To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-14
Łańcut: ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI. Znak sprawy: SZP/380/25/2012.
Numer ogłoszenia: 349226 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255588 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240231, faks 017 2252302.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI. Znak sprawy: SZP/380/25/2012..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nazwa przedmiotu zamówienia: ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI Opis części zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 pakiety. Asortyment został dokładnie opisany w Załącznikach od 2 do 2.7, tj. w formularzach cenowych: PAKIET I - MYDŁA - Załącznik nr 2 PAKIET II - PROSZKI, PŁYNY I ARTYKUŁY SANITARNE - Załącznik nr 2.1 PAKIET III - SPRZĘT DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI - Załącznik nr 2.2 PAKIET IV - RĘKAWICE OCHRONNE - Załącznik nr 2.3 PAKIET V - MASZYNKI JEDNORAZOWE DO GOLENIA - Załącznik nr 2.4 PAKIET VI - KOSZE NA ODPADY - Załącznik nr 2.5 PAKIET VII - NACZYNIA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I SZTUĆCE - Załącznik nr 2.6 PAKIET VIII - KONCENTRATY ŚRODKÓW MYJĄCYCH - Załącznik 2.7 Termin i realizacja zamówienia: 1. Okres realizacji dostaw - 12 miesięcy (w formie dostaw cząstkowych) od pierwszego dnia obowiązywania umowy. 2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zapotrzebowań cząstkowych przesyłanych faxem lub drogą telefoniczną w terminie najpóźniej na 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia. 3. Zamówienia, o których mowa w ust. 2 będzie składać Kierownik Magazynu lub osoba upoważniona przez niego. 4. Dostawy towaru będą odbywać się transportem WYKONAWCY lub przy pomocy firmy transportowej na jego koszt i ryzyko do Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o. do Magazynu w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 14.00. Termin płatności: Płatność za realizację cząstkową przedmiotu zamówienia będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie towaru do Magazynu i przedłożeniu faktury VAT u ZAMAWIAJĄCEGO. Oferty równoważne - Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na produkty równoważne w następujących pakietach: Pakiet I poz. 1÷7, Pakiet II poz. 1÷10, 13, 15÷18, 20÷26; Pakiet V poz. 1÷3; Za równoważną zostanie uznana oferta, w której wykazane zostaną materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż podane przez Zamawiającego i spełniające wymagania określone w przedmiocie zamówienia. Jako równoważny Zamawiający rozumie produkt o identycznym wskazanym w opisie przeznaczenia, sposobie użytkowania, metodzie dozowania, stanie skupienia (formie) oraz objętości pojemności lub wagi. Wykonawca powołujący się na rozwiązanie równoważne zobowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają w/w warunki równoważności. Zgodnie z art. 30. ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywae przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Oznacza to iż Wykonawca musi udowodnić, iż dysponuje asortymentem równoważnym np. poprzez dołączenie do oferty dokumentów poświadczających o równoważności oferowanego asortymentu. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację (np. kartę charakterystyki produktu) asortymentu równoważnego, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, że zaoferowany asortyment posiada takie same lub lepsze parametry technicznych, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Uwaga: dokumenty dotyczące równoważności oferty, nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ustawy. Oferty częściowe - Zamawiający dopuszcza składanie ofert cząstkowych na poszczególne pakiety. W danym pakiecie muszą być ujęte wszystkie pozycje asortymentowe, brak jakiejkolwiek pozycji w pakiecie spowoduje odrzucenie całego pakietu;oferty. Wartość zamówienia powyżej 14 000 euro..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące 33.71.19.00 - Mydło 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.22.43.40 - Kosze 18.42.40.00 - Rękawice 33.72.12.00 - Maszynki do golenia 39.22.11.10 - Naczynia 39.83.12.50 - Roztwory myjące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET I - MYDŁA - Załącznik nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.U. i H. ARIS, ul. Jastrzębska 15, 26-500 Szydłowiec, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5684,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4874,37
Oferta z najniższą ceną: 4874,37 / Oferta z najwyższą ceną: 7156,65
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET II - PROSZKI, PŁYNY I ARTYKUŁY SANITARNE - Załącznik nr 2.1..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.U. i H. ARIS, ul. Jastrzębska 15, 26-500 Szydłowiec, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18689,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16985,54
Oferta z najniższą ceną: 16985,54 / Oferta z najwyższą ceną: 27995,17
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: PAKIET III - SPRZĘT DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI - Załącznik nr 2.2.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ania Sp. z o. o., ul. Dojazd Staroniwa 13, 35-011 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6085,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4617,95
Oferta z najniższą ceną: 4617,95 / Oferta z najwyższą ceną: 4636,71
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: PAKIET V - MASZYNKI JEDNORAZOWE DO GOLENIA - Załącznik 2.4..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe" DEOBOX" Zbigniew Stępień
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe" DEOBOX" Zbigniew Stępień
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe DEOBOX Zbigniew Stępień, ul. Warszawska 1/3/114, 35-205 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1439,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1935,49
Oferta z najniższą ceną: 1935,49 / Oferta z najwyższą ceną: 1935,49
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: PAKIET VI - KOSZE NA ODPADY - Załącznik 2.5.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "NOVAX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "NOVAX" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo NOVAX Sp. z o. o., Plac Wolności 7, 85-004 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5684,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6943,35
Oferta z najniższą ceną: 6943,35 / Oferta z najwyższą ceną: 8806,80
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: PAKIET VII - NACZYNIA JEDNORAZOWEGO UśYTKU I SZTUĆCE - Załącznik 2.6..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GRAMAR Marcin Hałabuda, ul. Prof. L. Chmaja 4, 35-021 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11379,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11103,56
Oferta z najniższą ceną: 11103,56 / Oferta z najwyższą ceną: 12549,67
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: PAKIET VIII - KONCENTRATY ŚRODKÓW MYJĄCYCH - Załącznik 2.7.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "NOVAX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "NOVAX" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo NOVAX Sp. z o. o., Plac Wolności 7, 85-004 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9755,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6027,00
Oferta z najniższą ceną: 3475,98 / Oferta z najwyższą ceną: 27925,92
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1547R Albigowa - Handzlówka od km 3+199 do km 3+222 w związku z rozbiórką istniejącego mostu i budową nowego obiektu inżynierskiego w miejscowości Handzlówka".
- Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu łańcuckiego
- POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OŚRODKÓW KULTURY W GMINIE ŁAŃCUT - MODERNIZACJA OŚRODKA KULTURY W WYSOKIEJ ORAZ CIERPISZU
- DIGITALIZACJA CZĘŚCI ZASOBU GEODEZYJNEGO POWIATU ŁAŃCUCKIEGO W ZAKRESIE DOWODÓW ZMIAN ORAZ ZASILENIE OPROGRAMOWANIA
- DOSTAWA SYSTEMU ZAMKNIĘTEGO DO POBIERANIA KRWI
- Rozbudowa publicznej drogi gminnej ul. Wiejskiej w Łańcucie - etap 2
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa środków gospodarczych i czystości oraz sprzętu do sprzątania na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- Dostawy środków czystości
- Dostawa środków i akcesoriów do utrzymania czystości na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku.
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Dostawa środków czystości i chemii gospodarczej dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa środków czystości, akcesoriów do sprzątania oraz drobnego sprzętu medycznego
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.