eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuszecWykonywanie usługi przewozu dzieci z terenu Gminy Suszec do Szkół Specjalnych w Pszczynie i Czechowicach - Dziedzicach, do Gimnazjum Publicznego w Kryrach i Radostowicach, z Suszca - Branicy do Szkoły Podstawowej w Suszcu i oddziału 0 Przedszkola Publicznego w Suszcu oraz do Ośrodka - Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach w okresie od 03 stycznia 2011r. do 31.12.2011r.



Ogłoszenie z dnia 2010-12-06

Suszec: Wykonywanie usługi przewozu dzieci z terenu Gminy Suszec do Szkół Specjalnych w Pszczynie i Czechowicach - Dziedzicach, do Gimnazjum Publicznego w Kryrach i Radostowicach, z Suszca - Branicy do Szkoły Podstawowej w Suszcu i oddziału 0 Przedszkola Publicznego w Suszcu oraz do Ośrodka - Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach w okresie od 03 stycznia 2011r. do 31.12.2011r.
Numer ogłoszenia: 349067 - 2010; data zamieszczenia: 06.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty i Sportu w Suszcu , ul. Wyzwolenia 2, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 032 2124277, 2124436, faks 032 2124277, 2124436.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzo.suszec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi przewozu dzieci z terenu Gminy Suszec do Szkół Specjalnych w Pszczynie i Czechowicach - Dziedzicach, do Gimnazjum Publicznego w Kryrach i Radostowicach, z Suszca - Branicy do Szkoły Podstawowej w Suszcu i oddziału 0 Przedszkola Publicznego w Suszcu oraz do Ośrodka - Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach w okresie od 03 stycznia 2011r. do 31.12.2011r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Suszec (w miejscowościach: Suszec, Kryry, Mizerów, Kobielice, Radostowice, Rudziczka) do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie, do Szkoły Podstawowej nr 18 (z oddziałami integracyjnymi) w Pszczynie, Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach -Dziedzicach, do Gimnazjum Publicznego w Kryrach i Gimnazjum Publicznego w Radostowicach, z Suszca- Branicy do Szkoły Podstawowej w Suszcu i oddziału 0 Przedszkola Publicznego w Suszcu oraz Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach. Dowóz uczniów wykonywany jest w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szkolnego 2010/2011 i 2011/2012 Przedmiot zamówienia obejmuje 5 zadań: 1) ZADANIE nr 1 Wykonywanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 17 ust. 3a i art. 14a ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, z terenu Gminy Suszec do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie, Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach - Dziedzicach oraz do Szkoły Podstawowej Nr 18 w Pszczynie ( z oddziałami integracyjnymi) w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2010/2011 i roku szk. 2011/2012. Dowóz na godzinę 8:00- 8:30, powrót po skończonych zajęciach ok. godz. 15:20 - 15:30. Dopuszczalne są zmiany godzin dowozu i odwozu uczniów ze względu na organizację zajęć i po uzgodnieniu z Dyrektorami tych szkół. Liczba dowożonych uczniów w roku szk. 2010/2011 a) Zespół Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie - 21 uczniów b) Zespół Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach - Dziedzicach - 1 uczeń c) Szkoła Podstawowa Nr 18 ( z oddziałami integracyjnymi) w Pszczynie - 2 uczniów RAZEM 24 uczniów Liczba uczniów dowożonych do w/w placówek wynika z ilości uczniów do nich zapisanych lub kontynuujących naukę w danym roku szkolnym. Liczba ta może też ulec zmianie począwszy od 1 września 2011r. ( rok szkolny 2011/2012) , w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno- Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec. Wykaz adresów dowożonych dzieci wraz wyszczególnieniem nazwy szkoły i adresu szkoły, do której powinni być dowożeni zawiera Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. Trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w szkół specjalnych. Opiekuna ( osoba dorosła) na całej trasie przewozu do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie oraz do Szkoły Podstawowej nr 18 w Pszczynie (z oddziałami integracyjnymi) zapewnia WYKONAWCA. Natomiast opiekuna dla dziecka dowożonego do Zespołu Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach - Dziedzicach zapewnia - ZAMAWIAJĄCY 2) ZADANIE nr 2 Wykonywanie usługi przewozu uczniów do Gimnazjum Publicznego w Kryrach. Zadanie to obejmuje dowóz uczniów z Mizerowa w dniach nauki szkolnej i zgodnie z organizacją roku szkolnego 2010/2011 i roku szkolnego 2011/ 2012, na godzinę 8.00, począwszy od przystanku Mizerów - Borki, a następnie Mizerów Szkoła, Mizerów PGR - do Gimnazjum w Kryrach, a następnie odwóz uczniów po zajęciach szkolnych lub zajęciach pozalekcyjnych w odwrotnej kolejności, zgodnie z rozkładem zajęć szkolnych (zajęcia obowiązkowe i dodatkowe zajęcia edukacyjne) w danym roku szkolnym. Przewidywane są 4 dodatkowe odwozy uczniów w ciągu tygodnia, w wybranych przez dyrektora dniach, ze względu na wydłużenie zajęć szkolnych na organizowane zajęcia dodatkowe i pozalekcyjne. Wtedy liczba uczniów oczekujących na 2 odwóz w ciągu dnia, będzie mniejsza i uzależniona od rodzaju zajęć i uczestniczących w nich uczniów. Szczegółowy rozkład zajęć szkolnych przedstawi Dyrektor Gimnazjum w Kryrach na 5 dni przed datą rozpoczęcia dowozu. Ilość dzieci przewidzianych do przewozu: a) w roku szkolnym 2010/2011 - 73 uczniów b) w roku szkolnym 2011/2012 - 61 uczniów Wykaz przystanków dowożonych uczniów oraz miejsc ich wsiadania i wysiadania zawiera Załącznik Nr 2 Opiekuna w czasie dowożenia na całej trasie dowozu i odwozu zapewnia Dyrektor Gimnazjum w Kryrach na koszt własny. 3) ZADANIE nr 3 Wykonywanie usługi przewozu uczniów do Gimnazjum Publicznego w Radostowicach. Zadanie to obejmuje dowóz uczniów z Kobielic w dniach nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2010/2011 i roku szkolnego 2011/2012, na godzinę 8:00, począwszy od przystanku Kobielice - Szkoła, a następnie przystanek Kobielice - Kościół, Kobielice - MEDROS i dalej do Gimnazjum w Radostowicach (parking przy kościele). Odwozy po zajęciach szkolnych będą się odbywały w odwrotnej kolejności, zgodnie z rozkładem zajęć szkolnych ( zajęcia obowiązkowe i dodatkowe zajęcia edukacyjne) w danym roku szkolnym). Przewidywane są 4 dodatkowe odwozy uczniów w ciągu tygodnia, w wybranych przez dyrektora dniach, ze względu na wydłużenie zajęć szkolnych na organizowane zajęcia dodatkowe i pozalekcyjne. Wtedy liczba uczniów oczekujących na 2 odwóz w ciągu dnia, będzie mniejsza i uzależniona od rodzaju zajęć i uczestniczących w nich uczniów. Szczegółowy rozkład zajęć szkolnych przedstawi Dyrektor Gimnazjum w Radostowicach na 5 dni przed datą rozpoczęcia dowozu. Ilość dzieci przewidzianych do przewozu: a) w roku szkolnym 2010/2011 - 38 uczniów b) w roku szkolnym 2011/ 2012 - 37 uczniów Wykaz adresów dowożonych uczniów oraz miejsc ich wsiadania i wysiadania zawiera Załącznik Nr 2 Opiekuna w czasie dowożenia na całej trasie dowozu i odwozu zapewnia Dyrektor Gimnazjum w Radostowicach na koszt własny. 4) ZADANIE nr 4 Zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów z Suszca - Branicy do Szkoły Podstawowej w Suszcu oraz dzieci oddziału 0 z Suszca - Branicy do Przedszkola Publicznego w Suszcu. Liczba przewożonych uczniów: a) w roku szkolnym 2010/2011 - 6 uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu - 2 dzieci do oddziału 0 Przedszkola Publicznego w Suszcu b) w roku szkolnym 2011/ 2012 - 7 uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu w roku szkolnym 2011/ 2012 - nie przewiduje się dowozu dzieci do Przedszkola Publicznego w Suszcu Wykaz adresów ( miejsc zamieszkania) uczniów i przystanków dowożonych z Suszca - Branicy do Szkoły Podstawowej w Suszcu oraz do oddziału 0 Przedszkola w Suszcu zawiera Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. Wykonawca zapewnia opiekuna dowożonych uczniów na całej trasie przewozu Trasa przewozu obejmuje: Przewóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsca ustalonego z rodzicami dzieci ( wysepka na skrzyżowaniu z ul. Pszczyńską w Suszcu - Branicy) i przewiezienie ich do Szkoły Podstawowej w Suszcu i Przedszkola w Suszcu na godz. 8:00 i odwóz dzieci po zajęciach szkolnych i przedszkolnych w każdym dniu nauki szkolnej i zgodnie z organizacją roku szkolnego 2010/2011 i roku szkolnego 2011/2012 w placówkach feryjnych i nie feryjnych, tj od 3 stycznia 2011 do 31 grudnia 2011 r. Informację o szczegółowych godzinach zakończenia zajęć w szkole i przedszkolu w poszczególnych dniach nauki szkolnej uzyskać można u dyrektora Szkoły Podstawowej w Suszcu i Przedszkola w Suszcu. 5) ZADANIE nr 5 Zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Suszec do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 17 ust. 3a i art. 14a ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2010/2011 i roku szk. 2011/2012. Liczba ta może też ulec zmianie począwszy od 1 września 2011r. ( rok szkolny 2011/2012) , w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno- Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec. Trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w ośrodka. Dowóz do placówki od poniedziałku do piątku na godzinę 8 oo, powrót po zakończonych zajęciach około godz. 15 oo. Wykaz adresów dzieci (miejsc zamieszkania) zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ. Opiekuna (osoba dorosła) na całej trasie przewozu zapewnia WYKONAWCA Liczba przewożonych dzieci w roku szkolnym 2010/2011 wynosi 4..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności zamawiający uzna posiadanie aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego przewozu osób lub aktualnego zaświadczenia na wykonywanie przewozu osób (chyba że licencja nie jest wymagana zgodnie z ustawą o transporcie drogowym. W tym przypadku należy dołączyć oświadczenie - Załącznik nr 13)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik nr 8

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę sprzętu transportowego przeznaczonego do przewozu osób lub Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia sprzętu transportowego na wykonanie zamówienia publicznego. Posiadany sprzęt transportowy należy przedstawić w Załączniku nr 5. Wymogi techniczne oraz zakres niezbędnego wyposażenia i oznaczenia, określa Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2003r. Nr 32, poz. 262 ze zm.). Liczba miejsc musi przewyższać liczbę dowożonych uczniów oraz musi zapewniać miejsca siedzące dla opiekuna. Pojazdy powinny być oznaczone i przystosowane zgodnie z przepisami o ruchu drogowym i wymogami MEN ( gimbusy) Wykonawca powinien przedstawić sprzęt do przewozu osób, dostosowany do przewozu osób zgodnie z w/w przepisami - wymagane minimum 2 pojazdy na każde zadanie ( busy, autobusy), o liczbie miejsc przekraczających ilość uczniów do przewozu, wraz z opiekunami na dane zadanie. Sprzęt do przewozu powinien być sprawny technicznie i posiadać aktualne badania techniczne oraz posiadać ubezpieczenie OC i NW.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Załącznik nr 11

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej zamawiający uzna złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzo.suszec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Oświaty i Sportu w Suszcu ul. Wyzwolenia 2 43-267 Suszec woj. śląskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zespół Oświaty i Sportu w Suszcu ul. Wyzwolenia 2 43-267 Suszec woj. śląskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE nr 1 Wykonywanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 17 ust. 3a i art. 14a ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, z terenu Gminy Suszec do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie, Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach - Dziedzicach oraz do Szkoły Podstawowej Nr 18 w Pszczynie ( z oddziałami integracyjnymi) w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2010/2011 i roku szk. 2011/2012..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 17 ust. 3a i art. 14a ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, z terenu Gminy Suszec do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie, Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach - Dziedzicach oraz do Szkoły Podstawowej Nr 18 w Pszczynie ( z oddziałami integracyjnymi) w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2010/2011 i roku szk. 2011/2012. Dowóz na godzinę 8:00- 8:30, powrót po skończonych zajęciach ok. godz. 15:20 - 15:30. Dopuszczalne są zmiany godzin dowozu i odwozu uczniów ze względu na organizację zajęć i po uzgodnieniu z Dyrektorami tych szkół. Liczba dowożonych uczniów w roku szk. 2010/2011 a) Zespół Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie - 21 uczniów b) Zespół Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach - Dziedzicach - 1 uczeń c) Szkoła Podstawowa Nr 18 ( z oddziałami integracyjnymi) w Pszczynie - 2 uczniów ______________________________ RAZEM 24 uczniów Liczba uczniów dowożonych do w/w placówek wynika z ilości uczniów do nich zapisanych lub kontynuujących naukę w danym roku szkolnym. Liczba ta może też ulec zmianie począwszy od 1 września 2011r. ( rok szkolny 2011/2012) , w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno- Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec. Wykaz adresów dowożonych dzieci wraz wyszczególnieniem nazwy szkoły i adresu szkoły, do której powinni być dowożeni zawiera Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. Trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w szkół specjalnych. Opiekuna ( osoba dorosła) na całej trasie przewozu do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 3 w Pszczynie oraz do Szkoły Podstawowej nr 18 w Pszczynie (z oddziałami integracyjnymi) zapewnia WYKONAWCA. Natomiast opiekuna dla dziecka dowożonego do Zespołu Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach - Dziedzicach zapewnia - ZAMAWIAJĄCY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE nr 2 Wykonywanie usługi przewozu uczniów do Gimnazjum Publicznego w Kryrach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usługi przewozu uczniów do Gimnazjum Publicznego w Kryrach. Zadanie to obejmuje dowóz uczniów z Mizerowa w dniach nauki szkolnej i zgodnie z organizacją roku szkolnego 2010/2011 i roku szkolnego 2011/ 2012, na godzinę 8.00, począwszy od przystanku Mizerów - Borki, a następnie Mizerów Szkoła, Mizerów PGR - do Gimnazjum w Kryrach, a następnie odwóz uczniów po zajęciach szkolnych lub zajęciach pozalekcyjnych w odwrotnej kolejności, zgodnie z rozkładem zajęć szkolnych (zajęcia obowiązkowe i dodatkowe zajęcia edukacyjne) w danym roku szkolnym. Przewidywane są 4 dodatkowe odwozy uczniów w ciągu tygodnia, w wybranych przez dyrektora dniach, ze względu na wydłużenie zajęć szkolnych na organizowane zajęcia dodatkowe i pozalekcyjne. Wtedy liczba uczniów oczekujących na 2 odwóz w ciągu dnia, będzie mniejsza i uzależniona od rodzaju zajęć i uczestniczących w nich uczniów. Szczegółowy rozkład zajęć szkolnych przedstawi Dyrektor Gimnazjum w Kryrach na 5 dni przed datą rozpoczęcia dowozu. Ilość dzieci przewidzianych do przewozu: a) w roku szkolnym 2010/2011 - 73 uczniów b) w roku szkolnym 2011/2012 - 61 uczniów Wykaz przystanków dowożonych uczniów oraz miejsc ich wsiadania i wysiadania zawiera Załącznik Nr 2 Opiekuna w czasie dowożenia na całej trasie dowozu i odwozu zapewnia Dyrektor Gimnazjum w Kryrach na koszt własny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 Wykonywanie usługi przewozu uczniów do Gimnazjum Publicznego w Radostowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usługi przewozu uczniów do Gimnazjum Publicznego w Radostowicach. Zadanie to obejmuje dowóz uczniów z Kobielic w dniach nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2010/2011 i roku szkolnego 2011/2012, na godzinę 8:00, począwszy od przystanku Kobielice - Szkoła, a następnie przystanek Kobielice - Kościół, Kobielice - MEDROS i dalej do Gimnazjum w Radostowicach (parking przy kościele). Odwozy po zajęciach szkolnych będą się odbywały w odwrotnej kolejności, zgodnie z rozkładem zajęć szkolnych ( zajęcia obowiązkowe i dodatkowe zajęcia edukacyjne) w danym roku szkolnym). Przewidywane są 4 dodatkowe odwozy uczniów w ciągu tygodnia, w wybranych przez dyrektora dniach, ze względu na wydłużenie zajęć szkolnych na organizowane zajęcia dodatkowe i pozalekcyjne. Wtedy liczba uczniów oczekujących na 2 odwóz w ciągu dnia, będzie mniejsza i uzależniona od rodzaju zajęć i uczestniczących w nich uczniów. Szczegółowy rozkład zajęć szkolnych przedstawi Dyrektor Gimnazjum w Radostowicach na 5 dni przed datą rozpoczęcia dowozu. Ilość dzieci przewidzianych do przewozu: a) w roku szkolnym 2010/2011 - 38 uczniów b) w roku szkolnym 2011/ 2012 - 37 uczniów Wykaz adresów dowożonych uczniów oraz miejsc ich wsiadania i wysiadania zawiera Załącznik Nr 2 Opiekuna w czasie dowożenia na całej trasie dowozu i odwozu zapewnia Dyrektor Gimnazjum w Radostowicach na koszt własny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4 Wykonywanie usługi przewozu uczniów z Suszca - Branicy do Szkoły Podstawowej w Suszcu oraz dzieci oddziału 0 z Suszca - Branicy do Przedszkola Publicznego w Suszcu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów z Suszca - Branicy do Szkoły Podstawowej w Suszcu oraz dzieci oddziału 0 z Suszca - Branicy do Przedszkola Publicznego w Suszcu. Liczba przewożonych uczniów: a) w roku szkolnym 2010/2011 - 6 uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu - 2 dzieci do oddziału 0 Przedszkola Publicznego w Suszcu b) w roku szkolnym 2011/ 2012 - 7 uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu w roku szkolnym 2011/ 2012 - nie przewiduje się dowozu dzieci do Przedszkola Publicznego w Suszcu Wykaz adresów ( miejsc zamieszkania) uczniów i przystanków dowożonych z Suszca - Branicy do Szkoły Podstawowej w Suszcu oraz do oddziału 0 Przedszkola w Suszcu zawiera Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. Wykonawca zapewnia opiekuna dowożonych uczniów na całej trasie przewozu Trasa przewozu obejmuje: Przewóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsca ustalonego z rodzicami dzieci ( wysepka na skrzyżowaniu z ul. Pszczyńską w Suszcu - Branicy) i przewiezienie ich do Szkoły Podstawowej w Suszcu i Przedszkola w Suszcu na godz. 8:00 i odwóz dzieci po zajęciach szkolnych i przedszkolnych w każdym dniu nauki szkolnej i zgodnie z organizacją roku szkolnego 2010/2011 i roku szkolnego 2011/2012 w placówkach feryjnych i nie feryjnych, tj od 3 stycznia 2011 do 31 grudnia 2011 r. Informację o szczegółowych godzinach zakończenia zajęć w szkole i przedszkolu w poszczególnych dniach nauki szkolnej uzyskać można u dyrektora Szkoły Podstawowej w Suszcu i Przedszkola w Suszcu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE nr 5 Wykonywanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Suszec do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 17 ust. 3a i art. 14a ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2010/2011 i roku szk. 2011/2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Suszec do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 17 ust. 3a i art. 14a ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2010/2011 i roku szk. 2011/2012. Liczba ta może też ulec zmianie począwszy od 1 września 2011r. ( rok szkolny 2011/2012) , w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno- Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec. Trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w ośrodka. Dowóz do placówki od poniedziałku do piątku na godzinę 8 oo, powrót po zakończonych zajęciach około godz. 15 oo. Wykaz adresów dzieci (miejsc zamieszkania) zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ. Opiekuna (osoba dorosła) na całej trasie przewozu zapewnia WYKONAWCA Liczba przewożonych dzieci w roku szkolnym 2010/2011 wynosi 4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.