eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieProwadzenie nadzoru nad realizacją projektu pn.:Infrastruktura Informacji Przestrzennych Powiatu Zawierciańskiego jako narzędzia wzrostu efektywności funkcjonowania samorządu powiatowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-26

Zawiercie: Prowadzenie nadzoru nad realizacją projektu pn.:Infrastruktura Informacji Przestrzennych Powiatu Zawierciańskiego jako narzędzia wzrostu efektywności funkcjonowania samorządu powiatowego
Numer ogłoszenia: 389956 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 349954 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Zawierciański, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 67 107 10 do 12 wew. 551, faks 32 67 219 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie nadzoru nad realizacją projektu pn.:Infrastruktura Informacji Przestrzennych Powiatu Zawierciańskiego jako narzędzia wzrostu efektywności funkcjonowania samorządu powiatowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Prowadzenie nadzoru nad realizacją projektu pn.: Infrastruktura Informacji Przestrzennych Powiatu Zawierciańskiego, jako narzędzia wzrostu efektywności funkcjonowania samorządu powiatowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla działania 2.2 Rozwój elektronicznych usług publicznych, Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne. Szczegółowy opis zamówienia: 1. Szczegółowy zakres usług nadzoru w okresie organizacji projektu i w zakresie sposobu jego funkcjonowania obejmuje: a) Doradztwo, w uzgodnieniu z Zamawiającym w zakresie określania procedur związanych z monitoringiem projektu i raportowaniem dla Zamawiającego, którymi związani zostaną Wykonawcy projektu; b) Opracowanie we współpracy z Komitetem Sterującym zasad zarządzania projektem, w tym: zakresu obowiązków kierownictw i pracowników komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych powiatu zaangażowanych w realizację projektu w perspektywie osiągnięcia wskaźników i utrzymania trwałości projektu; c) W uzgodnieniu z Komitetem Sterującym akceptacja procedur związanych z monitoringiem projektu i raportowaniem, którymi związani zostaną Wykonawcy projektu; d) Przegląd i ocena zakresu prac dla osiągnięcia zakładanych celów, produktów i rezultatów projektu oraz opiniowanie dokumentacji wykonawców i dostawców prac, na podstawie których mierzone będą wskaźniki projektu; e) Opracowanie dokumentów określających niezbędne procesy decyzyjne, zakres zaangażowania kierownictwa i pracowników Zamawiającego w realizację projektu; f) Monitoring zgodności bieżącej realizacji projektu z harmonogramem rzeczowo - finansowym; 2. Szczegółowy zakres usług nadzoru w okresie przeprowadzania procedur wyboru wykonawców obejmuje: a) Udział w postępowaniach zmierzających do wyłonienia wykonawców i dostawców; b) Opracowywanie odpowiedzi na pytania (wnioski) wykonawców ubiegających się o zamówienie. c) Udział w pracach komisji przetargowych d) Przegląd i ocena zaproponowanego przez wykonawców i dostawców prac sposobu organizacji technicznej realizacji prac, opisu kompetencji, podziału ról w projekcie, sposobu komunikacji i sposobów zapewnienia jakości. 3. Szczegółowy zakres usług nadzoru w okresie wdrażania poszczególnych etapów projektu obejmuje: a) Udział i kontrola w zakresie sporządzania przez Zamawiającego wniosków o płatności; b) Ocena i weryfikacja propozycji zmian w projekcie w trakcie realizacji prac przedstawionych przez wykonawców i dostawców ; c) Uczestnictwo w rozwiązywaniu kwestii spornych natury technicznej i organizacyjnej mogących pojawić się w trakcie realizacji prac zgłaszanych przez wykonawców i dostawców; d) Ocena i uzgadnianie z Komitetem Sterującym programu szkoleń, wdrożeń pilotażowych oraz wdrożeń w pełnej skali. e) Nadzór we współpracy z Komitetem Sterującym nad realizacją opracowanych przez wykonawców i dostawców procedur zapewnienia jakości. f) Przegląd opracowanych przez wykonawców i dostawców projektów instrukcji i dokumentacji eksploatacyjnej; g) Udział w procedurach odbioru i ocena zgodności produktów z założeniami merytorycznymi projektu (odbiory częściowe, końcowe); h) Weryfikacja osiągniętych wskaźników zgodnie z dokumentacją projektu; i) Udział w czasie kontroli przeprowadzanej przez instytucje uprawnione i udzielanie wyjaśnień; j) Przegląd i opiniowanie oraz końcowa ocena kompletności sporządzonej dokumentacji powykonawczej; k) Współpraca z Zamawiającym w sporządzeniu raportów z poszczególnych etapów prac. 4. Szczegółowy zakres usług nadzoru w zakresie kontroli ryzyka obejmuje: a) Monitoring możliwości i stopnia wystąpienia zagrożenia dla realizacji projektu oraz przedstawienie propozycji środków zaradczych; b) Informowanie Komitetu Sterującego o ryzyku zagrażającym osiągnięciu celów projektu;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Sląskiego na lata 2007-2013 dla działania 2.2 Rozwój elektronicznych usług publicznych, Priorytet II Społeczeństwo informacyjne.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GEOINT Usługi, Konsulting Adam Dobiński, Rynek 30, 41-250 Czeladź, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 247968,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.