eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SannikiRozbiórka budynku mieszkalnego wielorodzinnego, rozbiórka trzech budynków gospodarczych oraz pozostałych obiektów zlokalizowanych na działce nr ew. 121/1 w Sannikach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-24

Ogłoszenie nr 350668 - 2016 z dnia 2016-11-24 r.

Sanniki: Rozbiórka budynku mieszkalnego wielorodzinnego, rozbiórka trzech budynków gospodarczych oraz pozostałych obiektów zlokalizowanych na działce nr ew. 121/1 w Sannikach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 330073


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 333068


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sanniki, krajowy numer identyfikacyjny 61101591600000, ul. ul. Warszawska  169, 09540   Sanniki, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, faks 24 277 68 51, 277 78 15, e-mail urbanekagata@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sanniki.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbiórka budynku mieszkalnego wielorodzinnego, rozbiórka trzech budynków gospodarczych oraz pozostałych obiektów zlokalizowanych na działce nr ew. 121/1 w Sannikach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DG.271.5.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynku mieszkalnego wielorodzinnego, rozbiórka trzech budynków gospodarczych oraz pozostałych obiektów zlokalizowanych na działce nr ew. 121/1 w Sannikach. Istniejący budynek mieszkalny wielorodzinny jest wykonany w technologii tradycyjnej o parametrach: - wysokość 8,35m; - kubatura 4386,62m3; - powierzchnia zabudowy 615,96 m2; - powierzchnia użytkowa 933,50 m2; Parametry budynków gospodarczych przeznaczonych do rozbiórki: a) budynek gospodarczy nr 2 - wysokość3,23 m; - kubatura 228,65 m3; - powierzchnia zabudowy 84,75 m2; - powierzchnia użytkowa 63,26 m2; b) budynek gospodarczy nr 3 - wysokość 2,46 m; - kubatura 98,56 m3; - powierzchnia zabudowy 47,29 m2; - powierzchnia użytkowa 32,52 m2; c) budynek gospodarczy nr 4 - wysokość 2,17 m; - kubatura 244,45 m3; - powierzchnia zabudowy 121,34 m2; - powierzchnia użytkowa 115,73 m2; d) piwnica - wysokość 1,90 m; - kubatura 522,22 m3; - powierzchnia zabudowy 311,80 m2; - powierzchnia użytkowa 211,69 m2; e) ubikacje (2 szt.) - wysokość 2,70 m; - kubatura 7,20 m3; - powierzchnia zabudowy 2,65 m2; - powierzchnia użytkowa 2,0 m2. Rozbiórce podlega również istniejąca kanalizacja sanitarna z uwagi na rozbiórkę budynku mieszkalnego przewidzianego do rozbiórki w ilości około 100 m. Rozbiórce podlega również ogrodzenie istniejące w ilości: - ogrodzenie z płyt betonowych wys. 2m w ilości 90m; - ogrodzenie z siatki i słupków stalowych wys. 2m w ilości 30m. Materiały uzyskane z rozbiórki murów i fundamentów (beton, kamień, cegła itp.) w całości należy skruszyć i wykorzystać do wyrównania zadoleń na drogach będących w Zarządzie Gminy na odległość do 4 km.. Przed rozkładaniem kruszywa należy wykonać profilowanie powierzchni drogi. Pozostałe materiały z rozbiórki należy poddać utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Teren objęty robotami należy uporządkować oraz wyrównać warstwą gruntu organicznego lub pospółką do poziomu terenów sąsiednich. Szczegółowy zakres robót zawierają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do SIWZ. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami SIWZ. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i w przedmiarze robót występują nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w projekcie służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości oraz wymogów technicznych założonych dla danych rozwiązań. Dopuszcza się zamienne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem: - spełnienia tych samych właściwości technicznych, - przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT298331.09
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert12
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 12
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MB - Aleksander Brych,  brychaleksander@gmail.com,  ul. Stryjeńskich 13C lok. 101,  02-791,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 123000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 123000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 553500.01
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.