eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Zorganizowanie i przeprowadzenie 3 - dniowych, wyjazdowych warsztatów psychologiczno-kulturalno-integracyjnych, w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i społecznych dla 30 dorosłych osób, mieszkańców powiatu ciechanowskiego, w tym 23 osoby niepełnosprawne, - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-18

Ciechanów: Zorganizowanie i przeprowadzenie 3 - dniowych, wyjazdowych warsztatów psychologiczno-kulturalno-integracyjnych, w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i społecznych dla 30 dorosłych osób, mieszkańców powiatu ciechanowskiego, w tym 23 osoby niepełnosprawne, - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 352306 - 2012; data zamieszczenia: 18.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. 17 Stycznia 7, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 672 52 16, 673 45 44, faks 023 672 52 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-ciechanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie 3 - dniowych, wyjazdowych warsztatów psychologiczno-kulturalno-integracyjnych, w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i społecznych dla 30 dorosłych osób, mieszkańców powiatu ciechanowskiego, w tym 23 osoby niepełnosprawne, - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie 3 - dniowych, wyjazdowych warsztatów psychologiczno-kulturalno-integracyjnych, w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i społecznych dla 30 dorosłych osób, mieszkańców powiatu ciechanowskiego, w tym 23 osoby niepełnosprawne, - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem wyjazdowych warsztatów psychologiczno-kulturalno-integracyjnych jest poprawa oraz wzmocnienie kompetencji życiowych i społecznych poprzez pozyskanie umiejętności: w dziedzinie pozytywnego kształtowania wizerunku zewnętrznego, zarządzania czasem, ciągłego doskonalenia się, trening redukcji frustracji, radzenia sobie ze stresem i złością, trening autoprezentacji, trening komunikacji, trening asertywności. Uczestnikami warsztatów będą osoby niepełnosprawne ze znaczną dysfunkcją narządu ruchu (w tym jedna poruszająca się na wózku inwalidzkim) oraz z chorobami nowotworowymi, układu krążenia, układu pokarmowego, narządu wzroku, narządu słuchu, epilepsją. Warsztaty mają się odbywać i uczestnicy mają być zakwaterowani na terenie tzw. Trójmiasta tj. w jednym z miast wchodzących w jego skład - Gdańsk, Gdynia, Sopot. W Hotelu pozbawionym barier architektonicznych, co najmniej 4-gwiazdkowym o najwyższych standardach, zlokalizowanym nie dalej niż 200 m od morza, w terminie od 24 października do 26 października 2012 roku t.j.: początek 24 października od obiadu, zakończenie 26 października obiadem. Wykonawca zamówienia zapewnia uczestnikom napoje , owoce, słodycze na podróż w obie strony: na warsztaty i z warsztatów. Wykonawca zobowiązany jest: 1) zapewnić zajęcia prowadzone przez 2 psychologów: 1-psycholog wykłady, 1-psycholog treningi; 2) przeprowadzić wykłady i treningi psychologiczne w hotelu w sali wykładowej / konferencyjnej, wyposażonej w sprzęt niezbędny do realizacji tematyki szkolenia i materiały dydaktyczne, w łącznym wymiarze 10 godzin. Uwaga: 1 godz = 45 minut; 3) zapewnić transport dla 30 osób z siedziby zamawiającego do hotelu gdzie będą odbywały się warsztaty i z powrotem autokarem, posiadającym aktualne badanie techniczne (autokar pozostawiony do dyspozycji uczestników na czas pobytu); 4) zapewnić uczestnikom warsztatów całodobową opiekę medyczną: lekarską i pielęgniarską (1 lekarz, 1 pielęgniarka); 5) zakwaterować wszystkich uczestników w pokojach jedno, dwu i trzyosobowych, z łazienkami, w ilości: - 2 pokoje jedno osobowe, - 11 pokoi dwuosobowych, w tym 5 pokoi z przystosowaną łazienką dla ON - 2 pokoje trzyosobowe, wyposażonych co najmniej w węzeł sanitarny, radio, telewizor, czajnik elektryczny, ręczniki; 6) zapewnić pełne wyżywienie (śniadanie, dwudaniowy obiad z deserem, kolacja) w stołówce hotelu oraz ciasto, ciastka, owoce podczas trwania warsztatów; 7) zapewnić uczestnikom wyjazdu atrakcje kulturalno-integracyjne: 1) wycieczkę z przewodnikiem do miejsc historycznych i wyżywieniem podczas wycieczki, 2) rejs po Zatoce Gdańskiej, 3) spacery nad morze, 4) uroczystą kolację przy akompaniamencie zespołu muzycznego; 8) ubezpieczyć uczestników, 30 osób, na czas trwania wyjazdowychwarsztatów; 9) informować o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji warsztatów informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji warsztatów , zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013; 10) przeprowadzić wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu wyjazdu m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, którą wraz z opracowanymi wynikami należy przedstawić Zamawiającemu; 11) opracować program warsztatów wyjazdowych i przedłożyć go Zamawiającemu w dniu składania ofert, jako załącznik do oferty. Program warsztatów musi zawierać: 1) nazwę i zakres wyjazdowych warsztatów psychologiczno-kulturalno-integracyjnych w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i społecznych, 2) cel warsztatów, 3) miejsce (adres hotelu), liczba gwiazdek posiadanych przez hotel, wraz z oświadczeniem oferenta, że budynek hotelu pozbawiony jest barier architektonicznych, 4) plan warsztatów, określający tematy zajęć i treningów psychologicznych oraz atrakcji określonych w pkt. 7) wraz czasem ich trwania (daty i godziny), rozpoczęcia i zakończenia zajęć każdego dnia, 5) przewidywane efekty warsztatów; 12) prowadzić odpowiednią dokumentację składającą się z: a) imiennej listy obecności uczestników (w każdym dniu) warsztatów, b) imiennej listy, na której uczestnicy warsztatów będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych, c) imiennej listy, na której uczestnicy zespołu będą potwierdzać odbiór posiłków (w każdym dniu warsztatów), d) imienną listę uczestników, potwierdzającą udział uczestników w atrakcjach kulturalno-integracyjnych określonych w pkt 7 , e) ankiet oceniających warsztaty przez uczestników wyjazdu; 13) wydać zaświadczenia o ukończeniu przez uczestników warsztatów; 14) niezwłocznie informować Zamawiającego o : - niezgłaszaniu się uczestnika, - przerwaniu warsztatów lub rezygnacji uczestnika, -innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu warsztatów; 15) przechowywać pełną dokumentację potwierdzającą realizację przedmiotowego zamówienia do dnia 31.12.2020 r.; 16) przekazać Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia warsztatów , następujące dokumenty: a) imiennej listy obecności uczestników (w każdym dniu) warsztatów, b) imiennej listy, na której uczestnicy kursu potwierdzali otrzymanie materiałów dydaktycznych, c) imiennej listy, na której uczestnicy warsztatów potwierdzali odbiór posiłków (w każdym dniu warsztatów), d) opis działań psychologicznych (wykłady i treningi) którymi zostali objęci uczestnicy warsztatów i osiągniętych efektów, e) imienną listę na której uczestnicy, potwierdzali odbiór atrakcji kulturalno integracyjnych, określonych w pkt. 7, f) zaświadczeń o ukończeniu przez uczestników warsztatów, g) ankiet oceniających realizację warsztatów przeprowadzonych wśród uczestników wraz z wynikami, h) dowodu ubezpieczenia uczestników w czasie trwania warsztatów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 24.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie formularza ofertowego i załączonych dokumentów i oświadczeń, wymaganych specyfikacją istotnych warunków zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie formularza ofertowego i załączonych dokumentów i oświadczeń, wymaganych specyfikacją istotnych warunków zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie formularza ofertowego i załączonych dokumentów i oświadczeń, wymaganych specyfikacją istotnych warunków zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-ciechanow.pl i http://stciechanow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt I.1).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. 17 Stycznia 7 06 - 400 Ciechanów pok. 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.