eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaZakup defibrylatora oaz systemu do kompresji klatki piersiowej dla SP ZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w ¦widnicy z podzia³em na zadania

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-11-24

Og³oszenie nr 351224 - 2016 z dnia 2016-11-24 r.

¦widnica: Zakup defibrylatora oaz systemu do kompresji klatki piersiowej dla SP ZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w ¦widnicy z podzia³em na zadania
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat ¦widnicki, krajowy numer identyfikacyjny 89071830800000, ul. ul. M. Sk³odowskiej-Curie  7, 58100   ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 74 8500400, 8500442, e-mail , faks 748 530 927.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat.swidnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

tak
www.bip.powiat.swidnica.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.powiat.swidnica.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zakup defibrylatora oaz systemu do kompresji klatki piersiowej dla SP ZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w ¦widnicy z podzia³em na zadania
Numer referencyjny: WI.272.11.2016
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzêtu medycznego, zgodnie z wymaganiami szczegó³owymi okre¶lonymi poni¿ej: Zadanie nr 1 - Defibrylator 1. - Aparat przeno¶ny 2. - Zasilanie akumulatorowe z baterii bez efektu pamiêci 3. - £adowanie akumulatorów z sieci 230 V AC lub 12V DC - ³adowarka minimum dwustanowiskowa 4. - Czas pracy urz±dzenia na jednym akumulatorze - min. 180 minut monitorowania lub min. 200 defibrylacji x 200J 5. - Ciê¿ar defibrylatora poni¿ej 10 kg 6. - Codzienny autotest bez udzia³u u¿ytkownika, bez konieczno¶ci w³±czania urz±dzenia. 7. - Norma IP min 44 8. - Defibrylacja synchroniczna i asynchroniczna 9. - Defibrylacja w trybie rêcznym i AED 10. - Dwufazowa fala defibrylacji w zakresie energii minimum od 5 do 360 J 11. - Dostêpne poziomy energii zewnêtrznej - minimum 25. 12. - Automatyczna regulacja parametrów defibrylacji z uwzglêdnieniem impedancji cia³a pacjenta 13. - Defibrylacja przez ³y¿ki twarde mocowane w obudowie defibrylatora i elektrody naklejane transparentne w RTG, w wyposa¿eniu ³y¿ki dzieciêce. 14. -£y¿ki twarde z regulacj± energii defibrylacji, wyposa¿one w przycisk umo¿liwiaj±cy drukowanie. Mocowanie ³y¿ek twardych bezpo¶rednio w obudowie urz±dzenia. 15. - Stymulacja przezskórna w trybie sztywnym i na ¿±danie 16. - Czêsto¶æ stymulacji min. 40-170 impulsów/minutê 17. - Regulacja pr±du stymulacji min. 0-200 mA 18. - Odczyt 3 i 12 odprowadzeñ EKG 19. - Automatyczna interpretacja i diagnoza 12-odprowadzeniowego badania EKG uwzglêdniaj±ca wiek i p³eæ pacjenta 20. -Alarmy czêsto¶ci akcji serca 21. - Zakres pomiaru têtna od 20-300 u/min 22. - Zakres wzmocnienia sygna³u EKG min. Od 0,25 do 4cm/Mv, minimum 8 poziomów wzmocnienia. 23. - Prezentacja zapisu EKG - minimum 3 kana³y na ekranie 24. - Ekran kolorowy o przek±tnej minimum 8". 25. - Wydruk EKG na papierze o szeroko¶ci minimum 70mm. 26. - Pamiêæ wewnêtrzna wszystkich rejestrowanych danych 27. - Transmisja danych przez modem do stacji odbiorczych 28. - Modu³ pomiaru SpO2 w zakresie 50-100% z czujnikiem typu klips dla doros³ych 29. - Modu³ nieinwazyjnego pomiaru stê¿enia methemoglobiny i karboksyhemoglobiny za pomoc± czujnika typu klips 30. - Modu³ ci¶nienia nieinwazyjnego NIBP z mankietem dla doros³ych. 31. - Modu³ EtCO2 z zakresem pomiaru min od 0 do 99 mmHg, z automatyczn± kalibracja bez udzia³u u¿ytkownika. 32. - Mo¿liwo¶æ rozbudowy o modu³ IBP 33. mo¿liwo¶æ rozbudowy o modu³ pomiaru temperatury 34. Torba na defibrylator Zadanie nr 2 - System do kompresji klatki piersiowej 1. Cykl pracy: 50% kompresja / 50 % dekompresja 2. Czêsto¶æ kompresji zawarta w zakresie 80 - 110 uci¶niêæ na minutê osi±galna w przedziale temperatur (+ 15°C do + 35°) 3. G³êboko¶æ kompresji: w zakresie 5 - 6 cm 4. Si³a kompresji min 530 N a 600 N 5. Dzia³anie urz±dzenia w pe³ni elektryczne. 6. ¬ród³o zasilania: - akumulator ³adowalny ze ¼ród³a napiêcia przemiennego 230 V ~/50 Hz - zasilanie 12 V DC (ze ¶ciany karetki) - zasilanie 230 VAC 7. Mo¿liwo¶æ wykonywania ci±g³ej, nieprzerwanej kompresji w trakcie transportu pacjenta przy zasilaniu z akumulatora 45 min. oraz dodatkowo w warunkach stacjonarnych bez ograniczeñ 8. Aktywna relaksacja klatki piersiowej za pomoc± ssawki. 9. Mo¿liwo¶æ wykonania defibrylacji bez konieczno¶ci zdejmowania urz±dzenia z pacjenta 10. Wyposa¿enie aparatu: a. Torba przeno¶na b. deska pod plecy c. podk³adka stabilizuj±ca pod g³owê d. pasy do mocowania r±k pacjenta do urz±dzenia e. akumulator f. elementy bezpo¶redniego kontaktu z pacjentem przy masa¿u ( 2 szt.) g. ³adowarka do akumulatora (dodatkowa lub w urz±dzeniu) 11. Mo¿liwo¶æ ³adowania urz±dzenia w zamkniêtej torbie transportowej 12. Waga urz±dzenia wraz z torb± i akcesoriami poni¿ej 11 kg 13. Modu³ radiowy Bluetooth

II.5) G³ówny kod CPV: 33.18.21.00 - Defibrylatory
Dodatkowe kody CPV:33182200-1
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 132350.00
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakoñczenia: 28/12/2016


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca o¶wiadczy, ¿e spe³nia w/w warunek
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca o¶wiadczy, ¿e spe³nia w/w warunek
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e siê posiadaniem wiedzy i do¶wiadczenia zawodowego, wyra¿aj±cego siê wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat licz±c od dnia wszczêcia postêpowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy sprzêtu medycznego o warto¶ci minimum 60.000,00 z³ brutto, oraz za³±czeniem dowodów, ¿e dostawa zosta³a wykonane nale¿ycie
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. o¶wiadczenie wykonawcy, o braku podstaw do wykluczenia wg za³±cznika nr 3, 2. o¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wg za³±cznika nr 4. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. Powy¿sze o¶wiadczenie wykonawcy przekazuj± zamawiaj±cemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy. 3. aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 4. aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 5. aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1.o¶wiadczenie wykonawcy, ¿e spe³nia warunki okre¶lone art. 22 ust.1b ustawy na formularzu o¶wiadczenia stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ, 2.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie tj. co najmniej jednej dostawy sprzêtu medycznego o warto¶ci minimum 60.000,00 z³ brutto, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czenia dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, wg za³±cznika nr 5 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
?dla zadania nr 1 - 2.000,00 z³ (s³ownie: dwa tysiêcy z³otych), ?dla zadania nr 2 - 1.500,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c piêæset z³otych),


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
termin dostawy sprzêtu 20
okres gwarancji 20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 02/12/2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

Czê¶æ nr: 1    Nazwa: Defibrylator

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:- Defibrylator 1. - Aparat przeno¶ny 2. - Zasilanie akumulatorowe z baterii bez efektu pamiêci 3. - £adowanie akumulatorów z sieci 230 V AC lub 12V DC - ³adowarka minimum dwustanowiskowa 4. - Czas pracy urz±dzenia na jednym akumulatorze - min. 180 minut monitorowania lub min. 200 defibrylacji x 200J 5. - Ciê¿ar defibrylatora poni¿ej 10 kg 6. - Codzienny autotest bez udzia³u u¿ytkownika, bez konieczno¶ci w³±czania urz±dzenia. 7. - Norma IP min 44 8. - Defibrylacja synchroniczna i asynchroniczna 9. - Defibrylacja w trybie rêcznym i AED 10. - Dwufazowa fala defibrylacji w zakresie energii minimum od 5 do 360 J 11. - Dostêpne poziomy energii zewnêtrznej - minimum 25. 12. - Automatyczna regulacja parametrów defibrylacji z uwzglêdnieniem impedancji cia³a pacjenta 13. - Defibrylacja przez ³y¿ki twarde mocowane w obudowie defibrylatora i elektrody naklejane transparentne w RTG, w wyposa¿eniu ³y¿ki dzieciêce. 14. -£y¿ki twarde z regulacj± energii defibrylacji, wyposa¿one w przycisk umo¿liwiaj±cy drukowanie. Mocowanie ³y¿ek twardych bezpo¶rednio w obudowie urz±dzenia. 15. - Stymulacja przezskórna w trybie sztywnym i na ¿±danie 16. - Czêsto¶æ stymulacji min. 40-170 impulsów/minutê 17. - Regulacja pr±du stymulacji min. 0-200 mA 18. - Odczyt 3 i 12 odprowadzeñ EKG 19. - Automatyczna interpretacja i diagnoza 12-odprowadzeniowego badania EKG uwzglêdniaj±ca wiek i p³eæ pacjenta 20. -Alarmy czêsto¶ci akcji serca 21. - Zakres pomiaru têtna od 20-300 u/min 22. - Zakres wzmocnienia sygna³u EKG min. Od 0,25 do 4cm/Mv, minimum 8 poziomów wzmocnienia. 23. - Prezentacja zapisu EKG - minimum 3 kana³y na ekranie 24. - Ekran kolorowy o przek±tnej minimum 8". 25. - Wydruk EKG na papierze o szeroko¶ci minimum 70mm. 26. - Pamiêæ wewnêtrzna wszystkich rejestrowanych danych 27. - Transmisja danych przez modem do stacji odbiorczych 28. - Modu³ pomiaru SpO2 w zakresie 50-100% z czujnikiem typu klips dla doros³ych 29. - Modu³ nieinwazyjnego pomiaru stê¿enia methemoglobiny i karboksyhemoglobiny za pomoc± czujnika typu klips 30. - Modu³ ci¶nienia nieinwazyjnego NIBP z mankietem dla doros³ych. 31. - Modu³ EtCO2 z zakresem pomiaru min od 0 do 99 mmHg, z automatyczn± kalibracja bez udzia³u u¿ytkownika. 32. - Mo¿liwo¶æ rozbudowy o modu³ IBP 33. mo¿liwo¶æ rozbudowy o modu³ pomiaru temperatury 34. Torba na defibrylator
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33182100-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakoñczenia: 28/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin dostawy sprzêtu 20
okres gwarancji 20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2    Nazwa: System do kompresji klatki piersiowej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:- System do kompresji klatki piersiowej 1. Cykl pracy: 50% kompresja / 50 % dekompresja 2. Czêsto¶æ kompresji zawarta w zakresie 80 - 110 uci¶niêæ na minutê osi±galna w przedziale temperatur (+ 15°C do + 35°) 3. G³êboko¶æ kompresji: w zakresie 5 - 6 cm 4. Si³a kompresji min 530 N a 600 N 5. Dzia³anie urz±dzenia w pe³ni elektryczne. 6. ¬ród³o zasilania: - akumulator ³adowalny ze ¼ród³a napiêcia przemiennego 230 V ~/50 Hz - zasilanie 12 V DC (ze ¶ciany karetki) - zasilanie 230 VAC 7. Mo¿liwo¶æ wykonywania ci±g³ej, nieprzerwanej kompresji w trakcie transportu pacjenta przy zasilaniu z akumulatora 45 min. oraz dodatkowo w warunkach stacjonarnych bez ograniczeñ 8. Aktywna relaksacja klatki piersiowej za pomoc± ssawki. 9. Mo¿liwo¶æ wykonania defibrylacji bez konieczno¶ci zdejmowania urz±dzenia z pacjenta 10. Wyposa¿enie aparatu: a. Torba przeno¶na b. deska pod plecy c. podk³adka stabilizuj±ca pod g³owê d. pasy do mocowania r±k pacjenta do urz±dzenia e. akumulator f. elementy bezpo¶redniego kontaktu z pacjentem przy masa¿u ( 2 szt.) g. ³adowarka do akumulatora (dodatkowa lub w urz±dzeniu) 11. Mo¿liwo¶æ ³adowania urz±dzenia w zamkniêtej torbie transportowej 12. Waga urz±dzenia wraz z torb± i akcesoriami poni¿ej 11 kg 13. Modu³ radiowy Bluetooth
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33182200-1
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakoñczenia: 28/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin dostawy sprzêtu 20
okres gwarancji 20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.