Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-08
Mońki: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Monieckiego w sezonie zimowym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 350398 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Słowackiego 5a, 19-100 Mońki, woj. podlaskie, tel. (085) 716 21 96, faks (085) 716 29 23.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.monki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Monieckiego w sezonie zimowym 2009/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem śliskości na drogach powiatowych na terenie Powiatu Monieckiego w sezonie zimowym 2009/2010. Łączna długość dróg wynosi 476 km 2/ W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Informację taką należy umieścić w załączniku nr 4 do SIWZ (Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 5/ dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia nw. potencjału technicznego dla poszczególnych części zamówienia: Zadanie nr 1 samochód ciężarowy ładowność od 6 t do 10t z piaskarką + pług boczny - min. 3 szt. (wymaga się aby wykonawca posiadał osprzęt piaskarkę min 2 szt. Zamawiający może użyczyć 3 szt. pługów bocznych), samochód ciężarowy ładowność powyżej 10 t z pługiem bocznym lub czołowym - min. 5 szt. (wymaga się aby wykonawca posiadał osprzęt : pług czołowy 3 szt., pług boczny 3 szt. Zamawiający może użyczyć pług czołowy szt. 2 ) równiarka - min. 1 szt. , ciągnik gąsienicowy min. 100 kM - min. 1 szt., koparko - ładowarka z pługiem czołowym - min. 1 szt., koparko - ładowarka z pługiem wieloczynnościowym (czołowy, boczny prawo i lewostronny) - min. 1 szt., ładowarka - min. 1 szt. Zadanie nr 2 ładowarka - min. 1 szt. , ciągnik z rozrzutnikiem rolniczym RCW-3 + pług boczny - min. 1 szt., 6/udokumentują, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej jedno zamówienie obejmujące usługi zimowego utrzymania dróg na kwotę: Część 1 : co najmniej 150 000,00 zł brutto , Część 2: co najmniej 6 000,00 zł brutto każde. 7/ zapewnią podstawienie sprzętu na każde wezwanie zamawiającego , w ciągu 1 godziny od chwili wezwania. Potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie kryterium spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dołączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1/ Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ, 2/ wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu jakim dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - załącznik nr 4 do SIWZ , 3/ wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3 do SIWZ, 4/ wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 do SIWZ, 5/ oświadczenie o zapewnieniu podstawienia sprzętu na każde wezwanie zamawiającego w ciągu 1 godziny od chwili wezwania - załącznik nr 5 do SIWZ , 6/ pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie sprzętu wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował. 7/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8/ w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.monki.pl zakładka przetargi, odnośnik SIWZ.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostow Powiatowe w Mońkach 19-100 Mońki, ul. Niepodległości 3, pokój nr 1..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mońkach, 19-100 Mońki, ul. Słowackiego 5 a pokój nr 108.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem śliskości na drogach powiatowych zamiejskich powiatu monieckiego oraz ulic powiatowych w mieście Mońki i Goniądz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis części zamówienia : Świadczenie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem śliskości na drogach powiatowych zamiejskich powiatu monieckiego oraz ulic powiatowych w mieście Mońki i Goniądz nw. sprzętem: - samochód ciężarowy ładowność od 6 do 10t + pług boczny - szt. 1 , - samochód ciężarowy ładowność od 6 do 10t z piaskarką + pług boczny - szt. 2 - samochód ciężarowy ładowność powyżej 10t z pługiem bocznym lub czołowym - szt. 5 - równiarka - szt. 1, - ciągnik gąsienicowy min. 100 kM - szt. 1 - koparko - ładowarka z pługiem czołowym - szt.1 - koparko - ładowarka z pługiem wieloczynnościowym (czołowy , boczny prawo i lewostronny) - szt. 1 - -ładowarka - 1 szt. - mieszanka piaskowo solna - 1500 ton.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem ślikości na drogach powiatowych miejskich w Knyszynie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem śliskości na drogach powiatowych miejskich w Knyszynie nw. sprzętem: - ładowarka - szt. 1 - ciągnik z rozrzutnikiem rolniczym RCW-3+ pług boczny - szt.1 , - mieszanka piaskowo solna - 200 ton..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MONIEK
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w zakresie zwalczania śliskości zimowej na terenie Powiatu Monieckiego w I kwartale 2025 r.
- Odłów i opieka nad bezdomnymi, pozostawionymi bez opieki psami z terenu gminy Mońki w 2025 r. oraz umieszczanie i utrzymywanie ich w schronisku.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dotyczących przebudowy dróg na terenie Powiatu Monieckiego - etap III
- Dostawa odczynników i dzierżawa używanego analizatora koagulologicznego dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego SP ZOZ w Mońkach.
- Rozbudowa drogi gminnej od drogi powiatowej nr 1416B do wsi Ołdaki
- Przebudowa drogi gminnej nr 104034B od skrzyżowania we wsi Potoczyzna do skrzyżowania we wsi Koleśniki
więcej: przetargi w Mońkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.