Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-29
Kielce: Organizacja praktyk zawodowych i zajęć praktycznych w Zakładzie Opieki Zdrowotnej dla studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu, z podziałem na części.
Numer ogłoszenia: 349556 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach , ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3497277, faks 41 3497278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja praktyk zawodowych i zajęć praktycznych w Zakładzie Opieki Zdrowotnej dla studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu, z podziałem na części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja praktyk zawodowych i zajęć praktycznych w Zakładzie Opieki Zdrowotnej dla studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu , z podziałem na części: Część I zamówienia Przedmiotem zamówienia jest organizacja praktyk zawodowych i zajęć praktycznych w Zakładzie Opieki Zdrowotnej położonym w Kielcach lub najdalej 10 km od Kielc, dla studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu, w roku akademickim 2013/2014r., na oddziałach: Chirurgii, Neurochirurgii, Kardiochirurgii, Intensywnej Opieki Medycznej, Chorób wewnętrznych, Kardiologii, Neurologii, Ginekologii, Położnictwa, Patologii ciąży, Neonatologii, Ortopedii i Rehabilitacji. Liczba godzin dydaktycznych praktyk zawodowych do zrealizowania na kierunkach: pielęgniarstwo, położnictwo, fizjoterapia, zdrowie publiczne i ratownictwo medyczne - 9850 Zajęcia praktyczne na kierunkach: położnictwo i pielęgniarstwo- liczba grup 134. Część II zamówienia Przedmiotem zamówienia jest organizacja praktyk zawodowych i zajęć praktycznych w Zakładzie Opieki Zdrowotnej położonym w Kielcach lub najdalej 10 km od Kielc dla studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu, w roku akademickim 2013/2014r., na oddziałach: Endokrynologii dorosłych, Chirurgii onkologicznej A i B, Chirurgii głowy i szyi, Urologii onkologicznej, Onkologii ogólnej, Brachyterapii, Radioterapii, Opieki Paliatywnej, Ginekologicznym, w Pracowni kinezyterapii i na Oddziale Rehabilitacji Liczba godzin dydaktycznych praktyk zawodowych do zrealizowania na kierunkach: pielęgniarstwo, położnictwo, fizjoterapia - 4110 . Zajęcia praktyczne na kierunkach: położnictwo i pielęgniarstwo- liczba grup 40. 1 godzina dydaktyczna wynosi 45 minut. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Kody CPV według Wspólnego Słownika Zamówień: 80.50.00.00-9 usługi szkoleniowe 80.51.00.00-2 usługi szkolenia zawodowego 80.56.10.00-4 usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.56.10.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dołączonym do oferty oświadczeniu Wykonawcy zgodnym z treścią art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z zapisem art. 22 ust.1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący : posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują minimum jedną usługę (organizacja praktyk zawodowych i zajęć praktycznych dla studentów) o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia - dot. każdej części. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca do oferty winien dołączyć: -wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - dot. części I i II zamówienia. Uwaga: Dane z wykazu muszą potwierdzać spełnianie warunku z pkt III. 1. 2). Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dołączonych do oferty ww. dokumentach.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z zapisem art. 22 ust.1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący :dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. (w odniesieniu do części I zamówienia) - dysponowania oddziałami leczniczymi umożliwiającymi realizację praktyk zawodowych oraz zajęć praktycznych z zakresu: a) pielęgniarstwa na oddziałach: Chirurgii, Neurochirurgii, Kardiochirurgii, Intensywnej Opieki Medycznej, Chorób wewnętrznych, Kardiologii, Neurologii; b) położnictwa na oddziałach: Ginekologii, Położnictwa, Patologii ciąży, Neonatologii, c) fizjoterapii na oddziałach: Ortopedii i Rehabilitacji oraz zapewni stanowiska pracy i środki ochrony indywidualnej (w odniesieniu do części II zamówienia) - dysponowania oddziałami leczniczymi umożliwiającymi realizację praktyk zawodowych oraz zajęć praktycznych z zakresu: a) pielęgniarstwa na oddziałach: Endokrynologii dorosłych, Chirurgii onkologicznej A i B, Chirurgii głowy i szyi, Urologii onkologicznej, Onkologii ogólnej, Brachyterapii, Radioterapii, Oddziału paliatywnego, b) położnictwa: Oddział ginekologiczny c) fizjoterapii: Pracownia kinezyterapii i Oddział rehabilitacji Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca do oferty winien dołączyć: oświadczenie, że Wykonawca dysponuje oddziałami leczniczymi umożliwiającymi realizację praktyk zawodowych oraz zajęć praktycznych z zakresu: a) pielęgniarstwa na oddziałach: Chirurgii, Neurochirurgii, Kardiochirurgii, Intensywnej Opieki Medycznej, Chorób wewnętrznych, Kardiologii, Neurologii; b) położnictwa na oddziałach: Ginekologii, Położnictwa, Patologii ciąży, Neonatologii, c) fizjoterapii na oddziałach: Ortopedii i Rehabilitacji oraz zapewni stanowiska pracy i środki ochrony indywidualnej (dotyczy części I zamówienia). Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje oddziałami leczniczymi umożliwiającymi realizację praktyk zawodowych oraz zajęć praktycznych z zakresu: a) pielęgniarstwa na oddziałach: Endokrynologii dorosłych, Chirurgii onkologicznej A i B, Chirurgii głowy i szyi, Urologii onkologicznej, Onkologii ogólnej, Brachyterapii, Radioterapii i Oddziału paliatywnego, b) położnictwa: Oddział ginekologiczny c) fizjoterapii: Pracownia kinezyterapii i Oddział rehabilitacji oraz zapewni stanowiska pracy i środki ochrony indywidualnej. (dotyczy części II zamówienia). Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dołączonych do oferty ww. dokumentach.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dołączonym do oferty oświadczeniu Wykonawcy zgodnym z treścią art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dołączonym do oferty oświadczeniu Wykonawcy zgodnym z treścią art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje oddziałami leczniczymi umożliwiającymi realizację praktyk zawodowych oraz zajęć praktycznych z zakresu: a) pielęgniarstwa na oddziałach: Chirurgii, Neurochirurgii, Kardiochirurgii, Intensywnej Opieki Medycznej, Chorób wewnętrznych, Kardiologii, Neurologii; b) położnictwa na oddziałach: Ginekologii, Położnictwa, Patologii ciąży, Neonatologii, c) fizjoterapii na oddziałach: Ortopedii i Rehabilitacji oraz zapewni stanowiska pracy i środki ochrony indywidualnej (dotyczy części I zamówienia). 2.Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje oddziałami leczniczymi umożliwiającymi realizację praktyk zawodowych oraz zajęć praktycznych z zakresu: a) pielęgniarstwa na oddziałach: Endokrynologii dorosłych, Chirurgii onkologicznej A i B, Chirurgii głowy i szyi, Urologii onkologicznej, Onkologii ogólnej, Brachyterapii, Radioterapii i Oddziału paliatywnego, b) położnictwa: Oddział ginekologiczny c) fizjoterapii: Pracownia kinezyterapii i Oddział rehabilitacji oraz zapewni stanowiska pracy i środki ochrony indywidualnej. (dotyczy części II zamówienia). 3.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z innymi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4.Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, oraz dokumentów wymienionych w pkt.III 4.2). 5.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 6.Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w treści zawartej umowy, w przypadku wystąpienia uzasadnionych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany w umowie wymagają sporządzenia aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w formie papierowej można uzyskać w DZP w siedzibie Zamawiającego. Koszt SIWZ- 4zł. Do ceny należy dodać koszt przesyłki. SIWZ pobrana ze strony internetowej jest bezpłatna..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Sekretariat Kanclerza, pokój nr 5, ul. Żeromskiego 5 25-365 Kielce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja praktyk zawodowych i zajęć praktycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja praktyk zawodowych i zajęć praktycznych Liczba godzin dydaktycznych praktyk zawodowych do zrealizowania na kierunkach: pielęgniarstwo, położnictwo, fizjoterapia, zdrowie publiczne i ratownictwo medyczne - 9850 Zajęcia praktyczne na kierunkach: położnictwo i pielęgniarstwo- liczba grup 134.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.56.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja praktyk zawodowych i zajęć praktycznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja praktyk zawodowych i zajęć praktycznych. Liczba godzin dydaktycznych praktyk zawodowych do zrealizowania na kierunkach: pielęgniarstwo, położnictwo, fizjoterapia - 4110 . Zajęcia praktyczne na kierunkach: położnictwo i pielęgniarstwo- liczba grup 40..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.56.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup 2 szt. samochodów służbowo-patrolowych na potrzeby RDW Zgórsko i OD Nowa Słupia
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 767 w miejscowości Bogucice Drugie
- Remont drogi powiatowej nr 1314T w msc. Huta Nowa od km: 2+660 do km: 3+205.
- USŁUGA OPRACOWANIA I DRUKU - PUBLIKACJA - DOBRE PRAKTYKI PROW 2014-2020 - REALIZACJA LSR-ÓW PRZEZ LGD WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Przeprowadzenie kompleksowej usługi grupowej superwizji pracy socjalnej
- Usługa publikacji promujących artykułów prasowych na potrzeby realizacji projektu w ramach KPO
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie oraz przeprowadzenie szkoleń w zakresie specjalizacji w zawodzie pracownik socjalny dla pracowników socjalnych z terenu Województwa Małopolskiego
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Manicure, pedicure, stylizacja i przedłużanie paznokci z elementami wizażu.
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego" w podziale na części
- Szkolenia dla bezrobotnych - magazynier, obsługa wózków jezdniowych, operator suwnic, wciągników i wciągarek oraz podestów ruchomych, spawanie MIG i MAG.
- PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA KIEROWCÓW KATEGORII C
- Wybór podmiotu, który przeprowadzi szkolenie specjalizacyjne w dziedzinie chirurgicznej asysty lekarza zgodnie z obowiązującym Programem (...) dla maksymalnie 2 osób.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.