eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa zintegrowanego systemu informatycznego dla Gminy Olsztyn w ramach projektu E- Gmina Olsztyn. Etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-29

Olsztyn: Dostawa zintegrowanego systemu informatycznego dla Gminy Olsztyn w ramach projektu E- Gmina Olsztyn. Etap I
Numer ogłoszenia: 350482 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 304480 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn, Plac Piłsudskiego 10, 42-256 Olsztyn, woj. śląskie, tel. 034 3285077, faks 023 3285057.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zintegrowanego systemu informatycznego dla Gminy Olsztyn w ramach projektu E- Gmina Olsztyn. Etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymagania techniczne: Oprogramowanie klienckie musi: a) pracować pod kontrolą Microsoft Windows XP oraz Windows 7 b) pracować na serwerze bazy danych Microsoft SQL Server Standard 2008 c) pracować w trybie graficznym System musi wykorzystywać wspólne słowniki: ulic, miast, imion, rejonów itp. Wymagane jest wzajemne współdziałanie aplikacji programowych poprzez powiązania logiczne i korzystanie ze wspólnych danych przechowywanych na serwerze bazy danych w tym: a) mechanizm przesyłania danych z użytkowanej bazy Ewidencji Ludności do systemu podatkowego, działalności gospodarczej, ewidencji umów na wywóz odpadów, b) zapewnienie mechanizmu przesyłania danych z modułu płacowego do systemu bankowości internetowej (iPKO), a w przypadku zmiany systemu bankowego dostosowanie do nowego systemu, c) zapewnienie eksportu danych do Płatnika ZUS, d) zapewnienie eksportu danych do programu RIO, e) integracja modułów płacowego, kadrowego, podatkowego, koncesji na alkohol, systemu informacji kierownictwa System jest otwarty, zapewniający możliwość rozbudowy o nowe funkcje, indywidualne potrzeby Zamawiającego, System zapewnia przyjazną komunikację z użytkownikiem (kontrola wprowadzanych danych, pomoc kontekstowa dla użytkownika), System posiada wbudowane mechanizmy zapewniające jednoznaczną identyfikację informacji oraz gwarantujące spójność danych, System posiada możliwość identyfikacji problemu bezpośrednio z aplikacji System posiada wbudowany system ochrony danych przed niepowołanym dostępem - użytkownicy posiadają różne uprawnienia dostępu do danych, System zapewnia aktualizację informacji w bazach danych podczas rutynowych czynności wykonywanych na stanowiskach pracy, System musi spełniać warunki określone w ustawie z 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 póz. 883 z późniejszymi zmianami), System musi posiadać aktualną dokumentację w języku polskim przeznaczoną dla administratora i użytkownika, pozwalającą na samodzielną naukę obsługi systemu. Podręczniki muszą wyjaśniać działanie systemu oraz pokazywać na przykładach, jak użytkownik/administrator może wykonać w systemie typowe zadania. Dane przechowywane w bazach danych nie mogą być szyfrowane. Administrowanie użytkownikami systemu: dodawanie, modyfikacja i usuwanie użytkowników, grup użytkowników, przydzielanie użytkowników do grup, przydzielanie praw wykonywania wybranych funkcji dla poszczególnych użytkowników lub grup użytkowników, aż do poszczególnych pozycji z menu programu. System umożliwia definiowanie ról, tj. grup uprawnień użytkowników, jakie posiadają w systemie. System uprawnień jest zdolny do odzwierciedlenia uprawnień i odpowiedzialności poszczególnych urzędników. Uprawnienia użytkowników nie mogą być przeniesione z systemu uprawnień systemu plikowego obsługiwanego przez system operacyjny lub motoru bazy danych, lecz muszą w całości być obsługiwane przez aplikację. System umożliwia ewidencjonowanie i identyfikowanie operacji wykonywanych przez użytkowników w systemie. System pozwala na uwierzytelnianie się użytkowników z wykorzystaniem nazwy użytkownika i poufnego hasła (którego zmianę system może wymuszać raz na 30 dni) oraz umożliwia autoryzację dostępu do obiektów: danych i dokumentów. System umożliwia zarządzanie parametrami ogólnodostępnymi: nazwa urzędu, adres urzędu, konta bankowe. Inna parametryzacja. System pozwala na jednoczesny dostęp do danych wielu użytkownikom oraz zapewnia ochronę tych danych przed utratą spójności lub zniszczeniem. System ma być systemem transakcyjnym. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty, która zapewniać będzie odpowiednią wydajność systemu. Odpowiednia wydajność oznacza, że system nie jest uciążliwym dla użytkowników i charakteryzuje się odpowiednio szybką reakcją na działania użytkowników, umożliwiając im płynną i komfortową pracę z programem. Wykonawca zapewnia wdrożenie modułów, bezpłatne przeszkolenie pracowników w min. wymiarze 14 dni. Zapewnia bezpłatne, nielimitowane telefoniczne wsparcie techniczno-merytoryczne. Wymagania funkcjonalne: USC (Urząd Stanu Cywilnego) - 1 lic Współpraca z obecną bazą danych Ewidencji Ludności. Integracja z EL powinna przebiegać w dwóch kierunkach, tzn. nie tylko dane z USC do ewidencji, ale odwrotnie też. FK (Finansowo - Księgowy) - 2 lic Pełna zgodność z obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie zasad prowadzenia ksiąg rachunkowych, finansów publicznych, podatku od towarów i usług, -równoległa ewidencja syntetyczna (konta księgi głównej) i analityczna (wg podziałki budżetowej), - możliwość prowadzenia wykonania budżetu w układzie zadaniowym, - możliwość prowadzenia ewidencji pozabilansowej, - tworzenie sprawozdawczości budżetowej bezpośrednio na podstawie dekretów z kont księgowych, - prowadzenie dzienników cząstkowych, - weryfikacja poprawności wprowadzanych obrotów celem ujmowania w dziennikach tylko zapisów sprawdzonych, - pełen dostęp do danych archiwalnych, zarówno w ramach bieżącego roku obliczeniowego jak i lat ubiegłych, - sporządzanie rachunku wyników oraz bilansu Urzędu, - księgowość organu i księgowość jednostki budżetowej (Urzędu), System będzie umożliwiał tworzenie i rejestrowanie wykonania planu w układzie klasyfikacyjnym i/lub zadaniowym, pozwalając na automatyczne śledzenie wykonania oraz stanu należności i zobowiązań naniesionych w programie finansowo - księgowym. Podstawowa funkcjonalność: - obsługa danych dla poszczególnych dysponentów budżetowych z możliwością ograniczenia lub wyłączenia dostępu do danych budżetowych określonych dysponentów dla poszczególnych użytkowników programu, - możliwość sporządzania sprawozdań stosownie do Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 27 czerwca 2006 r . w sprawie sprawozdawczości budżetowej i ich przesyłania do systemu BESTIA rozprowadzanego przez Regionalne Izby Obrachunkowe dla sporządzania sprawozdań w formie elektronicznej, - możliwość przeglądania i grupowania danych na dowolnych poziomach struktury klasyfikacji budżetowej (dział - rozdział - paragraf - pozycja) lub na dowolnych poziomach struktury układu zadaniowego, - przeglądanie kartoteki budżetowej według dowolnego, ustalanego przez Użytkownika tabelarycznego sposobu prezentacji danych, - prezentacja danych, wg stanu na dowolny dzień roku kalendarzowego, - obsługa archiwum danych z lat poprzednich, - tworzenie różnorodnych zestawień z możliwością wydruku. Rejestr zamówień, umów, dokumentów rozliczeniowych: - podgląd aktualnego planu budżetowego, - rejestr zamówień publicznych, czyli ewidencja wszczętych postępowań o zamówienia publiczne i związanej z tym faktem (rezerwacji) środków budżetowych niezbędnych do ewentualnej późniejszej realizacji tych zamówień, - rejestr umów - ewidencja umów zawieranych przez poszczególne wydziały urzędu w kontekście zaangażowania środków budżetowych, - rejestr faktur - ewidencja faktur, wynikających z realizacji zawartych umów a także faktur i innych dokumentów rozliczeniowych niezwiązanych z umowami, - automatyczne księgowanie zaangażowania budżetu - generowanie dekretów księgowych do modułu finansowo - księgowego (konta pozabilansowe) wynikających z zaewidencjonowanych umów oraz faktur niezwiązanych z umowami, - automatyczne księgowanie zobowiązań - generowanie dekretów księgowych do modułu finansowo - księgowego (konta zespołu 2) wynikających z zaewidencjonowanych faktur i innych dokumentów rozliczeniowych, - podgląd zrealizowanych płatności (zaksięgowanych w module FK wyciągów bankowych) w powiązaniu z umową i fakturą, - kontrola realizacji budżetu - analiza środków budżetowych pozostających do dyspozycji, w różnych kontekstach (faktycznego wykonania, zaangażowania, wszczętych zamówień publicznych), - analiza rozliczenia umowy, - generowanie zestawień w różnych przekrojach, - oprogramowanie będzie współpracować z modułami finansowo - księgowymi i sprawozdawczymi dla jednostek budżetowych, - oprogramowanie będzie współpracować z programem do projektowania i analizy wykonania budżetu w zakresie automatycznego pobierania dokumentów planu budżetowego, Ewidencja danych odbywać się w układzie klasyfikacji budżetowej oraz tzw. Układu zadaniowego budżetu i spełniać będzie wymagania wynikające z przepisów prawa. Ponadto program musi zapewnić: Eksporty/importy raportów RB pomiędzy jednostkami Utworzenie raportu Funduszu Jednostki i Rachunku Zysków i Strat Raport grup dochodowych i wydatkowych Musi być możliwość wydruku zestawień z wielu jednostek ST (Środki Trwałe) - 1 lic. - możliwość prowadzenia ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, - możliwość prowadzenia ewidencji dla kilku jednostek organizacyjnych, - możliwość wpisywania środków trwałych do Kartoteki Środków Trwałych (KST) według klasyfikacji rodzajowej i numeru inwentarzowego. KST aktualizowana jest w zależności od potrzeb. Zawiera pola umożliwiające dokładny opis środka trwałego, - zakładanie książki inwentarzowej dla każdego środka trwałego, w której pamiętane są wszystkie informacje niezbędne do odtworzenia historii zapisów księgowych na danej pozycji, - dopuszczenie korekt dokumentów (również w miesiącach poprzednich) z automatyczną korektą umorzenia i amortyzacji, - elastyczne definiowanie dokumentów stosowanych w obsłudze środków trwałych pozwalające na opisanie każdego rodzaju dokumentu i sposobu jego księgowania, - naliczanie umorzenia z możliwością przesłania danych do programu FK (co najmniej raz w roku), - dokonywanie wyceny według zasad ustalanych każdorazowo przez Użytkownika (indywidualne przeszacowanie środków trwałych) lub na podstawie ogólnie obowiązujących wskaźników, - generowanie sprawozdań, - drukowanie etykiet z definiowanym zakresem informacji i kodem kreskowym, - sporządzanie rozliczeń w oparciu o spis z natury przeprowadzany przy użyciu urządzeń rejestrujących (kolektorów danych), - wydruki według grup, użytkowników. System ewidencji wyposażenia: - prowadzenie jednolitej kartoteki wyposażenia zapewniającej unikalność numerów inwentarzowych, - definiowanie przez Użytkownika dokumentów księgowych dotyczących obrotu wyposażeniem, - prowadzenie kartoteki ilościowej wyposażenia, - sporządzanie rozliczeń w oparciu o spis z natury, - możliwość dokumentacyjnej zmiany lokalizacji. Ponadto program musi zapewnić: Obsługę przekazywania środków pomiędzy jednostkami Obsługę operacji częściowej likwidacji/sprzedaży/przekazania ST Przypisanie rozdziału księgowego z którego został sfinansowany ST Prowadzenie ewidencji gruntów i dróg. KP (Kadry i Płace) - 1 lic. Moduł Kadrowy Rejestrowanie następujących informacji o pracownikach: 1) imiona, nazwisko, nazwisko rodowe, inne poprzednie nazwiska, 2) PESEL, NIP, 3) data i miejsce urodzenia, 4) płeć i obywatelstwo, 5) imiona rodziców, 6) adres zameldowania, adres zamieszkania, adres do korespondencji, nr telefonu pracownika, adres poczty elektronicznej, 7) wykształcenie: poziom i tytuł naukowy, ukończone szkoły, uczelnie - data ukończenia wykształcenie uzupełniające - studia podyplomowe (na jakim kierunku), studia doktoranckie (na jakim kierunku). Przebieg pracy zawodowej: 1) nazwy poprzednich pracodawców, 2) daty początku i końca zatrudnienia, 3) informacja czy występował urlop bezpłatny w okresie zatrudnienia, 4) tryb rozwiązania stosunku pracy, 5) ilość wykorzystanego urlopu wypoczynkowego w danym roku kalendarzowym, w tym na żądanie u poprzedniego pracodawcy, 6) liczba wykorzystanych dni wolnych, na podstawie art. 188 KP, w danym roku kalendarzowym u poprzedniego pracodawcy, 7) liczba dni niezdolności do pracy z powodu choroby u poprzedniego pracodawcy. Informacja o zakończeniu stosunku pracy: języki obce z możliwością określenia minimum 3 poziomów znajomości stanowisko - przy zmianie stanowiska - daty zmian obowiązujące od... do... wymiar etatu - przy zmianie wymiaru - data zmiany. czas pracy 1) norma podstawowa - 8 godzin na dobę i 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy, 3) informacja o czasie faktycznie przepracowanym przez danego pracownika (godziny nadliczbowe, praca w porze nocnej, w niedzielę i święta). wysokość składników wynagrodzenia - przy zmianie wynagrodzenia - data zmiany. Obsługa korekt wynagrodzeń w przypadku wstecznej daty zmian, obejmującej wcześniejsze okresy płacowe ponadto: - stosunek do powszechnego obowiązku obrony. - informacja o przyznanej rencie, emeryturze (nr świadczenia), stopień niepełnosprawności. - informacja o członkach rodziny: dane niezbędne do tworzenia deklaracji ZUS: ZUA, ZIUA, ZCZA, ZCNA, ZWUA: 1) oddział Narodowego Funduszu Zdrowia, 2) kod tytułu ubezpieczenia, 3) jakim ubezpieczeniom podlega pracownik, 4) kod stopnia pokrewieństwa. Ewidencja przyznanych nagród: finansowe 1) w jakiej wysokości, 2) termin. 1) rodzaj, Ewidencja udzielonych kar - art. 81 ustawy o służbie cywilnej. Obliczanie stażu pracowników - automatyczne przeliczanie stażu po wprowadzeniu okresów zatrudnienia i nieobecności pracowniczych powodujących obniżenie stażu. Obliczanie stażu pracowników - bieżące doliczanie staż wynikającego z aktualnego zatrudnienia. Obliczanie stażu pracowników - kontrola zaliczania stażu przy jednoczesnym zatrudnieniu w wielu miejscach. Obliczanie stażu pracowników - możliwość sprawdzenia stażu do emerytury, przejścia w stan spoczynku, urlopu wypoczynkowego (zmiana wymiaru), nagrody jubileuszowej, w resorcie, w służbie cywilnej (przy członkach korpusu). Obsługa badań lekarskich: rodzaj - wstępne, okresowe, kontrolne, inne oraz terminy wykonania badania i termin następnego badania, koszt badania. Obsługa szkoleń BHP: 1) rodzaj (wstępne, okresowe, dla osób kierujących pracownikami, dla pracowników administracyjno-biurowych), 2) data ważności. Informacja o odbytych przez pracownika szkoleniach i kursach: Możliwość edycji i podglądu historii zatrudnienia pracownika (zmiana wynagrodzenia, stanowiska, wydziału, departamentu/biura, wymiaru etatu). Informacja o zakończeniu stosunku pracy: data, podstawa prawna, wypłacone świadczenia związane z rozwiązaniem stosunku pracy. Moduł Placowy - naliczanie płac i przygotowanie wypłaty (sporządzanie list płac: głównej i dodatkowych), - naliczenie (wyliczenie): wynagrodzenia i ewentualnego wyrównania wynagrodzenia, wynagrodzenia i ewentualnego wyrównania za okres niezdolności do pracy płatnego ze środków zakładu pracy, zasiłków (chorobowego, macierzyńskiego, opiekuńczego, rehabilitacyjnego, porodowego, wychowawczego, wypadkowego,) i ewentualnego wyrównania płatnego ze środków ZUS, nagrody jubileuszowej, nagrody uznaniowej, 13-ta pensji, odprawy emerytalnej, ekwiwalentu za urlop, wynagrodzenia za nadgodziny, odprawy z tytułu zwolnienia, zwrotu składek ZUS za lata poprzednie i rok bieżący, możliwość zmiany składników w stosunku do poprzedniego miesiąca poprzez ich modyfikację, z automatycznym obliczaniem pozostałych składników, potrącenia bankowe i inne, - rozliczanie płac: obliczanie narzutów od wynagrodzeń i przygotowanie informacji do księgowania danych w rozbiciu na rozdziały i paragrafy zgodnie z klasyfikacją budżetową, eksport danych do programu PŁATNIK, rozliczanie zaliczek miesięcznych na poczet podatku dochodowego od łącznej kwoty wypłat dla Urzędu Skarbowego, obliczanie i pobieranie składki na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy tworzenie przelewów bankowych na konto ZUS, Urząd Skarbowy, PERON i inne wynikające z zadeklarowanych potrąceń, tworzenie i wydruk przelewu na konto osobiste pracownika, sporządzanie wydruków związanych z wypłatą (odcinek dla pracownika, zestawienie gotówkowe, zbiorówka listy płac), wykonanie wydruków związanych z rocznymi rozliczeniami (roczna karta wynagrodzeń, dokumenty podatkowe PIT-11, PIT-4, PIT-40, zaświadczenia o wynagrodzeniu), rejestracja i obsługa wypłat z tytułu umowy o dzieło, umowy zlecenia zarówno dla pracowników własnych jak i obcych, tworzenie z dowolnie wybranych elementów zestawień w celu sprawdzenia poprawności sporządzonej listy płac, wykonywanie raportu kontrolnego umożliwiającego sygnalizację błędów operatorskich zestawienia imienne (wybrany składnik), kartoteki emerytalno-rentowe, ZUS, rozliczenia kartotek zasiłkowych, pobór z ewidencji pracowniczych i automatyczne przeliczanie. Zakres minimalnych danych w systemie: - pracownik: nazwisko, imię, drugie imię, data urodzenia, miejsce urodzenia, tytuł naukowy, płeć, stan cywilny, imiona rodziców, nazwisko panieńskie matki, nr dowodu osobistego, miejsce zamieszkania (czasowe, stałe, do korespondencji), PESEL, NIP, Kasa Chorych, kod tytułu ubezpieczenia, podlega/nie ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu, Urząd Skarbowy zgodny z miejscem zameldowania, nr telefonu, emeryt lub rencista (nr emerytury, renty, grupa inwalidzka), stosunek do służby wojskowej, numer konta bankowego - kwalifikacje: data i miejsce ukończenia szkoły, wyuczony zawód, nr dyplomu, specjalizacja, znajomość języków, obecne stanowisko pracy, kwalifikacja stanowiska pracy (robotnicze lub nierobotnicze), - ukończone kursy, - stanowisko, komórka organizacyjna, - data zatrudnienia w Urzędzie, - okres zatrudnienia (próbny, określony, nieokreślony), - wynagrodzenie zasadnicze (kwota i grupa zaszeregowania), wynagrodzenie ryczałtowe, premia, dodatki (%, kwotę wylicza program) wraz z informacją o czasie, na jaki jest przyznany (funkcyjny, stażowy, specjalny) okres zasiłku rodzinnego i pielęgnacyjnego - historia zatrudnienia dla potrzeb obliczenia stażu pracy, - wymiar etatu, - wyróżnienia i kary regulaminowe, - kartoteka urlopowa w postaci czytelnej makiety urlopowej na zasadzie kalendarza z możliwością nanoszenia i sumowania wszystkich możliwych nieobecności pracownika (urlop wypoczynkowy, urlop bezpłatny, urlop szkolny, urlop rehabilitacyjny, choroba, opieka nad dzieckiem chorym, opieka nad dzieckiem zdrowym, godziny nadliczbowe, delegacje, urlop macierzyński, urlop wychowawczy, urlop okolicznościowy, inne nieusprawiedliwione nieobecności), - kartoteka badań lekarskich, szkoleń BHP, z możliwością wprowadzania daty następnego badania, szkolenia BHP, - ewidencja pracowników pracujących dłużej niż 4 godziny dziennie przy monitorze, - kartoteka szkoleń dla każdego pracownika z następującym danymi: temat szkolenia, termin, koszt, otrzymane zaświadczenia o odbyciu kursu (szkolenia), Minimalne funkcjonalności systemu: - automatyczne naliczanie wymiaru urlopu, sygnalizacja wymiaru urlopu szkolnego z możliwością bilansowania miesięcznego i rocznego urlopów (wg rodzajów), wydruk dla pracownika, - przechowywanie danych z minimum dwóch poprzednich lat, - wydruk dokumentów kadrowych takich jak: umowa o pracę, świadectwo pracy, porozumienie zmieniające, angaż, wypowiedzenie, skierowanie na badania lekarskie, karta obiegowa, zaświadczenie o zatrudnieniu i wynagrodzeniu na podstawie wprowadzonych wzorów dokumentów kadrowych, - możliwość tworzenia i edycji wzorów dokumentów kadrowych wykorzystywanych do drukowania, - naliczanie stażu pracy w zakładzie oraz stażu pracy ogólnego z możliwością wykluczania okresów nakładających się na siebie, - możliwość eksportowania podstawowych danych o pracowniku do programu ZUS PŁATNIK (tj. imię, nazwisko, data urodzenia, adres zamieszkania, nr NIP i PESEL, stopień niepełnosprawności), - automatyczna sygnalizacja (bez konieczności wywoływania raportów) zdarzeń określonych przez użytkownika z określonym wyprzedzeniem, np: upływu ważności badań lekarskich pracowników, szkoleń BHP i tp., - prowadzenie archiwum odrębnie dla pracowników zwolnionych i obecnie pracujących, w przypadku ponownego przyjęcia do pracy osoby zwolnionej możliwość łatwego przywrócenie danych, - możliwość samodzielnego generowania raportów na poziomie użytkownika i administratora z dowolnie wybranych elementów za różne okresy za pomocą generatorów raportów, - automatyczne generowanie danych do sprawozdań ZZ 01, ZZ 03, ZZ 06, ZZ 12. Moduł obsługi przelewów: Narzędzie wspomagające przygotowywanie przelewów bankowych, ich drukowanie oraz eksportowanie plików z danymi do programów typu Home Banking, służącymi do elektronicznej wymiany danych z bankami (iPKO). Podstawowa funkcjonalność: - kartoteka przelewów z zapisem historii operacji dokonywanych na przelewach (wprowadzanie, zatwierdzanie, drukowanie, eksport itp.), - drukowanie przelewów (możliwość uzyskania wydruków na oryginalnych formularzach w różnych układach graficznych), - współpraca z programem bankowym typu Home Banking w zakresie elektronicznej emisji danych (iPKO), - współpraca z systemem finansowo-księgowym - generowanie przelewów na podstawie analizy terminów płatności faktur zaewidencjonowanych w księdze pomocniczej rozrachunków z kontrahentami, - generowanie przelewów do jednostek budżetowych na podstawie przygotowanych harmonogramów, - automatyczne generowanie przelewów na RORy pracowników na podstawie list płac. Ponadto program musi zapewnić: Ewidencję nie opodatkowanych świadczeń socjalnych Prowadzenie planów urlopowych Przypisanie przełożonych Planowanie zadań Koncesje na alkohol - 1 lic. Program musi współpracować z bazą danych obecnie użytkowanego programu Rejestr Działalności Gospodarczej (Korelacja). Wymiana danych pomiędzy nowym systemem a systemem Rejestr Działalności Gospodarczej musi zawierać co najmniej: numer wpisu, dane przedsiębiorcy. - ewidencja wniosków i wnioskodawców, - powiązanie z programem podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób fizycznych w zakresie gospodarstw rolnych, - możliwość wprowadzenia dodatkowych danych wnioskodawcy (współwłaścicieli), - wprowadzenie stawki zwrotu podatku akcyzowego, - wprowadzanie danych o fakturach wnioskodawcy, - generowanie decyzji i sum do wypłaty, - wyszukiwanie wnioskodawców według różnych kryteriów, - wydruk decyzji, postanowień, wezwań i innych, - możliwość wystawiania korekt, przeglądania decyzji archiwalnych, kontroli wniosków, - tworzenie zestawień wniosków i wypłat (bank, kasa), - możliwość sprawdzenia wpływu wpłaty w module FK dotyczącym opłaty za zezwolenie na sprzedaż alkoholu (powiązanie z FK). Umowy na odpady - 1 lic. - możliwość prowadzenia umów w rozbiciu na poszczególne składniki - wprowadzenie informacji dotyczących odbiorców z wykorzystaniem informacji z istniejącego systemu Ewidencji ludności (Korelacja), - prowadzenie historii zmian odbiorców. Ochrona środowiska - 1 lic. wydawanie i rejestr pozwoleń, zaawansowane wyszukiwanie, wydruk zestawień, sporządzanie zestawień System informacji kierownictwa - 2 lic. Narzędzie wspomagające zarządzanie jednostką i kontrolę wybranych obszarów funkcjonowania urzędu. 1) Pozwala uzyskać szczegółowe informacje z programów zintegrowanego systemu informatycznego (ZIS), m.in. takich jak system Finansowo-Księgowy, Kadry, Płace, Środki Trwałe, Podatki Gminne, Ewidencja Działalności Gospodarczej, Rejestr umów na usuwanie odpadów 2) Umożliwia wykonanie niezbędnych wydruków i zestawień 3) Umożliwia tworzenie dodatkowych zestawień, opracowanych na życzenie użytkownika. Migracja: Przeniesienie danych z obecnego systemu finansowo-księgowego Przeniesienie danych z obecnego systemu kadrowo-płacowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.21.92.00 - Pakiety oprogramowania do serwera CD 48.21.40.00 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Ślaskiego na lata 2007-2013. Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne Działanie 2.2. Rozwój elektronicznych usług publicznych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KORELACJA Systemy Informatyczne Sp. z o.o., ul. J.Lea 114, 30-133 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67292,00

  • Oferta z najniższą ceną: 67292,00 / Oferta z najwyższą ceną: 67292,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli dostawy mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki w przedmiotowym postępowaniu jest zgodne z cytowanym przepisem, gdyż Gmina Olsztyn w latach 2007-2008 zakupiła elementy oprogramowania Zintegrowanego Systemu Gminnego DISTRICTUS (tj. Podatki, Ewidencję Ludności oraz Ewidencję Działalności Gospodarczej), które stanowią część projektu E gmina Olsztyn. Etap I. Po zakwalifikowaniu w/w projektu z listy rezerwowej w 2009 r. zaistniała możliwość uzupełnienia stosownego oprogramowania. Z przyczyn technicznych (istniejące oprogramowanie nie działa z innymi tego typu programami, brak zapewnienia integralności systemu oraz kontynuacji wdrożonego) Zintegrowany System Gminny może zostać dostarczony tylko przez jednego dostawcę tj. firmę KORELACJA Systemy Informatyczne Sp. z o.o. 30-133 Kraków, ul. J. Lea 114, co wynika z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, czyli z konieczności kontynuowania standardu oprogramowania, którym dysponuje Zamawiający.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.