferenta wszelkich uaktualnień wynikających ze zmian funkcjonalnych systemu (nie objętego dodatkowymi zamówieniami). 8.Gwarancja 3 lata 24/7 na miejscu - sprzęt. 9.Wymagany okres gwarancji: 1 rok - oprogramowanie. 10.Wykonawca zapewni nieodpłatne szkolenie w zakresie obsługi oprogramowania. 11.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia -nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44, w związku z art. 22 ust. 1 ustawy prawa zamówień publicznych, oraz Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ - złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykaz co najmniej 3 wykonanych w okresie ostatnich trzech lat o podobnym charakterze wdrożeń tj. zintegrowanych systemów finansowo - księgowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - poprzez wypełnienie załącznika nr 1 do SIWZ Charakterystyka wdrożeń: Vb), oraz załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (w szczególności: referencje, protokoły odbiorów, opinie niezależnych podmiotów eksploatujących wdrożone systemy. 7.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówieni, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynnościi wypełniony formularz Ogólna charakterystyka firmy, zamieszczony w załączniku nr 1 do SIWZ Specyfikacja wymagań Va). 8.Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego -innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności -za okres ostatniego roku obrotowego, 9.Instrukcja obsługi i instrukcja serwisowa w języku polskim oraz karta gwarancyjna. 10.Formularz Oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 6. Nie wypełnienie formularza we wskazanych miejscach skutkuje odrzuceniem oferty. 11.Parafowany wzór umowy - Załącznik nr 8 do SIWZ. 12.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13.Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 14.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 1 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 15.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 14, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 16.Dokumenty, o których mowa w ust. 14a i ust. 14c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 14b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: w przypadku ofert składanych przez konsorcja lub spółki cywilne każdy konsorcjant oraz wspólnik spółki cywilnej zobowiązany jest do złożenia dokumentów wyszczególnionych w ust. 1,2,3,4,5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Funkcjonalność rozwiązań systemu - 60
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radiolodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Narutowicza 130, Sekretariat, I p.; w formie faxu, e-mailem lub istnieje możliwość odbioru w.wym. w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego: ul. Narutowicza 130, Sekretariat, I p.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 09:30, miejsce: ul. Narutowicza 130, Sekretariat, I p..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Wykonanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi z podziałem na 5 części"
- Dostawa i wdrożenie systemu eTMF
- 18/2025 Wykonywanie usługi ochrony obiektów i obsługi portierni, prowadzenie monitoringu wizyjnego oraz nadzór i obsługę parkingów płatnych Miejskiego Centrum Med. im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- "Usługi szkoleń indywidualnych w zakresie biznesowym" (ZP-10/25-USL/09)
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego oraz sprawowanie nadzoru autorskiego dla Projektu pn.: Twórcza przestrzeń - remont budynków pofabrycznych na potrzeby Fabryki Sztuki w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Gnieźnie i jednostki podległe" Etap II
- ZWIĘKSZENIE POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W URZĘDZIE GMINY W LIPOWCU KOŚCIELNYM I GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W LIPOWCU KOŚCIELNYM
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczne Nisko"
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Wąpielsk wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwo.
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.