Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-08-29
¦wiecie: Remont ulicy Krausego w ¦wieciu - I etap
Numer og³oszenia: 349400 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦wiecie , ul. Wojska Polskiego 124, 86-100 ¦wiecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 333 23 10, faks 52 333 23 51.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swiecie.eu
- Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont ulicy Krausego w ¦wieciu - I etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Krausego w ¦wieciu - I etap na d³ugo¶ci 225,00 m (od km 0,320 do 0,545) w zakresie obejmuj±cym: a) remont ulicy Krausego: - mechaniczne usuniêcie warstwy ziemi urodzajnej humusu gr. 30 cm na pow. 411 m2, - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o gr. 8 cm w ilo¶ci 66 m2, - rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 - 8 cm w ilo¶ci 897 m2, - rozebranie podbudowy betonowej gr. 15 - 20 cm - 175 m2, - rozebranie podbudowy z t³ucznia kamiennego gr. 15 - 25 cm na pow. 66 m2, - rozebranie ³awy i krawê¿ników betonowych 15 x 30 cm d³ugo¶ci 520 m, - rozebranie obrze¿y betonowych o wym. 8 x 30 na podsypce piaskowej d³ugo¶ci 298 m, - likwidacja studni kan. sanitarnej z zasypaniem gruntem piaszczystym - 1 szt., - wywiezienie gruzu z rozbiórek w ilo¶ci 199 m3, - formowanie, zagêszczenie nasypów oraz plantowanie w ilo¶ci 69 m2, - profilowanie i zagêszczenie pod³o¿a pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w ilo¶ci 1577 m2, - wykonanie warstwy podsypki z piasku gr. 10 cm w ilo¶ci 955 m2, - oczyszczenie warstw konstrukcyjnych - 1962 m2, - skropienie warstwy emulsj± asfaltow± - 1962 m2, - wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa ³amanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. warstwy 20 cm - 66 m2, - wykonanie pod³o¿a z gruntu stabilizowanego cementem RM = 2,5 Mpa gr. 15 cm = 631 m2, - wykonanie podbudowy z betonu C8/10 gr. 10 cm na pow. 955 m2, - wykonanie podbudowy z betonu C12/15 gr. 15 cm na pow. 565 m2, - wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego AC 22 gr. 7 cm - 66 m2, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC 11 warstwa ¶cieralna gr. 5 cm - 1896 m2, - frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno na ¶r. g³. 5 cm z wywozem na pow. 50 m2, - wykonanie nawierzchni chodników, miejsc postojowych oraz wjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm (szarej) w ilo¶ci 1225 m2, - wykonanie nawierzchni ¶cie¿ki rowerowej z kostki bezfazowej gr. 8 cm w kol. czerwonym - 516 m2, - u³o¿enie geosiatki szeroko¶ci 1 m - 12 m2, - ustawienie krawê¿ników i oporników z wykonaniem ³awy d³ugo¶ci 119 m, - ustawienie krawê¿ników betonowych 15 x 30 i 15 x 22 cm z wykonaniem ³aw betonowych d³ugo¶ci 487 m, - ustawienie obrze¿y betonowych 30 x 8 cm na ³awie betonowej d³ugo¶ci 395 m, - u³o¿enie rur ochronnych d³ugo¶ci 87 m, - wykonanie regulacji studzienek i zasuw sieci podziemnych - 27 szt., - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej b) kanalizacja deszczowa: - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o gr. 14 cm - 41 m2, - rozebranie podbudowy z t³ucznia kamiennego gr. 19 - 25 cm sposobem mechanicznym - 41 m2, - wykopy wykonane koparkami podsiêbiernymi 0,25 m3 na odk³ad - 102,5 m3, - umocnienie ¶cian wykopu szer. do 1m - 205 m2, - podsypka i opsypka z materia³ów sypkich - 20,5 m3, - kana³y z rur kanalizacyjnych PVC 250 mm - 41 m, - przebicie otworów o gr. do 20 cm w elementach z betonu ¿wirowego 0,05 m2 do 0,10 m2 - 0,12 m2, - zabetonowanie otworów - 2 szt., - zasypywanie wykopów spycharkami - 82 m3, - zagêszczenie zasypek co 10 cm ubijakami mechanicznymi - 82 m3, - próba szczelno¶ci wykonanego odcinka, - wykonanie podbudowy z t³ucznia kamiennego (z rozebranego t³ucznia) - 41 m2, - inwentaryzacja geodezyjna c) ulica Jana Paw³a II: - frezowanie nawierzchni asfaltowych na pow. 829 m2, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 5 cm na pow. 829 m2, - wykonanie regulacji studzienek i zasuw sieci podziemnych - 8 szt..
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 10.000,00 z³.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca wyka¿e prawid³owo wykonane (zakoñczone) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 1 roboty budowlanej polegaj±cej na budowie ulicy o nawierzchni asfaltowej, o powierzchni nie mniejszej ni¿ 2.500 m2 wraz z za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu na zasadzie spe³nia/nie spe³nia na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów jakie maj± za³±czyæ Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, ¿e w/w warunki Wykonawca spe³nia.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca wyka¿e dysponowanie narzêdziami i urz±dzeniami technicznymi dostêpnymi Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, w tym co najmniej: - walec samojezdny wibracyjny - 1 szt, - koparka, spycharka, ³adowarka - po 1 szt., - zagêszczarka, ubijak mechaniczny - po 1 szt., - walec statyczny samojezdny - 1 szt., - skrapiarkê do bitumu - 1 szt., - transport ko³owy (samochody samowy³adowcze) - 2 szt., - roz¶cie³acz (rozk³adarka) do mieszanek z pe³n± elektronik± - 2 szt. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu na zasadzie spe³nia/nie spe³nia na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów jakie maj± za³±czyæ Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, ¿e w/w warunki Wykonawca spe³nia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca wyka¿e dysponowanie osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, co najmniej: - 1 kierownik budowy - posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ i 3 - letnie do¶wiadczenie zawodowe (okres od dnia uzyskania uprawnieñ) - wykazanie kierowania robotami drogowymi jako kierownik budowy lub zastêpca kierownika budowy. Nale¿y do³±czyæ wykaz tych budów. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu na zasadzie spe³nia/nie spe³nia na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów jakie maj± za³±czyæ Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, ¿e w/w warunki Wykonawca spe³nia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca wyka¿e posiadanie op³aconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na warto¶æ nie mniejsz± ni¿ równowarto¶æ 500.000,00 PLN. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu na zasadzie spe³nia/nie spe³nia na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów jakie maj± za³±czyæ Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, ¿e w/w warunki Wykonawca spe³nia.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
- wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wype³niony i podpisany Formularz oferty (lub zgodny z za³±czonym wzorem) - Za³±cznik nr 1, / Wymagana forma dokumentu - orygina³ / 2. Kosztorysy ofertowe sporz±dzone na podstawie przedmiarów robót - Za³±cznik nr 2 / Wymagana forma dokumentu - orygina³/ 3. Dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium (forma zgodna z § 9 niniejszej SIWZ); 4. Pe³nomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. (w przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. / Wymagana forma dokumentu - orygina³ lub kopia po¶wiadczona notarialnie/
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy dokona zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cych przypadkach: 1) zmiana terminu wykonania zamówienia w nastêpuj±cych przypadkach: a) o okres rozstrzygniêcia postêpowania - odwo³ania, b) wyst±pienie warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie (prowadzenie) robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów - fakt ten musi mieæ odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi byæ potwierdzony przez Zamawiaj±cego i inspektora nadzoru, c) dzia³anie si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owej, strajki generalne lub lokalne), maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania robót, d) wstrzymanie robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego (Zamawiaj±cego), e) konieczno¶æ wykonania robót zamiennych na wniosek Zamawiaj±cego, f) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, g) wyst±pienie okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, h) wyst±pienia robót dodatkowych, okre¶lonych w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, których wykonanie bêdzie mia³o wp³yw na przypadki wyszczególnione w pkt 2, i) wstrzymania robót przez w³a¶ciwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcê, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewypa³u itp. j) na skutek dzia³añ osób trzecich lub organów w³adzy publicznej, które spowoduj± przerwania lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, k) zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji w szczególno¶ci wynikaj±cych z terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, opinii, itp., l) zmiany bêd±ce nastêpstwem zdarzeñ losowych, o których niezw³ocznie poinformowano Zamawiaj±cego, m) wyst±pienie zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy i termin zakoñczenia robót, n) konieczno¶æ wykonania dokumentacji zamiennej, o) wyst±pienie opó¼nienia w przekazaniu placu budowy lub jego czê¶ci a opó¼nienie to bêdzie mia³o wp³yw na termin zakoñczenia robót, p) zmiany technologii jako¶ci lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu, wprowadzanych na wniosek Wykonawcy, q) konieczno¶æ wykonania robót zamiennych, wprowadzanych na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, r) w przypadku konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ, ekspertyz, analiz itp. 2) zmiany zakresu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia: a) zaistnienie okoliczno¶ci powoduj±cych, ¿e wykonanie umowy zgodnie z okre¶lonym zakresem w SIWZ nie jest mo¿liwe, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, wykonania dokumentacji zamiennej, b) zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku wyst±pienia robót zamiennych, c) rezygnacja z czê¶ci robót lub zmiana ilo¶ci np.: wymienionych w pozycjach kosztorysów ofertowych, 3) zmiany osobowe w zakresie pe³nienia funkcji inspektorów nadzoru i kierownika budowy lub robót, legitymuj±cych siê, co najmniej równowa¿nymi uprawnieniami opisanymi w warunkach przetargowych lub wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów prawa, 4) inne zmiany: a) w przypadku urzêdowej zmiany stawki VAT strony zobowi±zuj± siê do zawarcia aneksu do umowy reguluj±cego wysoko¶æ VAT, tym samym zmiany wynagrodzenia okre¶lonego w § 3 ust. 1 umowy, w tym koszty wzrostu podatku VAT pokrywa Wykonawca, b) zmiana nazwy zadania, c) wyst±pienie oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy, d) zmiana rachunku Wykonawcy, e) zmiany podwykonawców lub wprowadzenie podwykonawców w przypadku braku ich wype³nienia w ofercie spe³niaj±cych warunki lub wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (je¶li by³y opisane i Wykonawca sk³adaj±c ofertê polega³ na zasobach innych podmiotów), f) zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy. 5) Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. 6) Nie stanowi± zmian umowy w rozumieniu art.144 ustawy Pzp udzielanie zamówieñ dodatkowych okre¶lonych w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip3.lo.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w ¦wieciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 ¦wiecie, pok. nr 30.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 13.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Urz±d Miejski w ¦wieciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 ¦wiecie, pok. nr 21 (I piêtro, w sekretariacie).
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nast±pi dnia 13 wrze¶nia 2013 r. o godz. 10:00 w sali nr 04 budynku Wydzia³u Inwestycyjnego Urzêdu Miejskiego w ¦wieciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 ¦wiecie.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ¦WIECIA
- ¦wiadczenie us³ugi kompleksowej polegaj±cej na dostawie energii elektrycznej wraz z us³ug± dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego w ¦wieciu
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu "Kszta³cenie dla zawodowej przysz³o¶ci"
- Wycena nieruchomo¶ci dla potrzeb Urzêdu Miejskiego w ¦wieciu
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów specjalistycznych (II) w ramach projektu "Kszta³cenie dla zawodowej przysz³o¶ci"
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w ramach projektu Kszta³cenie dla zawodowej przysz³o¶ci
wiêcej: przetargi w ¦wieciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi nr 393014T w msc. Kraszków na d³ugo¶ci 885 mb
- REMONT DROGI GMINNEJ 270997K SÊKOWA "ÆWIERCI" W KM OD 0+215 DO KM 0+935 W MIEJSCOWO¦CI SÊKOWA, GMINA SÊKOWA
- Rozbudowa drogi gminnej nr 106069 O ul. My¶liwca w Zdzieszowicach
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ci±gu drogi krajowej nr 62 na odcinku Serock - Wola Kie³piñska na terenie gm. Serock
- Budowa sieci kanalizacyjnej w Orzeszu - Ja¶kowicach
- MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH POPRZEZ WYKONANIE NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH NA DROGACH I ULICACH NA TERENIE GMINY CIʯKOWICE
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.