eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi cateringowe podczas imprez organizowanych przez Kancelarię Prezydenta w 2011 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-07

Kraków: Usługi cateringowe podczas imprez organizowanych przez Kancelarię Prezydenta w 2011 r.
Numer ogłoszenia: 350667 - 2010; data zamieszczenia: 07.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych , pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, faks 012 6161217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi cateringowe podczas imprez organizowanych przez Kancelarię Prezydenta w 2011 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi cateringowe podczas imprez organizowanych przez Kancelarię Prezydenta w 2011 r. według następującego harmonogramu: 1. Część 1 - 6 stycznia 2011 roku - podczas Koncertu kolęd i pastorałek dla 60 osób, szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 1 do wzoru umowy, 2. Część 2 - 30 stycznia 2011 roku - podczas spotkania z okazji 71. rocznicy powstania Batalionów Chłopskich dla 150 osób, szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 2 do wzoru umowy, 3. Część 3 - 5 lutego 2011 roku - podczas spotkania noworocznego z przedstawicielami środowisk kombatanckich dla 100 osób, szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 3 do wzoru umowy, 4. Część 4 - 24 lutego 2011 roku - podczas uroczystości z okazji 58. rocznicy śmierci gen. E. Fieldorfa Nila dla 200 osób, szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 4 do wzoru umowy, 5. Część 5 - 3 maja 2011 roku - podczas uroczystości z okazji Święta Konstytucji 3-go Maja dla 250 osób, szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 5 do wzoru umowy, 6. Część 6 - 8 maja 2011 roku - podczas spotkania w przeddzień 66. rocznicy zakończenia II wojny światowej dla 200 osób, szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 6 do wzoru umowy, 7. Część 7 - 26 września 2011 roku - podczas spotkania z okazji Dnia Polskiego Państwa Podziemnego dla 200 osób, szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 7 do wzoru umowy, 8. Część 8 - 31 października 2011 roku - podczas tradycyjnego biegu sztafetowego w rocznicę wyzwolenia Krakowa spod zaboru austriackiego dla 35 osób, szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 8 do wzoru umowy, 9. Część 9 - 11 listopada 2011 roku - podczas uroczystości z okazji Święta Niepodległości dla 250 osób, szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 9 do wzoru umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (wraz z załącznikami) stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w zakresie nie większym niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.50.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: część 1 - 40,00 zł (słownie: czterdzieści zł) część 2 - 160,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt zł) część 3 - 110,00 zł (słownie: sto dziesięć zł) część 4 - 210,00 zł (słownie: dwieście dziesięć zł) część 5 - 300,00 zł (słownie: trzysta zł) część 6 - 210,00 zł (słownie: dwieście dziesięć zł) część 7 - 210,00 zł (słownie: dwieście dziesięć zł) część 8 - 20,00 zł (słownie: dwadzieścia zł) część 9 - 300,00 zł (słownie: trzysta zł) Wykonawca winien wnieść wadium w taki sposób, aby przed upływem terminu składania ofert znajdowało się ono na rachunku Zamawiającego

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności: 1. dotyczy części 1 - 9 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności tj. posiadają aktualne pozwolenie na prowadzenie działalności gastronomicznej w tym cateringowej, udokumentowane decyzją organu inspekcji sanitarnej - ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokument, którym jest aktualna decyzja właściwego organu inspekcji sanitarnej uprawniającą Wykonawcę do prowadzenia działalności gastronomicznej, w tym cateringowej. 2. dotyczy części 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 9 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności tj. posiadają aktualne zezwolenie na sprzedaż alkoholu - ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokument, którym jest aktualne zezwolenie właściwego organu na sprzedaż alkoholu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności: 1. dotyczy części 1 i 8 - posiadają wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonali co najmniej jedną usługę cateringową dla minimum 50 osób; 2. dotyczy części 2 i 3 - posiadają wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonali co najmniej jedną usługę cateringową dla minimum 100 osób; 3. dotyczy części 4, 5, 6, 7 i 9 - posiadają wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonali co najmniej jedną usługę cateringową dla minimum 200 osób. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o: a) Wykaz wykonanych usług, zawierający przedmioty zamówienia, w tym liczbę gości obsługiwanych podczas poszczególnych imprez, terminy wykonania usług oraz dane odbiorców - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji (odpowiednio dla części, na które Wykonawca składa ofertę). b) Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wymienionych w wykazie, o którym mowa w lit. a) powyżej. c) Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art.144 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: a. zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, w tym zmian stawki podatku VAT, b. zmian miejsca wykonywania usługi, c. zmian terminu wykonywania usługi, 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2, nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia netto, o którym mowa w § 3 ust.1

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Plac Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, osoba do kontaktów: Dorota Turska-Graba, pokój nr 324.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2010 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy składać na adres: Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu (parter), stanowisko nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 6 stycznia 2011 roku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem jest usługa cateringowa w dniu 6 stycznia 2011 roku podczas Koncertu kolęd i pastorałek dla 60 osób. Szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 1 do wzoru umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 30 stycznia 2011 roku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem jest usługa cateringowa w dniu 30 stycznia 2011 roku podczas spotkania z okazji 71. rocznicy powstania Batalionów Chłopskich dla 150 osób. Szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 2 do wzoru umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 5 lutego 2011 roku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem jest usługa cateringowa w dniu 5 lutego 2011 roku podczas spotkania noworocznego z przedstawicielami środowisk kombatanckich dla 100 osób. Szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 3 do wzoru umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.02.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 24 lutego 2011 roku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem jest usługa cateringowa w dniu 24 lutego 2011 roku podczas uroczystości z okazji 58. rocznicy śmierci gen. E. Fieldorfa Nila dla 200 osób. Szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 4 do wzoru umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.02.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 3 maja 2011 roku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem jest usługa cateringowa w dniu 3 maja 2011 roku podczas uroczystości z okazji Święta Konstytucji 3-go Maja dla 250 osób. Szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 5 do wzoru umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 8 maja 2011 roku - podczas spotkania w przeddzień 66. rocznicy zakończenia II wojny światowej dla 200 osób, szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 6 do wzoru umowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem jest usługa cateringowa w dniu 8 maja 2011 roku podczas spotkania w przeddzień 66. rocznicy zakończenia II wojny światowej dla 200 osób. Szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 6 do wzoru umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 26 września 2011 roku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem jest usługa cateringowa w dniu 26 września 2011 roku podczas spotkania z okazji Dnia Polskiego Państwa Podziemnego dla 200 osób. Szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 7 do wzoru umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 31 października 2011 roku - podczas tradycyjnego biegu sztafetowego w rocznicę wyzwolenia Krakowa spod zaboru austriackiego dla 35 osób, szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 8 do wzoru umowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem jest usługa cateringowa w dniu 31 października 2011 roku podczas tradycyjnego biegu sztafetowego w rocznicę wyzwolenia Krakowa spod zaboru austriackiego dla 35 osób. Szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 8 do wzoru umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: 11 listopada 2011 roku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem jest usługa cateringowa w dniu 11 listopada 2011 roku podczas uroczystości z okazji Święta Niepodległości dla 250 osób. Szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 9 do wzoru umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.