eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › Dostawę jaj dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-08

Chmielnik: Dostawę jaj dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach
Numer ogłoszenia: 350722 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach , Łagiewniki 73, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3542076, faks 041 3543050.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagiewniki.com.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę jaj dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa świeżych jaj kurzych. Jaja średnie (M) o wadze od 53g do 63 g Realizacja dostaw w uzgodnionych terminach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00 - Jaja .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferta zostanie sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Do oferty zostaną załączone wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami części VII specyfikacji. 3. W przypadku , gdyby Wykonawca jako załącznik do oferty, dołączył kopię jakiegoś dokumentu , kopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Wykonawcy przedstawią oferty zgodnie z postanowieniem niniejszej dokumentacji. 5. Oferta winna być sporządzona w języku polskim , powinna być napisana na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem. Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane. 6. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. 8. Wszystkie miejsca w których Wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.. 9. Wykonawca powinien umieścić ofertę w kopercie zaadresowanej na zamawiającego na adres podany w części I specyfikacji, oraz posiadającej następujące oznaczenie : Oferta na dostawę jaj kurzych dla DPS w Łagiewnikach Nie otwierać przed godz. 9.30 dnia 19.10.2009 r. 10. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert. Opis sposobu obliczenia ceny : 1.Wykonawca określi cenę zawierającą upust od najwyższych cen jaj zanotowanych w dniu 05.10.2009 r. na Świętokrzyskim Rynku Hurtowym Sp. z o.o., ul. Magazynowa 4, 25-565 Kielce, umieszczonej w kolumnie 5 formularza cenowego (zał. Nr 4), 2. % upustu od ceny jaj określonych w formularzu cenowym (zał. Nr 4) obowiązywał będzie w terminie realizowania całorocznej dostawy. 3 . Wyliczona wartość z kol. 8 nie stanowi wartości zamówienia. Wyliczona wartość służy tylko do rozstrzygnięcia postępowania przetargowego. 4.Wartość zamówienia określona zostanie w umowie. 5. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki w treści oferty zgodnie z art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Oferta zawierająca błędy w obliczeniu ceny zostanie odrzucona. Kryteria oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego znaczeniem: Cena - 100% (wartość całego zamówienia przy uwzględnieniu proponowanego upustu) 2. Oferty będą oceniane w odniesieniu do wartość całego zamówienia przy uwzględnieniu proponowanego upustu, wartości zaoferowanej przez Wykonawców. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium ceny, otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym Wykonawcom przypisane zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów. 3. Ocena ofert w zakresie przedstawionego wyżej kryterium zostanie dokonana wg następujących zasad: gdzie : CNO - cena najtańszej oferty CBO- cena badanej oferty 4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to., że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych. 5. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ, oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w niniejszym rozdziale kryterium wyboru - najniższą cenę. 7. Oferta zostanie odrzucona, jeżeli: a) będzie sprzeczna z ustawą lub niniejszą dokumentacją i jej treść nie będzie odpowiadała treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji, c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu, e) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.88 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny, f) Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, g) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy,( Załącznik Nr 2 ) tj: a) Posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , z powodów, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2 . Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z podatkami i o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne. ( Załącznik Nr 2) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę (dot. również S.C.). 4. Wypełniony formularz cenowy (Załącznik Nr 4). Brak jakiegokolwiek z oświadczeń i dokumentów wyżej wymaganych, lub złożenie dokumentu zawierającego błędy, spowoduje wezwanie Wykonawcy do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, jeżeli przedstawione dokumenty wzbudzać będą wątpliwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lagiewniki.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach Łagiewniki 73 26 - 020 Chmielnik woj. Świętokrzyskie tel. 041 354-20-76, fax 041 354-30-50 www.lagiewniki.com.pl e-mail:DPSLagiewniki@poczta.neostrada.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Kasa Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach Łagiewniki 73 26 - 020 Chmielnik woj. Świętokrzyskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.