Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-23
Wrocław: WYBÓR WYKONAWCY USŁUG RESTAURACYJNYCH NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 19 WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 351782 - 2015; data zamieszczenia: 23.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 19 , ul. Januszowicka 35-37, 53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 798 68 53, faks 71 367 75 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp47.wroclaw.pl/sp47/index.php/przetargi-zsp19
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYBÓR WYKONAWCY USŁUG RESTAURACYJNYCH NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 19 WE WROCŁAWIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Organizacja usługi kompleksowego żywienia zbiorowego w Przedszkolu nr 19
z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Kutnowskiej 10, stanowiącym część Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 19 we Wrocławiu, polegającej na przygotowaniu i dostawie 3 posiłków dziennie (śniadanie, obiad dwudaniowy + napój+owoc, podwieczorek), w ceramicznych naczyniach własnych Zamawiającego, dla średnio:
- 175 dzieci dziennie, zapisanych do przedszkola - w okresie luty - lipiec 2016 r.
- 200 dzieci dziennie, zapisanych do przedszkola - w okresie wrzesień - grudzień 2016 r.
wg zasad określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ - wiek dzieci od 3 do 5 lat;
2) Organizacja usługi żywienia zbiorowego uczniów w Szkole Podstawowej nr 47, stanowiącej część Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 19 z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Januszowickiej 35-37, polegającej na przygotowaniu i dostawie 1 posiłku dziennie (obiad dwudaniowy: zupa i drugie danie + napój + owoc) w szklanych naczyniach własnych Wykonawcy, dla średnio 300 dzieci dziennie, zapisanych do szkoły na rok szkolny 2015/2016 - wg zasad określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ - wiek uczniów od 6 do 13 lat..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak szczególnego warunku w tym zakresie;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali należycie lub wykonują:
- przez okres przynajmniej 11 miesięcy co najmniej 1 usługę związaną z przygotowywaniem, dostarczaniem i wydawaniem całodziennego wyżywienia dla min. 100 dzieci przedszkolnych (w ramach pojedynczego zamówienia) - wiek dzieci od 3 do 5 lat.
- przez okres przynajmniej 10 miesięcy, co najmniej 1 usługę związaną z przygotowywaniem, dostarczaniem i wydawaniem całodziennego wyżywienia dla min. 100 dzieci szkolnych (w ramach pojedynczego zamówienia) - wiek dzieci od 6 do 13 lat.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak szczególnego warunku w tym zakresie;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak szczególnego warunku w tym zakresie;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest udokumentować, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia - na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000 złotych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dwa jadłospisy dekadowe dla dzieci przedszkolnych przygotowane na każdą porę roku (w sumie 8) sporządzone przez Wykonawcę, uwzględniające skład asortymentowy oraz gramaturę poszczególnych składników posiłków (śniadanie, obiad dwudaniowy, kompot, owoc, podwieczorek) - wszystkie jadłospisy winny być sporządzone według wzoru jadłospisu znajdującego się w załączniku nr 9 do SIWZ oraz spełniać wymogi dotyczące ich treści, zawarte w Załączniku nr 1 do SIWZ. Każdy jadłospis musi być podpisany przez dietetyka.
Dwa jadłospisy dekadowe dla dzieci szkolnych przygotowane na każdą porę roku (w sumie 8) sporządzone przez Wykonawcę, uwzględniające skład asortymentowy oraz gramaturę poszczególnych składników posiłków (obiad dwudaniowy, kompot, owoc) - wszystkie jadłospisy winny być sporządzone według wzoru jadłospisu znajdującego się w załączniku nr 9 do SIWZ oraz spełniać wymogi dotyczące ich treści, zawarte w Załączniku nr 1 do SIWZ. Każdy jadłospis musi być podpisany przez dietetyka.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Jakość - urozmaicenie jadłospisu - 32
- 3 - Organizacja warsztatów kulinarnych - 8
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana terminu realizacji zadania w przypadku zmian terminowych w harmonogramie pracy placówki szkolno-przedszkolnej.
2. Zmiany osobowe:
1) zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; zmiana jest możliwa tylko w przypadku, gdy nowy podwykonawca posiada tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania Zamówienia a także jest w sytuacji ekonomiczniej i finansowej, jak dotychczasowy podwykonawca;
2) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się Podwykonawcą doprowadzi do zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ. Zmiana ta nie może dotyczyć czynności, które zgodnie z SIWZ muszą być wykonane przez Wykonawcę osobiście.
3. Pozostałe zmiany:
1) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np.: zmniejszenie wartości zamówienia);
2) zmiany urzędowej stawki VAT;
3) przypadki losowe (np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnętrzne, zgony i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji;
4) wprowadzenie nowych diet nie wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy u dzieci objętych żywieniem stwierdzi się konieczność ich stosowania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sp47.wroclaw.pl/sp47/index.php/przetargi-zsp19
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 19, ul. JANUSZOWICKA 35-37, 53-135 WROCŁAW.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2016 godzina 14:00, miejsce: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 19, ul. JANUSZOWICKA 35-37, 53-135 WROCŁAW.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników do badań immunoenzymatycznych wraz z dzierżawą aparatu z aparatem zastępczym
- Wykonanie dokumentacji technicznej pn.: Projekt Budowlany wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę oraz Projekty Wykonawcze dźwigu osobowego zewnętrznego i pełnienie nadzoru autorskiego
- "Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Usługa wykonania przeglądów, napraw, konserwacji, podręcznego sprzętu gaśniczego administrowanego przez Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu i w filii w Jeleniej Górze
- Wykonywanie przeglądów technicznych i konserwacji oraz napraw w okresie 24 miesięcy aparatu QIAcube Connect, Basic Agreement (9245205) znajdującym się w Dolnośląskim Centrum Onkologii, Pulmonologii i
- Dostawa i montaż urządzeń do kompensacji mocy biernej w obiektach użyteczności publicznej na terenie Miasta Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI PRZYGOTOWANIA I WYDAWANIA POSIŁKÓW NA POTRZEBY ŻŁOBKA I PRZEDSZKOLA W CHOTOMOWIE
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Publicznego Samorządowego Przedszkola "Akademia Przedszkolaka" w Rojewie
- Usługa żywienia dzieci w Przedszkolu Samorządowym nr 3 w Wieliszewie
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej i Przedszkola Samorządowego w msc. Łęg Przedmiejski
- "Przygotowanie i dostawa gorących posiłków jednodaniowych dla uczniów Szkół Podstawowych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.