eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SopotSukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-07

Sopot: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie
Numer ogłoszenia: 349894 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. dr Jadwigi Titz-Kosko , ul. Grunwaldzka 1-3, 81-759 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5557528.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzr.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 1 - ziemniaki, warzywa i warzywa suszone CPV: 03212000-0 (ziemniaki i warzywa suszone), CPV: 03221000-6 (warzywa) 48 pozycji: łącznie 30 785 kg, 7 330 szt. PAKIET 2 - owoce CPV: 03222000-3 (owoce i orzechy) 10 pozycji: łącznie 2 873 kg PAKIET 3 - jaja CPV: 03142500-3 (jaja) 1 pozycja: łącznie: 25 000 szt. PAKIET 4 - miód naturalny CPV: 03142100-9 (miód naturalny) 1 pozycja: łącznie 400 szt. PAKIET 5 - świeży drób CPV: 15112100-7 (świeży drób) 5 pozycji: łącznie 2 930 kg PAKIET 6 - mięso wołowe i mięso wieprzowe CPV: 15111000-9 (mięso wołowe), CPV: 15113000-3 (wieprzowina) 7 pozycji: łącznie 3 590 kg PAKIET 7 - produkty mięsne CPV: 15130000-8 (produkty mięsne) 15 pozycji: łącznie 2 780 kg PAKIET 8 - produkty drobiowe CPV: 15131500-0 (produkty drobiowe) 2 pozycje: łącznie 400 kg PAKIET 9 -mrożone produkty rybne CPV: 15229000-9 (mrożone produkty rybne) 4 pozycje: łącznie 785 kg PAKIET 10 ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone CPV: 15240000-2 (ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone), CPV: 15234000-7 (ryby wędzone), CPV: 15241500-4 (makrela), CPV: 15241200-1 ( śledź przetworzony lub konserwowany), CPV: 15241400-3 (tuńczyk puszkowany) 5 pozycji: łącznie 190 kg, 900 szt. PAKIET 11 - warzywa mrożone CPV: 15331170-9 (warzywa mrożone) 3 pozycje: łącznie 680 kg PAKIET 12 - warzywa konserwowane lub puszkowane CPV: 15331400-1 (warzywa konserwowane i/lub puszkowane) 11 pozycji: łącznie 130 kg, 2 850 szt. PAKIET 13 - przetwory owocowe i warzywne CPV: 15330000-0 (przetworzone owoce i warzywa) 12 pozycji: łącznie 680 kg, 1 500 szt. PAKIET 14 - oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne CPV: 15400000-2 (oleje, tłuszcze zwierzęce lub roślinne) 2 pozycje: łącznie, 400 kg, 380 l PAKIET 15 - produkty mleczarskie CPV: 15500000-3 (produkty mleczarskie) 10 pozycji: łącznie 1 520 kg, 3 200 szt., 9 645 l PAKIET 16 - różne produkty spożywcze CPV: 15800000-6 (różne produkty spożywcze) 11 pozycji: łącznie 1 974 kg, 3 080 szt. PAKIET 17 - produkty przemiału ziarna CPV: 15610000-7 (produkty przemiału ziarna) 13 pozycji: łącznie 3 020 kg PAKIET 18 - pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie CPV: 15810000-9 (pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie) 6 pozycji: łącznie 20 345 szt. PAKIET 19 - kakao, czekolada i wyroby cukiernicze CPV: 15840000-8 (kakao; czekolada i wyroby cukiernicze) 6 pozycji: łącznie 340 kg, 2 100 szt. PAKIET 20 - kawa, herbata i podobne produktu CPV: 15860000-4 (kawa, herbata i podobne produkty) 8 pozycji: łącznie 351,5 kg, 820 szt. PAKIET 21 - masło CPV: 15530000-2 (masło) 1 pozycja: łącznie 1 100 kg PAKIET 22 - przyprawy i przyprawy korzenne CPV: 15870000-7 (przyprawy i przyprawy korzenne) 17 pozycji: łącznie 929 kg, 1 344 szt., 270 l PAKIET 23 - specjalne produkty odżywcze CPV: 15880000-0 (specjalne produkty odżywcze) 1 pozycja: łącznie 3 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.21.20.00-0, 03.22.10.00-6, 03.22.20.00-3, 03.14.25.00-3, 03.14.21.00-9, 15.11.21.00-7, 15.11.10.00-9, 15.11.30.00-3, 15.13.00.00-8, 15.13.15.00-0, 15.22.90.00-9, 15.24.00.00-2, 15.23.40.00-7, 15.24.15.00-4, 15.24.12.00-1, 15.24.14.00-3, 15.33.11.70-9, 15.33.14.00-1, 15.33.00.00-0, 15.40.00.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki wynikające ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) tj. Wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający ustala następujący sposób oceny warunków udziału w postępowaniu: a/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.a i d - ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt.1 i 2; b/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.b - ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt.3, c/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.c - ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt. 4;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument. 2. wypełnione Oświadczenie - stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument. 3. wypełnione Oświadczenie - stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument. 4. wypełnione Oświadczenie - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument. 5. wypełnionego FORMULARZA OFERTY - stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 6. wypełnionego FORMULARZA CENOWEGO - stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzr.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko, ul. Grunwaldzka 1-3, 81-759 Sopot, Sekretariat, II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko, ul. Grunwaldzka 1-3, 81-759 Sopot, Sekretariat, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby do kontaktów: Katarzyna Gronek: tel. 058 555-75-28, Anna Cieplińska, Kierownik Działu Żywienia: tel. 058 555-75-69 Główne warunki finansowania i płatności : Płatności z tytułu dostaw przedmiotu zamówienia zostanie dokonana w terminie do 30 dni od daty dostawy i otrzymania faktury. Forma prawna , jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie : W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo: - listę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oraz - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia . Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału, poświadczonej notarialnie lub przez mocodawcę kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda - przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców poświadcza także własne dokumenty. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymaganych od Wykonawców według następujących zasad: 1.1 Jeżeli Wykonawca nie wykaże się spełnieniem warunków określonych w Rozdz. IV. SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania. 1.2 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w oparciu o złożone dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia. DODATKOWA INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW : - MAJĄCYCH SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA ZA GRANICĄ: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - zamiast dokumentów wskazanych w pkt. II ppkt.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów wskazanych w pkt. II ppkt.1 SIWZ - Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA : W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie lub przez Wykonawcę kopii, albo sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania wynikającego ze złożonej oferty. UWAGA: jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda - przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć dokumenty wymagane przez Zamawiającego w jednej z następujących form: - oryginały, -kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem pełnomocnictw. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców poświadcza także własne dokumenty . 6. Informacje administracyjne : a) numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą : N/10/09 b) termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 20 października 2009 roku do godziny 14.00, Formularz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej niniejszego postępowania można odebrać osobiście, na stronie internetowej www.wzr.com.pl lub za zaliczeniem pocztowym w: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1-3 81-759 Sopot Sekretariat, I piętro cena Formularza Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - 10 zł (+ VAT) c) MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT. Ofertę należy doręczyć do dnia : 21 października 2009 roku o godz. 10.00 do: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1-3, 81-759 Sopot Sekretariat, II piętro d) MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w trakcie posiedzenia Komisji Przetargowej, które odbędzie się w dniu: 21 października 2009 roku o godz. 11.00 w: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1-3, 81-759 Sopot Dział Zamówień Publicznych, I piętro, pok. nr 7B e) język , w którym można sporządzać oferty : PL f) minimalny okres związania ofertą : 30 dni od dnia składania ofert INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE . 1. Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się. Przewidywany czas publikacji następnego ogłoszenia - wrzesień 2010 roku. 2. Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków wspólnotowych. Procedury odwoławcze : - organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze : Urząd Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a, PL-02-676 Warszawa, Polska , e-mail: uzp@uzp.gov.pl, tel.+48 22 458 77 22, faks : +48 22 458 77 00, adres internetowy: www.uzp.gov.pl - źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań : Urząd Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a, PL-02-676 Warszawa, Polska , e-mail: uzp@uzp.gov.pl, tel.+48 22 458 78 01, faks : +48 22 458 77 00, adres internetowy: www.uzp.gov.pl Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu jego rozstrzygnięcia, jednocześnie przekazując kopię odwołania - Zamawiającemu..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ziemniaki, warzywa i warzywa suszone - 48 pozycji: łącznie 30 785 kg, 7 330 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.20.00-0, 03.22.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: owoce - 10 pozycji: łącznie 2 873 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jaja - 1 pozycja: łącznie: 25 000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: miód naturalny - 1 pozycja: łącznie 400 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.21.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świeży drób - 5 pozycji: łącznie 2 930 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso wołowe i mięso wieprzowe - 7 pozycji: łącznie 3 590 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00-9, 15.11.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: produkty mięsne - 15 pozycji: łącznie 2 780 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty drobiowe - 2 pozycje: łącznie 400 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.15.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mrożone produkty rybne - 4 pozycje: łącznie 785 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.90.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone - 5 pozycji: łącznie 190 kg, 900 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.24.00.00-2, 15.23.40.00-7, 15.24.15.00-4, 15.24.12.00-1, 15.24.14.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warzywa mrożone - 3 pozycje: łącznie 680 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warzywa konserwowane lub puszkowane - 11 pozycji: łącznie 130 kg, 2 850 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.14.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetwory owocowe i warzywne - 12 pozycji: łącznie 680 kg, 1 500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne - 2 pozycje: łącznie, 400 kg, 380 l.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty mleczarskie - 10 pozycji: łącznie 1 520 kg, 3 200 szt., 9 645 l.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne produkty spożywcze - 11 pozycji: łącznie 1 974 kg, 3 080 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty przemiału ziarna - 13 pozycji: łącznie 3 020 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieczywo, produkty piekarskie i ciastkarskie - 6 pozycji: łącznie 20 345 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kakao, czekolada i wyroby cukiernicze - 6 pozycji: łącznie 340 kg, 2 100 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kawa, herbata i podobne produkty - 8 pozycji: łącznie 351,5 kg, 820 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Masło - 1 pozycja: łącznie 1 100 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.53.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyprawy i przyprawy korzenne - 17 pozycji: łącznie 929 kg, 1 344 szt., 270 l.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalne produkty odżywcze - 1 pozycja: łącznie 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.88.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.