eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Organizacja praktyk zawodowych i zajęć praktycznych w Zakładzie Opieki Zdrowotnej dla studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu, z podziałem na części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-29

Kielce: Organizacja praktyk zawodowych i zajęć praktycznych w Zakładzie Opieki Zdrowotnej dla studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu, z podziałem na części.
Numer ogłoszenia: 349556 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach , ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3497277, faks 41 3497278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja praktyk zawodowych i zajęć praktycznych w Zakładzie Opieki Zdrowotnej dla studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu, z podziałem na części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja praktyk zawodowych i zajęć praktycznych w Zakładzie Opieki Zdrowotnej dla studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu , z podziałem na części: Część I zamówienia Przedmiotem zamówienia jest organizacja praktyk zawodowych i zajęć praktycznych w Zakładzie Opieki Zdrowotnej położonym w Kielcach lub najdalej 10 km od Kielc, dla studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu, w roku akademickim 2013/2014r., na oddziałach: Chirurgii, Neurochirurgii, Kardiochirurgii, Intensywnej Opieki Medycznej, Chorób wewnętrznych, Kardiologii, Neurologii, Ginekologii, Położnictwa, Patologii ciąży, Neonatologii, Ortopedii i Rehabilitacji. Liczba godzin dydaktycznych praktyk zawodowych do zrealizowania na kierunkach: pielęgniarstwo, położnictwo, fizjoterapia, zdrowie publiczne i ratownictwo medyczne - 9850 Zajęcia praktyczne na kierunkach: położnictwo i pielęgniarstwo- liczba grup 134. Część II zamówienia Przedmiotem zamówienia jest organizacja praktyk zawodowych i zajęć praktycznych w Zakładzie Opieki Zdrowotnej położonym w Kielcach lub najdalej 10 km od Kielc dla studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu, w roku akademickim 2013/2014r., na oddziałach: Endokrynologii dorosłych, Chirurgii onkologicznej A i B, Chirurgii głowy i szyi, Urologii onkologicznej, Onkologii ogólnej, Brachyterapii, Radioterapii, Opieki Paliatywnej, Ginekologicznym, w Pracowni kinezyterapii i na Oddziale Rehabilitacji Liczba godzin dydaktycznych praktyk zawodowych do zrealizowania na kierunkach: pielęgniarstwo, położnictwo, fizjoterapia - 4110 . Zajęcia praktyczne na kierunkach: położnictwo i pielęgniarstwo- liczba grup 40. 1 godzina dydaktyczna wynosi 45 minut. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Kody CPV według Wspólnego Słownika Zamówień: 80.50.00.00-9 usługi szkoleniowe 80.51.00.00-2 usługi szkolenia zawodowego 80.56.10.00-4 usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.56.10.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dołączonym do oferty oświadczeniu Wykonawcy zgodnym z treścią art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z zapisem art. 22 ust.1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący : posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują minimum jedną usługę (organizacja praktyk zawodowych i zajęć praktycznych dla studentów) o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia - dot. każdej części. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca do oferty winien dołączyć: -wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - dot. części I i II zamówienia. Uwaga: Dane z wykazu muszą potwierdzać spełnianie warunku z pkt III. 1. 2). Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dołączonych do oferty ww. dokumentach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z zapisem art. 22 ust.1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący :dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. (w odniesieniu do części I zamówienia) - dysponowania oddziałami leczniczymi umożliwiającymi realizację praktyk zawodowych oraz zajęć praktycznych z zakresu: a) pielęgniarstwa na oddziałach: Chirurgii, Neurochirurgii, Kardiochirurgii, Intensywnej Opieki Medycznej, Chorób wewnętrznych, Kardiologii, Neurologii; b) położnictwa na oddziałach: Ginekologii, Położnictwa, Patologii ciąży, Neonatologii, c) fizjoterapii na oddziałach: Ortopedii i Rehabilitacji oraz zapewni stanowiska pracy i środki ochrony indywidualnej (w odniesieniu do części II zamówienia) - dysponowania oddziałami leczniczymi umożliwiającymi realizację praktyk zawodowych oraz zajęć praktycznych z zakresu: a) pielęgniarstwa na oddziałach: Endokrynologii dorosłych, Chirurgii onkologicznej A i B, Chirurgii głowy i szyi, Urologii onkologicznej, Onkologii ogólnej, Brachyterapii, Radioterapii, Oddziału paliatywnego, b) położnictwa: Oddział ginekologiczny c) fizjoterapii: Pracownia kinezyterapii i Oddział rehabilitacji Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca do oferty winien dołączyć: oświadczenie, że Wykonawca dysponuje oddziałami leczniczymi umożliwiającymi realizację praktyk zawodowych oraz zajęć praktycznych z zakresu: a) pielęgniarstwa na oddziałach: Chirurgii, Neurochirurgii, Kardiochirurgii, Intensywnej Opieki Medycznej, Chorób wewnętrznych, Kardiologii, Neurologii; b) położnictwa na oddziałach: Ginekologii, Położnictwa, Patologii ciąży, Neonatologii, c) fizjoterapii na oddziałach: Ortopedii i Rehabilitacji oraz zapewni stanowiska pracy i środki ochrony indywidualnej (dotyczy części I zamówienia). Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje oddziałami leczniczymi umożliwiającymi realizację praktyk zawodowych oraz zajęć praktycznych z zakresu: a) pielęgniarstwa na oddziałach: Endokrynologii dorosłych, Chirurgii onkologicznej A i B, Chirurgii głowy i szyi, Urologii onkologicznej, Onkologii ogólnej, Brachyterapii, Radioterapii i Oddziału paliatywnego, b) położnictwa: Oddział ginekologiczny c) fizjoterapii: Pracownia kinezyterapii i Oddział rehabilitacji oraz zapewni stanowiska pracy i środki ochrony indywidualnej. (dotyczy części II zamówienia). Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dołączonych do oferty ww. dokumentach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dołączonym do oferty oświadczeniu Wykonawcy zgodnym z treścią art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dołączonym do oferty oświadczeniu Wykonawcy zgodnym z treścią art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje oddziałami leczniczymi umożliwiającymi realizację praktyk zawodowych oraz zajęć praktycznych z zakresu: a) pielęgniarstwa na oddziałach: Chirurgii, Neurochirurgii, Kardiochirurgii, Intensywnej Opieki Medycznej, Chorób wewnętrznych, Kardiologii, Neurologii; b) położnictwa na oddziałach: Ginekologii, Położnictwa, Patologii ciąży, Neonatologii, c) fizjoterapii na oddziałach: Ortopedii i Rehabilitacji oraz zapewni stanowiska pracy i środki ochrony indywidualnej (dotyczy części I zamówienia). 2.Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje oddziałami leczniczymi umożliwiającymi realizację praktyk zawodowych oraz zajęć praktycznych z zakresu: a) pielęgniarstwa na oddziałach: Endokrynologii dorosłych, Chirurgii onkologicznej A i B, Chirurgii głowy i szyi, Urologii onkologicznej, Onkologii ogólnej, Brachyterapii, Radioterapii i Oddziału paliatywnego, b) położnictwa: Oddział ginekologiczny c) fizjoterapii: Pracownia kinezyterapii i Oddział rehabilitacji oraz zapewni stanowiska pracy i środki ochrony indywidualnej. (dotyczy części II zamówienia). 3.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z innymi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4.Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, oraz dokumentów wymienionych w pkt.III 4.2). 5.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 6.Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w treści zawartej umowy, w przypadku wystąpienia uzasadnionych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany w umowie wymagają sporządzenia aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w formie papierowej można uzyskać w DZP w siedzibie Zamawiającego. Koszt SIWZ- 4zł. Do ceny należy dodać koszt przesyłki. SIWZ pobrana ze strony internetowej jest bezpłatna..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Sekretariat Kanclerza, pokój nr 5, ul. Żeromskiego 5 25-365 Kielce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja praktyk zawodowych i zajęć praktycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja praktyk zawodowych i zajęć praktycznych Liczba godzin dydaktycznych praktyk zawodowych do zrealizowania na kierunkach: pielęgniarstwo, położnictwo, fizjoterapia, zdrowie publiczne i ratownictwo medyczne - 9850 Zajęcia praktyczne na kierunkach: położnictwo i pielęgniarstwo- liczba grup 134.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.56.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja praktyk zawodowych i zajęć praktycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja praktyk zawodowych i zajęć praktycznych. Liczba godzin dydaktycznych praktyk zawodowych do zrealizowania na kierunkach: pielęgniarstwo, położnictwo, fizjoterapia - 4110 . Zajęcia praktyczne na kierunkach: położnictwo i pielęgniarstwo- liczba grup 40..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.56.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.