Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-04
Kielce: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Kielcach.
Numer ogłoszenia: 349103 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Kielcach , ul. Sandomierska 105, 25-324 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3642613, faks 041 3642615.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Kielcach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę n/w sprzętu komputerowego: 1.Nośniki DAT/DDS : a) taśma do archiwizacji format DAT DDS4 20/40GB - 100 szt. b) taśma do archiwizacji format DAT DDS5 36/72 GB - 50 szt. c) taśma czyszcząca format DAT - 5 szt. 2.Streamer zewnętrzny - ilość 1 szt.. 3.Switch 26-portowy do zamontowania w szafie Rack 19 cal. - 1szt. 4.Przełączniki KVM: a) dla ilość obsługiwanych komputerów 4 - 1 szt. b) dla ilość obsługiwanych komputerów 2 - 2 szt. 5. Drukarka laserowa sieciowa - szt.2 6. Monitor LCD 19 cal. - 3 szt. 7. Oprogramowanie: a) licencje dostępowe do serwerów - 100 szt. b) system operacyjny - 10 szt. c) pakiet biurowy - box - 40 szt. d) zintegrowany pakiet bezpieczeństwa (antywirus, antyspyware, firewall, antyspam) -10 szt. e) maszyna wirtualna z nośnikiem - 1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.24.10.00 - 30.24.10.00 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 32.42.50.00 - Sieciowy system operacyjny 30.23.30.00 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 o treści: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobowym zdolnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. B. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. A na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII SIWZ - żądanych przez Zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunków z pkt. A. 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 3.Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złoży dokumenty zawierające błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust. 2 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia przekazane Zamawiającemu w formie pisemnej: 1.Formularz ofertowy (wzór formularza stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ) - załącznik nr 1. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - załącznik nr 2. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia określone ustawą wymogi (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) - załącznik nr 3. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4. 5. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje do przygotowania i złożenia oferty (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ) - załącznik nr 5. 6. Oświadczenie , że Wykonawca zapoznał się ze wzorem umowy, nie wnosi do niej żadnych zastrzeżeń i w razie wyboru jego oferty, zobowiązuje się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego, na warunkach w nim określonych (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ) - załącznik nr 6. 7. Upoważnienie dla osoby występującej w imieniu firmy (jeżeli występuje) - załącznik nr 7..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Kielcach, ul. Sandomierska 105, 25-324 Kielce, pok. nr 4 (parter).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 11:00, miejsce: kancelaria, pok. nr 306 (III piętro) Urzędu Kontroli Skarbowej w Kielcach, ul. Sandomierska 105.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Zakup i dostawa leków różnych
- Grupowe szkolenia dla pracowników Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Usługi związane z obsługą serwisową oraz wzorcowaniem urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu Drager Alcotest 7410
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz oprogramowania dla szkół w ramach projektu "Szanse rozwojowe szkół podstawowych w Gminie Serniki"
- ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W BYTOWIE
- Zakup sprzętu informatycznego dla Gminy Kurów, część nr 2 - Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu Cyfrowe Lubelskie
- Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Irządze
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.