Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-28
Łódź: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług serwisowych pogwarancyjnych dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu komputerowego (serwery - 5 sztuk, macierzy dyskowej - 1 sztuka, swicht-y FC - 2 sztuki, UPS-ów - 4 sztuki i biblioteki taśmowej - 1 sztuka), sprzętu i oprogramowania komputerowego.
Numer ogłoszenia: 349478 - 2010; data zamieszczenia: 28.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi , ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6374706, faks 042 6374877.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.modgik.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług serwisowych pogwarancyjnych dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu komputerowego (serwery - 5 sztuk, macierzy dyskowej - 1 sztuka, swicht-y FC - 2 sztuki, UPS-ów - 4 sztuki i biblioteki taśmowej - 1 sztuka), sprzętu i oprogramowania komputerowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług serwisowych pogwarancyjnych dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu komputerowego (serwery - 5 sztuk, macierzy dyskowej - 1 sztuka, swicht-y FC - 2 sztuki, UPS-ów - 4 sztuki i biblioteki taśmowej - 1 sztuka), sprzętu i oprogramowania komputerowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.51.43.00-4, 30.23.60.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ww. ustawy dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia. W szczegolności Wykonawca złoży oświadczenie i/lub przedstawi umowę partnerską lub inny dokument producenta serwisowanego sprzętu komputerowego (dotyczy również podmiotów wskazanych przez Wykonawcę), którzy będą świadczyli usługi serwisowe sprzętu objętego niniejszym zamówieniem c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczcegolności Wykonawca musi wykazać, że wykonał (zakończył) w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 2 zamówienia o podobnym charakterze i o wartości brutto dla: zadania częściowego nr 1 co najmniej 50 000 zł; zadania częściowego nr 2 co najmniej 3 000 zł; zadania częściowego nr 3 co najmniej 1 000 zł; zadania częściowego nr 4 co najmniej 1 000 zł; zadania częściowego nr 5 co najmniej 1 000 zł; zadania częściowego nr 6 co najmniej 1 000 zł; zadania częściowego nr 7 co najmniej 2 000 zł. d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oraz w oparciu o potwierdzenie spełnienia warunków w zakresie wskazanym poniżej: Zamawiający oceni jako spełniony warunek posiadania przez Wykonawcę wiedzy i doświadczenia na podstawie: 1) wykazu usług, z którego wynikać będzie, że Wykonawca w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej 2 zamówienia o podobnym charakterze i o wartości brutto dla: zadania częściowego nr 1 co najmniej 50 000 zł; zadania częściowego nr 2 co najmniej 3 000 zł; zadania częściowego nr 3 co najmniej 1 000 zł; zadania częściowego nr 4 co najmniej 1 000 zł; zadania częściowego nr 5 co najmniej 1 000 zł; zadania częściowego nr 6 co najmniej 1 000 zł; zadania częściowego nr 7 co najmniej 2 000 zł. W tym celu Wykonawca musi wypełnić wykaz dostaw stanowiący załącznik nr 5 do wzoru s.i.w.z.oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. b)Wykonwca złozy Oświadczenie potwierdzające, że posiada umowę partnerską i/lub przedstawi umowę partnerską lub inny dokument producenta serwisowanego sprzętu komputerowego (dotyczy również podmiotów wskazanych przez Wykonawcę), którzy będą świadczyli usługi serwisowe sprzętu objętego niniejszym zamówieniem. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych przedmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający oceni jako spełniony warunek o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia stanowiącego załącznik nr 4 do s.i.w.z. oraz na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę, o których mowa w PKT.VI.s.i.w.z.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.modgik.lodz.pl w zakładcze zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.modgik.lodz.pl w zakładcze zamówienia publiczne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2010 godzina 10:00, miejsce: 05.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi ul. Traugutta 21/23. VI pietro, pok. 610..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi serwisowe do 12.10.2011; Usługi serwisowe dla TSM + migracja do najnowszej wersji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi serwisowe do 12.10.2011; Usługi serwisowe dla TSM + migracja do najnowszej wersji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.51.43.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cross-update dla oprogramowania antywirusowego na stacje robocze i serwery wraz z konsolą do centralnej administracji..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cross-update dla oprogramowania antywirusowego na stacje robocze i serwery wraz z konsolą do centralnej administracji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.51.43.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Subskrypcja Automapa PL ,Europa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Subskrypcja Automapa PL ,Europa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.51.43.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PL/SQL Developer Annual Service Contract.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PL/SQL Developer Annual Service Contract.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.51.43.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Subskrypcja Vademekum gł. Ksiegowego Wolters Kluwer.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Subskrypcja Vademekum gł. Ksiegowego Wolters Kluwer.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.51.43.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: SmartStats Enterprise Edition.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SmartStats Enterprise Edition.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.51.43.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Palmtop / smart fon szt. 2 Pamięć 2048 MB szt. 9 Skanery kodów kreskowych szt. 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Palmtop / smart fon szt. 2 Pamięć 2048 MB szt. 9 Skanery kodów kreskowych szt. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- Dostawy artykułów do utrzymania czystości - ściereczek do sprzątania na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 206 w Łodzi z Oddziałami Integracyjnymi
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 231 w Łodzi
- MZŻ.262.29.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI W PODZIALE NA CZĘŚCI
- Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i zakup sprzętu i licencji w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Powiat Wołowski"
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Asysta techniczna i konserwacja systemu KSAT2000i
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do ośrodków szkolnych w ramach projektu pt. "Edukacja jutra w Gminie Tuchomie".
- Dostawa elementów infrastruktury sieciowej dla Urzędu Gminy Szczawa wraz z instalacją i wdrożeniem
- Zakup i dostawa do budynku szkoły podstawowej i przedszkola przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej, fabrycznie nowego sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz licencji oprogramowania
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.