eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieProwadzenie nadzoru nad realizacją projektu pn.Infrastruktura Informacji Przestrzennych Powiatu Zawierciańskiego jako narzędzia wzrostu efektywności funkcjonowania samorządu powiatowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-29

Zawiercie: Prowadzenie nadzoru nad realizacją projektu pn.: Infrastruktura Informacji Przestrzennych Powiatu Zawierciańskiego jako narzędzia wzrostu efektywności funkcjonowania samorządu powiatowego
Numer ogłoszenia: 349954 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Zawierciański , ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 67 107 10 do 12 wew. 551, faks 32 67 219 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.powiat.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie nadzoru nad realizacją projektu pn.: Infrastruktura Informacji Przestrzennych Powiatu Zawierciańskiego jako narzędzia wzrostu efektywności funkcjonowania samorządu powiatowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Prowadzenie nadzoru nad realizacją projektu pn.: Infrastruktura Informacji Przestrzennych Powiatu Zawierciańskiego, jako narzędzia wzrostu efektywności funkcjonowania samorządu powiatowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla działania 2.2 Rozwój elektronicznych usług publicznych, Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne. Szczegółowy opis zamówienia: 1. Szczegółowy zakres usług nadzoru w okresie organizacji projektu i w zakresie sposobu jego funkcjonowania obejmuje: a) Doradztwo, w uzgodnieniu z Zamawiającym w zakresie określania procedur związanych z monitoringiem projektu i raportowaniem dla Zamawiającego, którymi związani zostaną Wykonawcy projektu; b) Opracowanie we współpracy z Komitetem Sterującym zasad zarządzania projektem, w tym: zakresu obowiązków kierownictw i pracowników komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych powiatu zaangażowanych w realizację projektu w perspektywie osiągnięcia wskaźników i utrzymania trwałości projektu; c) W uzgodnieniu z Komitetem Sterującym akceptacja procedur związanych z monitoringiem projektu i raportowaniem, którymi związani zostaną Wykonawcy projektu; d) Przegląd i ocena zakresu prac dla osiągnięcia zakładanych celów, produktów i rezultatów projektu oraz opiniowanie dokumentacji wykonawców i dostawców prac, na podstawie których mierzone będą wskaźniki projektu; e) Opracowanie dokumentów określających niezbędne procesy decyzyjne, zakres zaangażowania kierownictwa i pracowników Zamawiającego w realizację projektu; f) Monitoring zgodności bieżącej realizacji projektu z harmonogramem rzeczowo - finansowym; 2. Szczegółowy zakres usług nadzoru w okresie przeprowadzania procedur wyboru wykonawców obejmuje: a) Udział w postępowaniach zmierzających do wyłonienia wykonawców i dostawców; b) Opracowywanie odpowiedzi na pytania (wnioski) wykonawców ubiegających się o zamówienie. c) Udział w pracach komisji przetargowych d) Przegląd i ocena zaproponowanego przez wykonawców i dostawców prac sposobu organizacji technicznej realizacji prac, opisu kompetencji, podziału ról w projekcie, sposobu komunikacji i sposobów zapewnienia jakości. 3. Szczegółowy zakres usług nadzoru w okresie wdrażania poszczególnych etapów projektu obejmuje: a) Udział i kontrola w zakresie sporządzania przez Zamawiającego wniosków o płatności; b) Ocena i weryfikacja propozycji zmian w projekcie w trakcie realizacji prac przedstawionych przez wykonawców i dostawców ; c) Uczestnictwo w rozwiązywaniu kwestii spornych natury technicznej i organizacyjnej mogących pojawić się w trakcie realizacji prac zgłaszanych przez wykonawców i dostawców; d) Ocena i uzgadnianie z Komitetem Sterującym programu szkoleń, wdrożeń pilotażowych oraz wdrożeń w pełnej skali. e) Nadzór we współpracy z Komitetem Sterującym nad realizacją opracowanych przez wykonawców i dostawców procedur zapewnienia jakości. f) Przegląd opracowanych przez wykonawców i dostawców projektów instrukcji i dokumentacji eksploatacyjnej; g) Udział w procedurach odbioru i ocena zgodności produktów z założeniami merytorycznymi projektu (odbiory częściowe, końcowe); h) Weryfikacja osiągniętych wskaźników zgodnie z dokumentacją projektu; i) Udział w czasie kontroli przeprowadzanej przez instytucje uprawnione i udzielanie wyjaśnień; j) Przegląd i opiniowanie oraz końcowa ocena kompletności sporządzonej dokumentacji powykonawczej; k) Współpraca z Zamawiającym w sporządzeniu raportów z poszczególnych etapów prac. 4. Szczegółowy zakres usług nadzoru w zakresie kontroli ryzyka obejmuje: a) Monitoring możliwości i stopnia wystąpienia zagrożenia dla realizacji projektu oraz przedstawienie propozycji środków zaradczych; b) Informowanie Komitetu Sterującego o ryzyku zagrażającym osiągnięciu celów projektu;.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - Załącznik nr 5 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z uwzględnieniem spełnienia warunku szczegółowego o którym mowa w dziale V pkt. 3 SIWZ tj. Wykonawca winien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania co najmniej jednej (1) usługi polegającej na pełnieniu nadzoru nad realizacją projektów mających na celu wdrożenie systemów informatycznych Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, z uwzględnieniem spełnienia wymogów pkt. V.3.b) SIWZ, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ tj. wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: - co najmniej jedna osobą - specjalistą ds. GIS ( System Informacji Geograficznej/ System Informacji o Terenie/ System Informacji Przestrzennej), posiadającą wykształcenie wyższe z zakresu informatyki i/lub geodezji która brała udział w roli specjalisty ds. systemów GIS we wdrożeniu co najmniej jednego systemu GIS - co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe prawnicze - co najmniej jedną osobą - specjalistą ds. zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza łączenie poszczególnych funkcji. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca winien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania co najmniej jednej (1) usługi polegającej na pełnieniu nadzoru nad realizacją projektów mających na celu wdrożenie systemów informatycznych.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta powinna zawierać: 1. Wypełniony formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2. Dokumenty określone w części VI SIWZ 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest powołany. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy: 1) W zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy: a) gdy przed lub w trakcie realizacji projektu okaże się, iż okres realizacji ulegnie zmianie, na co Zamawiający uzyska zgodę Instytucji Zarządzającej RPO WP, b) w przypadkach spowodowanych klęską żywiołową lub warunkami atmosferycznymi odbiegającymi znacznie od typowych, uniemożliwiającymi prowadzenie robót, przeprowadzenie prób, sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, 2) W przypadku uzyskania zgody od Instytucji Pośredniczącej na zmianę terminu realizacji zadania, zmianie może ulec sposób dokonywania rozliczeń z Wykonawcą 3) będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Wykonawcy, przekształcenia podmiotowego Wykonawcy lub zmiany członków personelu kluczowego Wykonawcy w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich, jak: śmierć, rezygnacja/odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonanie obowiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym 4) będącej następstwem działania organów administracji publicznej, jeżeli mają wpływ na wykonanie umowy. 5) w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy np. zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zawierciu Samodzielny referat Zamówień Publicznych ul. Sienkiewicza 34 42-400 Zawiercie III piętro, pokój 309.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zawierciu Samodzielny referat Zamówień Publicznych ul. Sienkiewicza 34 42-400 Zawiercie III piętro, pokój 309.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt spółfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla działania 2.2 Rozwój elektronicznych usług publicznych, Priorytet II Społeczeństwo informacyjne..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.