eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługi cateringowe podczas imprez organizowanych przez Kancelarię Prezydenta w 2011 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-04

Kraków: Usługi cateringowe podczas imprez organizowanych przez Kancelarię Prezydenta w 2011 r.
Numer ogłoszenia: 41629 - 2011; data zamieszczenia: 04.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 350667 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, faks 012 6161217.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi cateringowe podczas imprez organizowanych przez Kancelarię Prezydenta w 2011 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Usługi cateringowe podczas imprez organizowanych przez Kancelarię Prezydenta w 2011 r. według następującego harmonogramu: Część 1 - 6 stycznia 2011 roku - podczas Koncertu kolęd i pastorałek dla 60 osób, szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 1 do wzoru umowy; Część 2 - 30 stycznia 2011 roku - podczas spotkania z okazji 71. rocznicy powstania Batalionów Chłopskich dla 150 osób, szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 2 do wzoru umowy; Część 3 - 5 lutego 2011 roku - podczas spotkania noworocznego z przedstawicielami środowisk kombatanckich dla 100 osób, szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 3 do wzoru umowy; Część 4 - 24 lutego 2011 roku - podczas uroczystości z okazji 58. rocznicy śmierci gen. E. Fieldorfa Nila dla 200 osób, szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 4 do wzoru umowy; Część 5 - 3 maja 2011 roku - podczas uroczystości z okazji Święta Konstytucji 3-go Maja dla 250 osób, szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 5 do wzoru umowy; Część 6 - 8 maja 2011 roku - podczas spotkania w przeddzień 66. rocznicy zakończenia II wojny światowej dla 200 osób, szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 6 do wzoru umowy; Część 7 - 26 września 2011 roku - podczas spotkania z okazji Dnia Polskiego Państwa Podziemnego dla 200 osób, szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 7 do wzoru umowy; Część 8 - 31 października 2011 roku - podczas tradycyjnego biegu sztafetowego w rocznicę wyzwolenia Krakowa spod zaboru austriackiego dla 35 osób, szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 8 do wzoru umowy; Część 9 - 11 listopada 2011 roku - podczas uroczystości z okazji Święta Niepodległości dla 250 osób, szczegółowe wymagania zawarte są w załączniku nr 9 do wzoru umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa (wraz z załącznikami).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.50.00.00 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Concept Music Art. Sp. z o.o., ul. A. Dauna 70, 30-629 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6147,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1961,09

  • Oferta z najniższą ceną: 1172,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3640,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JUREK-CATERING-SERWIS s.c. J. i A. Jurek, Sulechów 96, 32-010 Kocmyrzów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25091,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9395,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6326,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JUREK-CATERING-SERWIS s.c. J. i A. Jurek, Sulechów 96, 32-010 Kocmyrzów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16727,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10905,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7060,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16557,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JUREK-CATERING-SERWIS s.c. J. i A. Jurek, Sulechów 96, 32-010 Kocmyrzów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33454,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10685,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7585,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JUREK-CATERING-SERWIS s.c. J. i A. Jurek, Sulechów 96, 32-010 Kocmyrzów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45491,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12780,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8236,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JUREK-CATERING-SERWIS s.c. J. i A. Jurek, Sulechów 96, 32-010 Kocmyrzów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33454,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11680,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8282,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19450,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JUREK-CATERING-SERWIS s.c. J. i A. Jurek, Sulechów 96, 32-010 Kocmyrzów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33454,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12515,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8407,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21030,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JUREK-CATERING-SERWIS s.c. J. i A. Jurek, Sulechów 96, 32-010 Kocmyrzów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3688,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 452,00

  • Oferta z najniższą ceną: 267,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1440,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JUREK-CATERING-SERWIS s.c. J. i A. Jurek, Sulechów 96, 32-010 Kocmyrzów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45491,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11893,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27048,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.