Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-30
Kętrzyn: Zakup sprzętu informatycznego, RTV i kwaterunkowego
Numer ogłoszenia: 351122 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie , ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 750 31 88, faks 89 750 37 54.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.strazgraniczna.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu informatycznego, RTV i kwaterunkowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców i Centrum Szkolenia straży Granicznej w Kętrzynie. 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jeden lub więcej zestawów: 2.1. Zestaw nr 1 - Sprzęt informatyczny (załącznik nr 1a), 2.2. Zestaw nr 2 - Wyposażenie i sprzęt nagłaśniający (załącznik nr 1b), 2.3. Zestaw nr 3 - Meble (załącznik nr 1c), 2.4. Zestaw nr 4 - Wykładzina dywanowa (załącznik nr 1d), 2.5. Zestaw nr 5 - Wyposażenie i sprzęt telewizyjny (załącznik nr 1e) 3. Opis przedmiotu zamówienia stanowią dla poszczególnych zestawów załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.23.21.50-0, 30.23.21.10-8, 32.34.24.00-6, 39.11.20.00-0, 39.12.11.00-7, 39.16.10.00-8, 39.16.00.00-1, 39.13.10.00-9, 39.14.10.00-2, 44.11.22.00-0, 32.30.00.00-6, 44.53.00.00-4, 30.23.31.53-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu wykonania części Zamówienia podwykonawcom stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dla zestawu nr 1, 2, 5: Zmiana postanowień niniejszej umowy możliwa jest w następujących okolicznościach: 1) na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy - zmiany stawek podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, opłat celnych. 2) pojawienia się nowych, korzystnych dla zamawiającego, rozwiązań technologicznych i logistycznych - możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych niniejszą umową. Dla zestawu nr 3, 4: Zmiana postanowień umowy możliwa jest w następujących okolicznościach: 1) na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy - zmiany stawek podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, opłat celnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.strazgraniczna.pl/zamowienia-publiczne/ogloszone
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Kancelaria Jawna - pokój 118 lub przesłać na adres: W-MOSG im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego, ul. Gen. W. Sikorskiego 78, 11 - 400 Ketrzyn..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SPRZĘT INFORMATYCZNY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców i Centrum Szkolenia straży Granicznej w Kętrzynie. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.23.21.50-0, 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYPOSAŻENIE I SPRZĘT NAGŁAŚNIAJĄCY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców i Centrum Szkolenia straży Granicznej w Kętrzynie. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: MEBLE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców i Centrum Szkolenia straży Granicznej w Kętrzynie. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1c do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0, 39.12.11.00-7, 39.16.10.00-8, 39.16.00.00-1, 39.13.10.00-9, 39.14.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: WYKŁADZINA DYWANOWA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców i Centrum Szkolenia straży Granicznej w Kętrzynie. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1d do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WYPOSAŻENIE I SPRZĘT TELEWIZYJNY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców i Centrum Szkolenia straży Granicznej w Kętrzynie. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1e do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6, 44.53.00.00-4, 30.23.31.53-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Opracowanie dokumentacji na roboty zabezpieczające obiekt mostowy przy ul. Podmiejskiej w Reszlu - postępowanie II
- Utwardzenie działki 3-271/27 z odwodnieniem, teren przylegający do budynków Mielczarskiego 9 i Daszyńskiego 16
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kętrzyn
- Zorganizowanie pobytu z zakwaterowaniem i wyżywieniem dla rodzin z dziećmi
- Rozbiórka istniejącego i budowa nowego budynku nr 18 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby SOdC w m. Kętrzyn
- Świadczenie usług ochrony zdrowia w ramach projektu: "Zdrowie jest najważniejsze - ochrona zdrowia i profilaktyka w okresie po-covidowym na Litwie i w Polsce"
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu łączności bezprzewodowej
- Przygotowanie, produkcja i realizacja sceniczna międzynarodowej konferencji "PISM Strategic Ark" odbywającej się w 2025 roku w Warszawie
- Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Miasta Kalisza
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego
- Zakup i dostawa wykładzin, wycieraczek, mat
- Dostawa komputerów przenośnych oraz monitorów do Centrali KOWR
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.