eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzyrzeczWykonanie pomiarów geodezyjnych w 2009r. na rzecz Gminy Międzyrzecz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-06

Międzyrzecz: Wykonanie pomiarów geodezyjnych w 2009r. na rzecz Gminy Międzyrzecz
Numer ogłoszenia: 34863 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz , ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7412846, faks 095 7420228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie pomiarów geodezyjnych w 2009r. na rzecz Gminy Międzyrzecz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonywanie pomiarów geodezyjnych nieruchomości w 2009 r. Wykonawca wybrany w drodze przetargu będzie wykonywać na rzecz Gminy Międzyrzecz indywidualnie na podstawie pisemnych zleceń, pomiary geodezyjne nieruchomości niezbędne do realizacji zadań gminy w zakresie ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r., Nr 261, poz. 2603 ze zmianami). Zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część 1. Wykonanie podziału działki, Część 2. Wykonanie wznowienia granic działki, Część 3.Wykonanie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych: w skali 1:500, w skali 1:1000, w skali 1:2000, Zakres rzeczowy i ilościowy oraz termin realizacji usług będzie każdorazowo określany protokołem typowania usług, w zależności od potrzeb i środków posiadanych przez Zamawiającego w budżecie na 2009 r. Protokół ten Wykonawca będzie otrzymywał ze zleceniem wykonania poszczególnych usług z Wydziału Gospodarki Mieniem i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu. Termin na opracowanie danej usługi nie może być dłuższy niż pięć (5) tygodni od daty przyjęcia protokołu typowania usług. Zamawiający nie przewiduje przedpłat za usługi. Zamówienie obejmuje sprawy wszczęte w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich 71.22.22.00 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisu art. 24 ustawy. Ocena spełniania warunków na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg kryterium spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków przez wykonawcę potwierdzone być musi poprzez przedstawienie następujących dokumentów: a)na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usługi objętej zamówieniem - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej ni 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument należy złożyć w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. b)na potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1)udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadań będących przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). 2)wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia - załącznik Nr 2 do SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej za wykonanie usługi wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje - świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 17 maja 1989r, Prawo geodezyjne i kartograficzne / Dz.U. nr 240 poz.2027 z 2005r. Dokument należy złożyć w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. c)na potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz, że spełnia warunki uczestnictwa w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.miedzyrzecz.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, pok. 201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie podziału działki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy i ilościowy oraz termin realizacji usług będzie każdorazowo określany protokołem typowania usług, w zależności od potrzeb i środków posiadanych przez Zamawiającego w budżecie na 2009 r. Protokół ten Wykonawca będzie otrzymywał ze zleceniem wykonania poszczególnych usług z Wydziału Gospodarki Mieniem i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu. Termin na opracowanie danej usługi nie może być dłuższy niż pięć (5) tygodni od daty przyjęcia protokołu typowania usług. Zamawiający nie przewiduje przedpłat za usługi. Zamówienie obejmuje sprawy wszczęte w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie wznowienia granic działki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy i ilościowy oraz termin realizacji usług będzie każdorazowo określany protokołem typowania usług, w zależności od potrzeb i środków posiadanych przez Zamawiającego w budżecie na 2009 r. Protokół ten Wykonawca będzie otrzymywał ze zleceniem wykonania poszczególnych usług z Wydziału Gospodarki Mieniem i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu. Termin na opracowanie danej usługi nie może być dłuższy niż pięć (5) tygodni od daty przyjęcia protokołu typowania usług. Zamawiający nie przewiduje przedpłat za usługi. Zamówienie obejmuje sprawy wszczęte w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych: w skali 1:500, w skali 1:1000, w skali 1:2000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy i ilościowy oraz termin realizacji usług będzie każdorazowo określany protokołem typowania usług, w zależności od potrzeb i środków posiadanych przez Zamawiającego w budżecie na 2009 r. Protokół ten Wykonawca będzie otrzymywał ze zleceniem wykonania poszczególnych usług z Wydziału Gospodarki Mieniem i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu. Termin na opracowanie danej usługi nie może być dłuższy niż pięć (5) tygodni od daty przyjęcia protokołu typowania usług. Zamawiający nie przewiduje przedpłat za usługi. Zamówienie obejmuje sprawy wszczęte w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.