Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-02
Wrocław: DOSTAWA MATERIAŁÓW INFORMATYCZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI DLA POLICJI WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO
Numer ogłoszenia: 352400 - 2010; data zamieszczenia: 02.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW INFORMATYCZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI DLA POLICJI WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów informatycznych oraz materiałów eksploatacyjnych łączności i informatyki dla jednostek policji województwa dolnośląskiego. 2. Minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne oraz szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia - zostały odpowiednio określone przez zamawiającego w załącznikach od numeru 1.1. do numeru 1.5. stanowiących integralną część SIWZ nr PU-2380-024-025-211/2010/AB.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.19.23.20-0, 32.55.10.00-0, 31.21.13.00-1, 31.22.41.00-3, 31.33.00.00-8, 32.35.21.00-6, 32.42.30.00-6, 32.52.00.00-4, 32.52.10.00-1, 32.54.10.00-7, 32.55.10.00-0, 32.55.15.00-5, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 30.23.31.53-8, 30.23.43.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie art. 44 ustawy wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, którego wzór określa załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie art. 44 ustawy wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, którego wzór określa załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie art. 44 ustawy wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, którego wzór określa załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie art. 44 ustawy wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, którego wzór określa załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie art. 44 ustawy wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, którego wzór określa załącznik nr 4 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCÓW 1. Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę, którego wzór określają załączniki do SIWZ od numeru 1.1. do numeru 1.5., odpowiednio dla części zamówienia, na którą składana jest oferta. Uwaga. Niezłożenie tego załącznika przed upływem terminu składania ofert - 10.11.2010 r. godzina 12:00 - skutkować będzie odrzuceniem oferty bez wzywania wykonawcy do uzupełnienia dokumentu, albowiem jej treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ (art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp). 2. Podpisane przez wykonawcę Oświadczenie wykonawcy potwierdzające wykonanie zamówienia na warunkach określonych w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego dla części 1-5 zamówienia, których treść określa załącznik nr 2 do SIWZ. Uwaga. Niezłożenie tego załącznika podpisanego przez wykonawcę przed upływem terminu składania ofert - 10.11.2010godzina 12:00 - skutkować będzie odrzuceniem oferty bez wzywania wykonawcy do uzupełnienia tego dokumentu, albowiem jej treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ (art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp). 3. Podpisane oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie minimalnych wymagań określonych dla dostawy - załącznik numer 3 do SIWZ. 4. Pisemne zobowiązanie (oryginał) innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w sytuacji, o której mowa w Rozdziale 9, pkt 2 SIWZ. 5. Oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdziale 10 SIWZ. 6. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie o udziale podwykonawców, którego wzór określa załącznik numer 6 do SIWZ. 7. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą: 7.1. Dokumenty i oświadczenia wykonawcy wymienione wyżej - podpisane przez wszystkich wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, albo 7.2. Dokumenty i oświadczenia wykonawcy wymienione wyżej - podpisane przez osoby wymienione w pełnomocnictwie i pełnomocnictwo do reprezentowania spółki cywilnej złożone w formie pisemnej (oryginał) albo odpis pełnomocnictwa notarialnie poświadczony za zgodność z oryginałem - podpisane przez wszystkich wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, albo 7.3. Dokumenty i oświadczenia wykonawcy wymienione wyżej - podpisane przez wspólnika albo przez niektórych wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, w zależności od tego, jak reprezentację spółki w przedmiotowym zakresie reguluje umowa spółki; w takim przypadku wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą i dokumentami przetargowymi odpis umowy spółki cywilnej poświadczony notarialnie za zgodność z oryginałem. 8. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum): 8.1. Na podstawie art. 23 ust. 2 Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.2. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Uwaga. Pełnomocnictwo składa się w formie pisemnej (oryginału) bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 8.3. Każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp (załącznik numer 5 do SIWZ) oraz musi złożyć odnoszący się do niego dokument, wymieniony w Rozdziale 10 pkt. B). Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale 9 pkt 1 partnerzy winni spełniać łącznie. 8.4. Zamawiający, w przypadku wybrania oferty złożonej przez wykonawców ubiegających się wspólnie, zażąda przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 141 ustawy wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 9. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy przed upływem terminu do składania ofert nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo, ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9.1. Uwaga. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert, tzn. 10.11.2010 r.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.3. Zgodnie z art. 144 Pzp zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość takiej zmiany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Zamawiający przewiduje w § 7 w Oświadczeniu wykonawcy potwierdzającym wykonanie zamówienia na warunkach określonych w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego dla części 1-5 zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ dla części zamówienia od numeru 1 do numeru 5) - możliwość dokonywania zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty w sytuacjach: 1.3.1. gdy nastąpiła zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami stron; 1.3.2. gdy na podstawie zaistniałych okoliczności Wykonawca nie będzie mógł zrealizować dostawy materiałów w specyfikacji i o parametrach określonych w Załączniku nr 1. 1.3.3. Zmiany, o których mowa w pkt 1.3.1. i 1.3.2. zostaną dokonane na podstawie dokumentów zawierających uzasadnienie zmian oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone, jeżeli obie strony niniejszej umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. 1.3.4. Zmiany, o których mowa w pkt 1.3.2. zostaną dokonane z zastrzeżeniem, że Wykonawca dostarczy materiały w specyfikacji i o parametrach nie gorszych, niż określone w Załączniku nr 1, bez zmiany wartości przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31 - 33, 50-040 Wrocław
Punkt Obsługi Klienta.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31 - 33, 50-040 Wrocław Punkt Obsługi Klienta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 3.1. Część 1 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów informatycznych określonych w formularzu ofertowym dla części 1 zamówienia (załącznik nr 1.1. do SIWZ)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Część 1 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów informatycznych określonych w formularzu ofertowym dla części 1 zamówienia (załącznik nr 1.1. do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9, 30.23.00.00-0, 30.19.23.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 3.2. Część 2 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów informatycznych określonych w formularzu ofertowym dla części 2 zamówienia (załącznik nr 1.2. do SIWZ)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2. Część 2 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów informatycznych określonych w formularzu ofertowym dla części 2 zamówienia (załącznik nr 1.2. do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.73.20-8, 30.55.10.00-0, 30.23.74.60-1, 30.23.43.00-1, 30.23.40.00-8, 30.23.70.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.3. Część 3 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów informatycznych określonych w formularzu ofertowym dla części 3 zamówienia (załącznik nr 1.3. do SIWZ)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.3. Część 3 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów informatycznych określonych w formularzu ofertowym dla części 3 zamówienia (załącznik nr 1.3. do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.35-4, 30.23.74.60-1, 30.23.40.00-8, 30.23.70.00-9, 31.22.41.00-3, 30.23.31.53-8, 30.23.74.10-6, 32.42.30.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 3.4. Część 4 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów informatycznych określonych w formularzu ofertowym dla części 4 zamówienia (załącznik nr 1.4. do SIWZ)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.4. Część 4 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów informatycznych określonych w formularzu ofertowym dla części 4 zamówienia (załącznik nr 1.4. do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.00-0, 32.52.00.00-4, 30.23.73.20-8, 30.23.43.00-1, 30.23.70.00-9, 31.33.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 3.5. Część 5 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów telefonicznych określonych w formularzu ofertowym dla części 5 zamówienia (załącznik nr 1.5. do SIWZ)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.5. Część 5 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów telefonicznych określonych w formularzu ofertowym dla części 5 zamówienia (załącznik nr 1.5. do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.74.60-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wrocławskiego Centrum Integracji
- Dostawa naturalnej wody mineralnej dla jednostek i komórek organizacyjnych Policji woj. dolnośląskiego.
- Usługa serwisowa na przegląd, naprawę i dostawę części eksploatacyjnych do systemu poczty pneumatycznej firmy Sumetzberger w USK we Wrocławiu
- SZP/242-096/2025_Naprawa i serwis systemów Helios i Hyperion do cytometrii masowej na potrzeby Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Stwierdzenie zgonu i jego przyczyny w miejscu publicznym albo niepublicznym na terenie miasta Wrocławia, zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych.
- Sukcesywna dostawa lodów, ciast i ciastek mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach za podziałem na 3 Zadania:
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż urządzeń projekcyjnych
- "Budowa drogi gminnej 26KDD łączącej drogę wojewódzką nr 888 (ul. Kujawskiego) z drogą wojewódzką nr 580 (ul. Stołeczną) w Zaborowie"
- Przebudowa ul. Podlaskiej na odcinku od ul. Akacjowej do ul. Brzozowej w Karczewie w ramach zadania "Poprawa Infrastruktury drogowej na terenie gminy Karczew - etap II"
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserograficznych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- dostawa przełączników sieciowych, UPS oraz CAL'e RDP dla Szpitala Bielańskiego
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe" z podziałem na części.
więcej: Taśmy do drukarek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.