To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-21
Wrocław: Polepszenie parametrów technicznych dróg powiatowych na obszarze działania Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach na terenie Powiatu Wrocławskiego w podziale na zadania.
Numer ogłoszenia: 351010 - 2014; data zamieszczenia: 21.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 311470 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 72 21 700, faks +48 71 72 21 706.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Polepszenie parametrów technicznych dróg powiatowych na obszarze działania Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach na terenie Powiatu Wrocławskiego w podziale na zadania..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jako całość jest: Polepszenie parametrów technicznych dróg powiatowych na obszarze działania Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach na terenie Powiatu Wrocławskiego w podziale na zadania: 1) Zadanie 1 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1910D na odcinku dł. ok. 1,600 km pomiędzy miejscowościami Bąków - Bukowina, gm. Długołęka Podstawowe parametry techniczne: - standard techniczny: klasa L - kategoria ruchu: KR-2 - długość remontowanego odcinka: 1600mb - szerokość jezdni istniejąca: ok. 4,5 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% - szerokość poboczy utwardzonych: 0,7 m - spadek poprzeczny poboczy utwardzonych: 6% Zakres robót: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - lokalne frezowanie istniejącej nawierzchni wg wskazania - wykonanie utwardzenia pobocza z kruszywa łamanego - oczyszczenie oraz skropienie istniejących warstw bitumicznych, - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni, o średniej grubości 4cm, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - wysokościowe dopasowanie istniejących zjazdów po ułożeniu nawierzchni 2) Zadanie 2 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1977D na odcinku dł. ok. 1,000 km od skrzyżowania z drogą 1978D do początku miejscowości Solna, gm. Kobierzyce Podstawowe parametry techniczne: - standard techniczny: klasa L - kategoria ruchu: KR-2 - długość remontowanego odcinka: 1000mb - szerokość jezdni istniejąca: ok. 5,4 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% - szerokość poboczy utwardzonych: 0,7 m - spadek poprzeczny poboczy utwardzonych: 6% Zakres robót: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - lokalne frezowanie istniejącej nawierzchni wg wskazania - wykonanie utwardzenia pobocza z kruszywa łamanego - oczyszczenie oraz skropienie istniejących warstw bitumicznych, - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni, o średniej grubości 4cm, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - wysokościowe dopasowanie istniejących zjazdów po ułożeniu nawierzchni 3) Zadanie 3 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1986D na odcinku ok. 1,000 km od mostu przy kościele w miejscowości Nasławice w stronę Sobótki, gm. Sobótka Podstawowe parametry techniczne: - standard techniczny: klasa L - kategoria ruchu: KR-2 - długość remontowanego odcinka: 1000mb - szerokość jezdni istniejąca: ok. 5,5 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% - szerokość poboczy utwardzonych: 0,7 m - spadek poprzeczny poboczy utwardzonych: 6% Zakres robót: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - lokalne frezowanie istniejącej nawierzchni wg wskazania - wykonanie utwardzenia pobocza z kruszywa łamanego - oczyszczenie oraz skropienie istniejących warstw bitumicznych, - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni, o średniej grubości 4cm, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - wysokościowe dopasowanie istniejących zjazdów po ułożeniu nawierzchni 4) Zadanie 4 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 2006D na odcinku 0,150 km w miejscowości Okulice, gm. Sobótka Podstawowe parametry techniczne: - standard techniczny: klasa L - kategoria ruchu: KR-2 - długość remontowanego odcinka: 150mb - szerokość jezdni istniejąca: ok. 4 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% Zakres robót: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - lokalne frezowanie istniejącej nawierzchni wg wskazania - oczyszczenie oraz skropienie istniejących warstw bitumicznych, - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni, o średniej grubości 4cm, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - wysokościowe dopasowanie istniejących zjazdów po ułożeniu nawierzchni 5) Zadanie 5 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 2010D na odcinku dł. ok. 1,450 km od przejazdu kolejowego w stronę miejscowości Nowa Wieś Kącka, gm. Kąty Wrocławskie Podstawowe parametry techniczne: - standard techniczny: klasa L - kategoria ruchu: KR-2 - długość remontowanego odcinka: 1450mb - szerokość jezdni istniejąca: ok. 4 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% - szerokość poboczy utwardzonych: 0,7 m - spadek poprzeczny poboczy utwardzonych: 6% Zakres robót: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - lokalne frezowanie istniejącej nawierzchni wg wskazania - wykonanie utwardzenia pobocza z kruszywa łamanego - oczyszczenie oraz skropienie istniejących warstw bitumicznych, - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni, o średniej grubości 4cm, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - wysokościowe dopasowanie istniejących zjazdów po ułożeniu nawierzchni 6) Zadanie 6 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 2010D na odcinku dł. ok. 0,800 km w miejscowości Nowa Wieś Kącka, gm. Kąty Wrocławskie Podstawowe parametry techniczne: - standard techniczny: klasa L - kategoria ruchu: KR-2 - długość remontowanego odcinka: 800mb - szerokość jezdni istniejąca: ok. 5,9 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% - szerokość pobocza utwardzonego: 0,7 m - spadek poprzeczny poboczy utwardzonych: 6% Zakres robót: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - frezowanie istniejącej nawierzchni - wykonanie utwardzenia pobocza z frezowiny - oczyszczenie oraz skropienie podłoża po sfrezowaniu, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - wysokościowe dopasowanie istniejących zjazdów po ułożeniu nawierzchni - regulacja wpustów 7) Zadanie 7 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1928D na odcinku dł. ok. 0,470 km pomiędzy miejscowościami Czernica - Wojowice, gm. Czernica Podstawowe parametry techniczne: - standard techniczny: klasa L - kategoria ruchu: KR-2 - długość remontowanego odcinka: 470mb - szerokość jezdni istniejąca: ok. 5,5 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% - szerokość pobocza utwardzonego: 0,7 m - spadek poprzeczny poboczy utwardzonych: 6% Zakres robót: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - frezowanie istniejącej nawierzchni - wykonanie utwardzenia pobocza z frezowiny - oczyszczenie oraz skropienie podłoża po sfrezowaniu, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - wysokościowe dopasowanie istniejących zjazdów po ułożeniu nawierzchni - regulacja wpustów - budowa miejsc postojowych 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 - droga powiatowa nr 1910D na odcinku dł. ok. 1,600 km pomiędzy miejscowościami Bąków - Bukowina, gm. Długołęka Zadanie 2 - droga powiatowa nr 1977D na odcinku dł. ok. 1,000 km od skrzyżowania z drogą 1978D do początku miejscowości Solna, gm. Kobierzyce Zadanie 3 - droga powiatowa nr 1986D na odcinku ok. 1,000 km od mostu przy kościele w miejscowości Nasławice w stronę Sobótki, gm. Sobótka Zadanie 4 - droga powiatowa nr 2006D na odcinku 0,150 km w miejscowości Okulice, gm. Sobótka Zadanie 5 - droga powiatowa nr 2010D na odcinku dł. ok. 1,450 km od przejazdu kolejowego w stronę miejscowości Nowa Wieś Kącka, gm. Kąty Wrocławskie Zadanie 6 - droga powiatowa nr 2010D na odcinku dł. ok. 0,800 km w miejscowości Nowa Wieś Kącka, gm. Kąty Wrocławskie Zadanie 7 - droga powiatowa nr 1928D na odcinku dł. ok. 0,470 km pomiędzy miejscowościami Czernica - Wojowice, gm. Czernica 3. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia oraz harmonogram prac, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązuje się przejąć teren budowy w terminie, o którym mowa w ust. 1. pkt 1). 2) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami. 3) Wykonawca zobowiązuje się zorganizować, zagospodarować oraz należycie zabezpieczyć plac budowy oraz zaplecze budowy w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budowy i w jej obrębie, zabezpieczyć teren przed dostępem osób trzecich, ewentualnie wystąpić o warunki przyłączenia dla placu budowy, warunki obsługi komunikacyjnej placu budowy, ponosić koszty zużycia wody, energii, zrzutu ścieków, ogrzewania i inne dla potrzeb placu budowy, 4) Roboty prowadzone będą zgodnie z wymogami BHP oraz p-poż. a także przepisami dotyczącymi ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu drogowego. 5) Wykonawca poinformuje wszystkich zainteresowanych o przystąpieniu do robót i ewentualnych utrudnieniach, 6) Wykonawca własnym staraniem zapewni ciągły, bezpieczny dojazd i dojście do posesji znajdujących się na odcinku remontowanej drogi. 7) Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego oraz wszystkich użytkowników obiektów i gestorów sieci na piśmie o terminie rozpoczęcia prac i ich zakończenia z 14-dniowym wyprzedzeniem, celem inwentaryzacji istniejącej sieci i armatury, oceny stanu technicznego infrastruktury, sprawdzenia szczelności sieci, nadzór nad prowadzonymi robotami, uczestnictwa w odbiorach i komisyjnej kontroli sieci i armatury, 8) Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z obsługą nadzoru technicznego sieci uzbrojenia podziemnego, w tym również koszty wyłączeń, włączeń, prób eksploatacyjnych i innych pomiarów, a także koszty geodezyjnej inwentaryzacji tych sieci wraz z ewentualną dokumentacją techniczną przed- i powykonawczą w zakresie niezbędnym dla realizacji robót objętych umową z Zamawiającym. 9) Wykonawca winien informować Zamawiającego i osoby odpowiedzialne za prowadzenie nadzoru nad tokiem prac z ramienia Zamawiającego o terminie zakrycia robót zanikających (ulegających zakryciu) oraz o terminie odbioru robót zanikających i uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na dalsze prowadzenie prac. Jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych terminach Zamawiającego i osoby odpowiedzialne za prowadzenie nadzoru nad tokiem prac z ramienia Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest odkryć roboty zanikające lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego na swój koszt. 10) Bez uprzedniej zgody Zamawiającego wykonywane mogą być jedynie prace niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa i likwidacji zagrożeń oraz wynikających z konieczności zapobieżenia awarii. 11) Wykonawca zobowiązuje się sporządzić - zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126) - przed rozpoczęciem robót, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, tablicę informacyjną oraz niezwłocznie przekazać 1 egzemplarz planu Zamawiającemu, 12) Wykonawca dokona pomiarów rzędnych geodezyjnych istniejących. W przypadku zmiany rzędnych terenu wyregulowanie poziomu istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej do projektowanej niwelety, 13) Wykonawca zapewni czynny udział w odbiorach przez służby zewnętrzne, 14) Wykonawca wykona wszystkie niezbędne próby, badania, uzgodnienia, nadzory i odbiory z użytkownikami infrastruktury, 15) Wykonawca sporządzi stosowne protokoły z przeprowadzonych prób i badań odbiorczych i przekazać je Zamawiającemu, 16) Wykonawca winien postępować z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2013, poz. 21) ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji przedmiotu umowy odpadów zgodnie z ustawą o odpadach i ustawą z 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) oraz w razie potrzeby zgłosić informację o wytwarzanych odpadach do Wydziału Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego Wrocławia oraz Zamawiającego, prowadzić roboty rozbiórkowe i budowlane zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003r. Nr 47, poz. 401), Wykonawca odpowiedzialny jest za przechowywanie dowodów potwierdzających ich zagospodarowanie. 17) Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji robót norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa ruchu poniesie wyłącznie Wykonawca, co oznacza, że nie są uwzględnione w wynagrodzeniu Wykonawcy. 18) Wykonawca zobowiazuje się zapewnić, na czas trwania robót kierownictwa: kierownika budowy oraz innych osób wskazanych przez Wykonawcę, działajacych w granicach umocowania okreslonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, a w przypadku koniecznosci zmiany którejkolwiek osoby uzgodnienie nowego kandydata z Zamawiajacym. 19) Wykonawca zobowiazuje się do utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usuniecie poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienie calego terenu budowy i robót czystego i nadającego sie do użytkowania. 20) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zaleceń wpisanych do dziennika budowy. 21) Wykonawca zobowiązany jest do czyszczenia opon sprzętu wyjeżdżającego z budowy na drogę. 22) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania i zaniechania osób i podmiotów, przy pomocy których realizuje przedmiot umowy odpowiada za bezpieczeństwo w trakcie wykonywania robót. 23) Wykonawca ponosi ryzyko obrażeń lub śmierci osób oraz utraty lub uszkodzeń mienia Wykonawcy i osób trzecich. 24) Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe na terenie budowy w terminie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę, do daty protokolarnego odebrania robót przez Zamawiającego oraz zobowiązuje się na własny koszt natychmiastowo usuwać w sposób docelowy wszelkie szkody i awarie powstałe podczas realizacji robót. 25) Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac, z tym że koszt ich napraw ponosi wyłącznie Wykonawca co oznacza, że nie są uwzględnione w wynagrodzeniu Wykonawcy. 26) Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiajacemu o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót. 27) Wykonawca winien niezwłocznie poinformować Zamawiajacego o zaistniałych na terenie budowy kontrolach i wypadkach. 28) Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć teren robót, zgodnie z wymogami przewidzianymi w polskim prawie, strzec mienia znajdującego się na tym terenie. 29) Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt wykona, uzyska jego zatwierdzenie i wdroży projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem. 30) Wykonawca wykona na własny koszt i zapewni należytą eksploatację oznakowania tymczasowego, stanowiącego zabezpieczenie robót i ruchu zastępczego przez cały okres realizacji robót, na warunkach określonych w zatwierdzeniu organu zarządzającego ruchem na drogach powiatowych. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót w sposób widoczny zarówno w dzień jak i w nocy i utrzymanie ich w należytym stanie przez okres trwania robót. 31) Wykonawca w cenie oferty zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. 32) Wykonawca zobowiązuje się wykonać na własny koszt inwentaryzację powykonawczą (w wersji elektronicznej), przez osobę uprawnioną. Wersja elektroniczna mapy zasadniczej, skalibrowana w formatach do wyboru: a) grafika wektorowa - DXF, SHAPE, b) grafika rastrowa - pliki TIF i TFW o takiej samej nazwie w jednym katalogu. 33) używać materiały i urządzenia odpowiadające wymogom dokumentacji przetargowej i projektowej, a ponadto: a) oznakowane CE, co oznacza, że dokonano oceny ich zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo b) umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami wiedzy technicznej, albo c) oznakowane, z zastrzeżeniem art. 5 ust. 4 ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2014r. poz. 883), znakiem budowlanym, d) wprowadzone do obrotu legalnie w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, nieobjęte zakresem przedmiotowym norm zharmonizowanych lub wytycznych do europejskich aprobat technicznych Europejskiej Organizacji do spraw Aprobat Technicznych (EOTA), jeżeli jego właściwości użytkowe umożliwiają spełnienie wymagań podstawowych przez obiekty budowlane zaprojektowane i budowane w sposób określony w odrębnych przepisach, w tym przepisach przed techniczno-budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, e) zaakceptowane przez Zamawiającego. 34) Wykonawca winien uczestniczyć, na żądanie Zamawiającego, w naradach i innych czynnościach w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz w okresie gwarancji i rękojmi, 35) Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru końcowego przedmiotu umowy i zobowiązuje się uczestniczyć w odbiorze, 36) Wykonawca zdemontuje obiekty tymczasowe i uporządkuje teren po zakończeniu robót. 5. Szczegółowy zakres robót budowlanych zawiera: dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki do niniejszej SIWZ jako oddzielne pliki..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1910D na odcinku dł. ok. 1,600 km pomiędzy miejscowościami Bąków - Bukowina, gm. Długołęka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SKANSKA S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 649500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 470026,58
Oferta z najniższą ceną: 470026,58 / Oferta z najwyższą ceną: 514122,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1977D na odcinku dł. ok. 1,000 km od skrzyżowania z drogą 1978D do początku miejscowości Solna, gm. Kobierzyce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EUROVIA POLSKA S.A., Bielany Wrocławskie Ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 380730,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 274713,35
Oferta z najniższą ceną: 244060,00 / Oferta z najwyższą ceną: 391122,22
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 3 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1986D na odcinku ok. 1,000 km od mostu przy kościele w miejscowości Nasławice w stronę Sobótki, gm. Sobótka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SKANSKA S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 489825,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 323128,55
Oferta z najniższą ceną: 323128,55 / Oferta z najwyższą ceną: 486589,50
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie 4 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 2006D na odcinku 0,150 km w miejscowości Okulice, gm. Sobótka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BISEK Wojciech Bisek, Ul. Sosnowa 17, 55-330 Krępice, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41760,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48000,00
Oferta z najniższą ceną: 48000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70099,20
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie 5 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 2010D na odcinku dł. ok. 1,450 km od przejazdu kolejowego w stronę miejscowości Nowa Wieś Kącka, gm. Kąty Wrocławskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EUROVIA POLSKA S.A., Bielany Wrocławskie Ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 529912,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 406072,54
Oferta z najniższą ceną: 406072,54 / Oferta z najwyższą ceną: 553044,56
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie 6 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 2010D na odcinku dł. ok. 0,800 km w miejscowości Nowa Wieś Kącka, gm. Kąty Wrocławskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EUROVIA POLSKA S.A., Bielany Wrocławskie Ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 386175,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 208775,16
Oferta z najniższą ceną: 208775,16 / Oferta z najwyższą ceną: 296548,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie 7 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1928D na odcinku dł. ok. 0,470 km pomiędzy miejscowościami Czernica - Wojowice, gm. Czernica
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SKANSKA S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 328434,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 239462,86
Oferta z najniższą ceną: 239462,86 / Oferta z najwyższą ceną: 340180,42
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi 675500P w miejscowości Nędzerzew
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Przebudowa ulicy Ceramicznej w Tolkmicku
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.