Ogłoszenie z dnia 2008-12-03
Siedlec: Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego oleju opałowego do Zespołu Szkół w Siedlcu, ul. Wrocławska 22, 55-095 Mirków w ilości 35 000 l.
Numer ogłoszenia: 348723 - 2008; data zamieszczenia: 03.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Siedlcu , ul. Wrocławska 22, 55-095 Siedlec, woj. dolnośląskie, tel. 071 3987695, faks 071 3987695.
- Adres strony internetowej zamawiającego: szkolasiedlec.w.interia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego oleju opałowego do Zespołu Szkół w Siedlcu, ul. Wrocławska 22, 55-095 Mirków w ilości 35 000 l..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego oleju opałowego do Zespołu Szkół w Siedlcu, ul. Wrocławska 22, 55-095 Mirków w ilości 35 000 l.Podane ilości oleju należy traktować jako orientacyjne, olej opałowy będzie zamawiany w zależności od potrzeb. parametry jakościowe oleju opałowego: 1. gęstość w temp. 15 st. C - max. 860 Ckg/m3. 2. wartość opałowa - min. 42,60 MJ/kg 3. temperatura zapłonu - min. 56 st. C 4. lepkość kinematyczna w temp. 20 st.C - max. 6,00 mm2/s. 5. zawartość zanieczyszczeń stałych - max. 24 mg/kg. 6. zawartość siarki poniżej - max. 0,20 mg/kg. 7. pozostałość po spopieleniu max. 0,001 m/m. 8. zawartość wody max. 200 mg/kg. 9. temperatura płynięcia max. -20 st.C. 10. skład frakcyjny: do 250 st.C - max. 65 dest.%, do 350 st. C - min. 85 dest.% 3) Wykonawca gwarantuje, poprzez analizy wykonane na każdej partii oleju, że towar będzie zgodny z warunkami jakościowymi podanymi w potwierdzeniu zamówienia. 4) Wykonawca do każdej dostawy załączy aktualne świadectwo jakości dostarczonego oleju opałowego. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo poddania kontroli laboratoryjnej losowo wybranej próbki oleju opałowego dostarczonego przez Wykonawcę bez powiadomienia Wykonawcy, w celu kontroli jakościowej w zakresie zgodności dostarczonego i wykorzystywanego oleju opałowego z właściwościami fizyko - chemicznymi określonymi w niniejszej SIWZ. 6) Badania wykonywane będą w laboratorium Wykonawcy lub w niezależnym laboratorium Instytutu Chemii i Technologii Nafty i Węgla Politechniki Wrocławskiej. Wybór laboratorium, spośród określonych wyżej, należy do Zamawiającego, który może zażądać wykonania badań w obydwu ośrodkach jednocześnie. 7) Ujawnienie przy pomocy badań laboratoryjnych niezgodności parametrów określających właściwości próbki oleju opałowego danej dostawy z parametrami określonymi w umowie, będzie uznane za niezgodne z zamówieniem i będzie podlegało reklamacji. 8) W przypadku reklamacji przez Zamawiającego jakości oleju, Wykonawca wyraża zgodę na wykonanie dokładnych badań w niezależnym laboratorium. Koszt wykonania badań obciąża stronę w zależności od jego wyniku. 9) W przypadku reklamacji jakościowej lub ilościowej Wykonawca zobowiązuje się maksymalnie w ciągu 48 godzin od zgłoszenia reklamacji dostarczyć odpowiednią, zgodną z zamówieniem ilość oleju opałowego wolnego od wad lub brakującego w przypadku reklamacji ilościowej. 10) Dostawa oleju opałowego nastąpi wg ceny obowiązującej w dniu dokonywania dostawy zareklamowanego oleju lub w dniu, w którym miała nastąpić dostawa, w przypadku braków ilościowych 11) W przypadku gdy wadliwy olej zostanie wlany do zbiorników Zamawiającego, w których będzie znajdować się olej, Wykonawca będzie zobowiązany na swój koszt wymienić cały olej, zgodnie z ilością znajdującą się w zbiorniku po jego wypełnieniu przez Wykonawcę..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.35.10.0 - Olej opałowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy którzy: 1) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Komisja Przetargowa na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę wymienionych w pkt. 8. SIWZ oceni, czy Wykonawca spełnia warunki przedstawione powyżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie: spełnia lub nie spełnia W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 8.1. W zakresie warunków wskazanych w pkt. 7.1 i 7.4 SIWZ ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę: a) oświadczenia (załącznik nr 2); b) Świadectwa Jakości wydanego przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzającego, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają Polskiej Normie Olej Opałowy PN C 96024 Lekki L1 (załącznik nr 7). 8.2. W zakresie warunków wskazanych w pkt. 7.2 i 7.3 SIWZ ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów które stanowią: a) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (załącznik nr 6); b) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten powinien być wystawiony przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i może być przedstawiony w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawców podpisujących ofertę (załącznik nr 5); Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY TEN DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w tym dokumencie. c) aktualną decyzję o przyznaniu koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (olejem opałowym) (załącznik nr 4); d) wykazu zamówień z ostatnich trzech lat (załącznik nr 3). jeżeli Wykonawca rozpoczął działalność w czasie krótszym niż trzy lata opisze w w/w załączniku zaistniałą sytuację, przedstawi wykaz zamówień zrealizowanych do tej pory (w przypadku braku zrealizowanych zamówień odpowiednio uzasadni ich brak.). jeżeli Wykonawca działał pod inną nazwą lub w innej formie organizacyjno prawnej w ciągu trzech ostatnich lat, przedstawi wykaz zamówień zrealizowanych w trzech ostatnich latach w poprzedniej formie lub pod poprzednia nazwą. A 8.3. W przypadku Wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, 8.4. W przypadku Wykonawców zorganizowanych w formie spółki cywilnej, każdy ze wspólników zobowiązany jest dołączyć wypis z ewidencji działalności gospodarczej, 8.5. W przypadku Wykonawców występujących jako konsorcjum, należy dołączyć następujące dokumenty: a) kopię umowy stwierdzającej założenie takiej formy organizacyjnej (w umowie powinien znaleźć się zapis o powołaniu tzw. Lidera pełnomocnika konsorcjum, czyli członka konsorcjum wyznaczonego do kontaktów z Zamawiającym i mającego pełnomocnictwo ogólne do złożenia oferty i podpisania umowy w imieniu konsorcjum. Tak więc umowa musi określać ze szczególnym uwzględnieniem ustalenia wszystkich uczestników konsorcjum co do celu i zakresu uprawnień danych Liderowi pełnomocnikowi). b) Oświadczenie wszystkich członków konsorcjum o ich odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania, w razie pełnienia czynności przekraczających zwykły zarząd, lider konsorcjum zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu pełnomocnictwa szczególnego, w którym to uwidoczni, że jest uprawniony do podejmowania takiej czynności. c) Lider - pełnomocnik konsorcjum składa ofertę (załączniki od 1 do 7 oraz dokumenty i oświadczenia określone w cz. A pkt. 8.5 ) d) Ponadto należy dołączyć do oferty dla każdego z członków konsorcjum z osobny załącznik nr 2, oraz oświadczenie każdego z członków konsorcjum o ich odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania. UWAGA: Do podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się te same przepisy co do pojedynczego Wykonawcy. Odpowiednie ich stosowanie oznacza, że każdy uczestnik wspólnej oferty musi udokumentować, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu z postępowania. Natomiast przy ocenie spełniania warunków, brany jest pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy wykonawców (członków konsorcjum) ich łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową.8.6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: a) nie otwarto jego likwidacji; b) nie ogłoszono upadłości; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Wyżej wymienione dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej oraz w pkt. 8.6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku załączenia do oferty dokumentów sporządzonych w obcym języku, Wykonawcy zobowiązani są załączyć tłumaczenia tekstów na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę. W przypadku złożenia oferty, bądź też dokonania innych czynności przez osobę lub osoby nie uwidocznione w odpisie z KRS-u dla spółek prawa handlowego, bądź nie będącą właścicielem firmy w przypadku innej formy prawnej, należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Dokumenty, o których mowa w punkcie 8.2 i 8.3 mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwość co do jej prawdziwości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szkolasiedlec.w.interia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Siedlcu, ul. Wrocławska 22, 55-095 Mirków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół w Siedlcu, ul. Wrocławska 22, 55-095 Mirków , sekretariat szkoły.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postepowanie przeprowadza się na wniosek Dyrektora Zespołu Szkół w Siedlcu ul. Wrocławska 22, 55-095 Mirków. 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 3. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za ofertę równoważną należy uznać taką ofertę, której przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania techniczne i jakościowe postawione przez Zamawiającego, a od opisu przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego zaoferowany przedmiot różni się znakiem firmowym, towarowym, patentem, pochodzeniem 5. Zamawiający przewiduje udzielenie wyłonionemu wykonawcy zamówień uzupełniających. 6. Wszystkie rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. 7.Zamawiający nie przewiduje finansowania dostawy ze środków unii europejskiej..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej OSTOJA w Sośnicowicach"
- Dostawa oleju opałowego lekkiego
- Dostawa oleju napędowego grzewczego typu lekkiego do Zamku Wielkopolskiego w Rokosowie
- Dostawa paliw płynnych, olejów, smarów oraz oleju opałowego do Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Syców
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego do kotłowni Szkoły Podstawowej nr 7 w Tczewie
- "Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Moczarach w 2025 r."
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.