eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupiaUdzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 650 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na pokrycie deficytu budżetu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-30

Słupia: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 650 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na pokrycie deficytu budżetu
Numer ogłoszenia: 351732 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 268750 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słupia, Słupia 136, 96-128 Słupia, woj. łódzkie, tel. 046 8315591, faks 046 8315514.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 650 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na pokrycie deficytu budżetu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na pokrycie deficytu budżetu. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1) wysokość kredytu: 650 000,00 PLN (słownie: sześćset pięćdziesiąt tysięcy złotych); 2) kredyt postawiony będzie do dyspozycji Zamawiającego w dniu podpisania Umowy; 3) uruchomienie środków nastąpi w dniu podpisania Umowy; 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu, z tego tytułu bank nie będzie pobierał odsetek i innych opłat za spłatę kredytu przed terminem 5) karencja w spłacie kapitału: do ostatniego dnia roboczego 2013 roku; 6) raty kapitałowe spłacane będą w 96 ratach miesięcznych, w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca, począwszy od 01 stycznia 2014 roku; przy czym ostatnia rata kredytu będzie ratą wyrównującą; 7) spłata odsetek następować będzie od dnia uruchomienia kredytu, w ratach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca, do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku; 8) zabezpieczenie udzielonego kredytu: weksel in blanco wystawiony przez Gminę Słupia wraz z deklaracją wekslową kontrasygnowane przez Skarbnika Gminy oraz oświadczenie o dobrowolnym poddaniu się egzekucji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo Bankowe (Dz. U. z 2012 roku poz. 1376 z późn. zm.); 9) oprocentowanie kredytu będzie stanowić sumę stawki WIBOR 1 M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie miesiąca okresu obrachunkowego i stałej w trakcie trwania umowy marży banku. Koszty oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wliczyć wszelkie opłaty do marży banku w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić w ofercie jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca i niezmienna w całym okresie kredytowania (do celów porównania ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 1 M z dnia 16.07.2013 roku; 10) Wykonawca jest obowiązany do skalkulowania i podania w ofercie wyłącznie jednej stawki składającej się z: a) stopy procentowej WIBOR 1 M b) marży banku 11) przedstawiona w ofercie marża nie może ulec zmianie w trakcie trwania umowy kredytowej. 12) ewentualna prowizja od udzielnego kredytu płatna będzie jednorazowo w dniu wypłaty kredytu; 13) kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w SIWZ; 14) Zamawiający zastrzega sobie: a) zmianę terminu uruchomienia kredytu bez dodatkowych kosztów; b) prawo wcześniejszej spłaty kredytu lub rezygnację z części kredytu bez dodatkowych kosztów; c) naliczane odsetki będą tylko od kwoty aktualnego zadłużenia pozostającego do spłaty; d) możliwość zmiany harmonogramu spłaty kredytu w przypadku niewykorzystania pełnej kwoty kredytu lub przedterminowej spłaty części kredytu; 15) celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Wykonawcę, Zamawiający dołącza do SIWZ następujące dokumenty finansowe: a) sprawozdanie Rb - 27 S z wykonania planu dochodów budżetowych za I kw. 2013 - Załącznik Nr 5 do SIWZ; b) sprawozdanie Rb - 28 S z wykonania planu wydatków budżetowych za I kw. 2013 - Załącznik Nr 6 do SIWZ; c) sprawozdanie Rb - Z o stanie zobowiązań za I kw. 2013 - Załącznik Nr 7 do SIWZ; d) sprawozdanie Rb - NDS o nadwyżce/deficycie za I kw. 2013 - Załącznik Nr 8 do SIWZ; e) sprawozdanie Rb - N o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych za I kw. 2013 - Załącznik Nr 9 do SIWZ; f) sprawozdanie Rb-NDS o nadwyżce/deficycie za 2012 rok - Załącznik Nr 10 do SIWZ; g) sprawozdanie Rb-NDS o nadwyżce/deficycie za 2011 rok - Załącznik Nr 11 do SIWZ; h) sprawozdanie Rb-Z o stanie zobowiązań za 2012 rok - Załącznik Nr 12 do SIWZ; i) sprawozdanie Rb-Z o stanie zobowiązań za 2011 rok - Załącznik Nr 13 do SIWZ; j) sprawozdanie Rb-N o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych za 2012 rok - Załącznik Nr 14 do SIWZ; k) sprawozdanie Rb-N o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych za 2011 rok - Załącznik Nr 15 do SIWZ; l) sprawozdanie Rb-28S z wykonania planu wydatków budżetowych za 2012 rok - Załącznik Nr 16 do SIWZ; m) sprawozdanie Rb-28S z wykonania planu wydatków budżetowych za 2011 rok - Załącznik Nr 17 do SIWZ; n) sprawozdanie Rb-27S z wykonania planu dochodów budżetowych za 2012 rok - Załącznik Nr 18 do SIWZ; o) sprawozdanie Rb-27S z wykonania planu dochodów budżetowych za 2011 rok - Załącznik Nr 19 do SIWZ; p) sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Słupia za 2012 rok - Załącznik Nr 20 do SIWZ; q) Uchwała Nr XXV/125/13 RADY GMINY SŁUPIA z dnia 31 stycznia 2013 roku w sprawie uchwalenia budżetu na 2013 rok - Załącznik Nr 21 do SIWZ; r) opinia RIO z wykonania budżetu za 2012 rok - Załącznik Nr 22 do SIWZ; s) opinia RIO z wykonania budżetu za 2011 rok - Załącznik Nr 23 do SIWZ; t) opinia RIO o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Słupia wynikającej z uchwały WPF na lata 2013-2016 - Załącznik Nr 24 do SIWZ; u) uchwała dot. wieloletniej prognozy finansowej na lata 2013-2016 - Załącznik Nr 25 do SIWZ; 2. Podstawowe informacje o Gminie Słupia: a) informacja dot. funkcjonujących kredytów na dzień 31.03.2013 rok - Załącznik Nr 26 do SIWZ; b) uchwała dot. wyboru Wójta Gminy - Załącznik Nr 27 do SIWZ; c) uchwała dot. wyboru Skarbnika Gminy - Załącznik Nr 28 do SIWZ; d) liczba mieszkańców Gminy Słupia na dzień 31.12.2012 rok - 2 701 e) ogólna stopa bezrobocia w powiecie skierniewickim na dzień 31.12.2012 rok - 9,1%; f) infrastruktura społeczna i techniczna - Gmina Słupia ma dobrze rozwiniętą zarówno infrastrukturę społeczną jak i techniczną - utwardzone drogi i niemal w 100% zwodociągowanie gospodarstwa. Gmina Słupia posiada własną oczyszczalnię ścieków oraz 5,5 km sieci kanalizacyjnej, w tym 68 przyłączy kanalizacyjnych. Na terenie gminy istnieją 2 Zespoły Szkół Ogólnokształcących, 2 jednostki budżetowe - Gminny Ośrodek Oświaty Kultury i Sportu i Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, klub sportowy LUKS OLIMPIC Słupia; 5 jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych oraz Koła Gospodyń Wiejskich. g) liczba jednostek prowadzących działalność gospodarczą, w tym osoby prawne - 156; h) powierzchnia gminy - 41,16 km2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej w Łowiczu, Stary Rynek 18, 99-400 Lowicz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 139650,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119961,53

  • Oferta z najniższą ceną: 119961,53 / Oferta z najwyższą ceną: 119961,53

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.