Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-07
Gąbin: Dostawa mięs i wyrobów mięsnych z podziałem na zadania:
Zadanie1 - mięsa i wyroby mięsne wieprzowo-wołowe
Zadanie2 - mięsa i produkty mięsne drobiowe
Numer ogłoszenia: 350275 - 2010; data zamieszczenia: 07.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Koszelewie , Koszelew 2, 09-530 Gąbin, woj. mazowieckie, tel. 024 2675151, 2675153, faks 024 2675168.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskoszelew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięs i wyrobów mięsnych z podziałem na zadania: Zadanie1 - mięsa i wyroby mięsne wieprzowo-wołowe Zadanie2 - mięsa i produkty mięsne drobiowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy o wartości powyżej 14000 euro a poniżej kwot określonych w rozporządzeniu wydanym na podstawie art.11 ust.8 Ustawy Pzp mięs i wyrobów mięsnych z podziałem na zdania: Zadanie1- mięsa i wyroby mięsne wieprzowo-wołowe; Zadanie2- mięsa i produkty mięsne drobiowe dla potrzeb DPS w Koszelewie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie następującego dokumentu: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) oświadczenie na podstawie art.22 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na druku stanowiącym załącznik Nr3 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie oświadczenia na podstawie art.22 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo Zamówień publicznych (na druku stanowiącym załącznik Nr3 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują środkiem transportu przystosowanym do przewozu asortymentu będącego przedmiotem zamówienia. Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie decyzji Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Inspektora Weterynarii o dopuszczenie środka transportu będącego w dyspozycji wykonawcy do przewozu artykułów które są przedmiotem zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie oświadczenia na podstawie art.22 ust.1 pkt.2 i 3 ustawy Prawo Zamówień publicznych (na druku stanowiącym załącznik Nr3 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie oświadczenia na podstawie art.22 ust.1 pkt.4 ustawy Prawo zamówień publicznych (na druku stanowiącym załącznik Nr3 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Inspektora Weterynarii o dopuszczenie środka transportu będącego w dyspozycji wykonawcy do przewozu artykułów które są przedmiotem zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskoszelew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej
Koszelew 2
09-530 Gąbin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Koszelew 2 09-530 Gąbin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: mięsa i wyroby mięsne wieprzowo-wołowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wołowina z kością 80 kg Wołowina bez kości 50 kg Kości 2500 kg Golonka 200 kg Nogi 200 kg Mięso mielone wieprzowe łopatkowe 500 kg Łopatka b/k 300 kg Żeberka 300 kg Głowa 250 kg Boczek wędzony i parzony 150 kg Schab b/k 200 kg Karkówka b/k 200 kg Łopatka wędzona 80 kg Kiełbasa serdelowa 300 kg Kiełbasa typu golonkowa 150 kg Kiełbasa typu mielonka 150 kg Kiełbasa cienka typu podwawelska 600 kg Blok łopatkowy 250 kg Szynka 100 kg Baleron 100 kg Mortadela 100 kg Podgardle wędzone 100 kg Szynka typu Tyrolska 100 kg Kiełbasa typu Żywiecka 120 kg Kiełbasa typu Rawska 150 kg Szynka wędzona typu Ogonówka 200 kg Boczek faszerowany 50 kg Pasztetowa 100 kg Kaszanka 200 kg Czarne 70 kg Salceson 250 kg Pieczeń typu rzymska 100 kg Kiełbasa biała 50 kg Flaki 200 kg Polędwica wieprzowa 30 kg Smalec 80 kg Kiełbasa typu szynkówka 100 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: mięsa i produkty drobiowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurczak 1700 kg Skrzydła z kurczaka 500 kg Filet z kurczaka 250 kg Udo z kurczaka- ćwiartka 1000 kg Wątróbki drobiowe 200 kg Pieczeń typu Tyrolska 100 kg Pieczeń drobiowa 150 kg Porcje rosołowe z kurczaka 150 kg Parówki 120 kg Wędlina gr. z indyka 100 kg Rolada drobiowa 150 kg Szynka drobiowa 200 kg Polędwica drobiowa 300 kg Kiełbasa biała parzona 200 kg Pasztet drobiowy 350 kg Polędwica z indyka 80 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI GĄBIN
więcej: przetargi GĄBIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 90 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Bursy Szkolnej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
- Dostawa mięsa i produktów mięsno - wędliniarskich wieprzowych, wołowych i drobiowych.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego we Wrzącej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.