eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów informatycznych oraz materiałów eksploatacyjnych łączności i informatyki dla jednostek policji województwa dolnośląskiego. 2. Minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne oraz szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia - zostały odpowiednio określone przez zamawiającego w załącznikach od numeru 1.1. do numeru 1.5. stanowiących integralną część SIWZ nr PU-2380-024-025-211/2010/AB.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-02

Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów informatycznych oraz materiałów eksploatacyjnych łączności i informatyki dla jednostek policji województwa dolnośląskiego. 2. Minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne oraz szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia - zostały odpowiednio określone przez zamawiającego w załącznikach od numeru 1.1. do numeru 1.5. stanowiących integralną część SIWZ nr PU-2380-024-025-211/2010/AB.
Numer ogłoszenia: 70001 - 2011; data zamieszczenia: 02.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 352400 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów informatycznych oraz materiałów eksploatacyjnych łączności i informatyki dla jednostek policji województwa dolnośląskiego. 2. Minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne oraz szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia - zostały odpowiednio określone przez zamawiającego w załącznikach od numeru 1.1. do numeru 1.5. stanowiących integralną część SIWZ nr PU-2380-024-025-211/2010/AB..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów informatycznych oraz materiałów eksploatacyjnych łączności i informatyki dla jednostek policji województwa dolnośląskiego. 2. Minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne oraz szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia - zostały odpowiednio określone przez zamawiającego w załącznikach od numeru 1.1. do numeru 1.5. stanowiących integralną część SIWZ nr PU-2380-024-025-211/2010/AB..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 32.55.10.00 - Kable telefoniczne i podobny sprzęt 31.21.13.00 - Bezpieczniki 31.22.41.00 - Wtyki i gniazda 31.33.00.00 - Kabel koncentryczny 32.35.21.00 - Części sprzętu radiowego i radarowego 32.42.30.00 - Gniazda sieciowe 32.52.00.00 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne 32.52.10.00 - Kable telekomunikacyjne 32.54.10.00 - Wyposażenie centrali 32.55.15.00 - Kable telefoniczne 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.31.53 - Urządzenie do odczytu i/lub wypalania płyt kompaktowych (CD) i uniwersalnych dysków wideo (DVD) 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Część 2 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów informatycznych określonych w formularzu ofertowym dla części 2 zamówienia (załącznik nr 1.2. do SIWZ).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ajkomp Usługi Informatyczne Jacek Rupik, ul. 11 Listopada 43/5, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21793,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23983,52

  • Oferta z najniższą ceną: 23983,52 / Oferta z najwyższą ceną: 23983,52

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część 3 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów informatycznych określonych w formularzu ofertowym dla części 3 zamówienia (załącznik nr 1.3. do SIWZ).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ajkomp Usługi Informatyczne Jacek Rupik, ul. 11 Listopada 43/5, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4389,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5649,92

  • Oferta z najniższą ceną: 5649,92 / Oferta z najwyższą ceną: 5649,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część 4 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów informatycznych określonych w formularzu ofertowym dla części 4 zamówienia (załącznik nr 1.4. do SIWZ).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ajkomp Usługi Informatyczne Jacek Rupik, ul. 11 Listopada 43/5, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 584,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 654,28

  • Oferta z najniższą ceną: 654,28 / Oferta z najwyższą ceną: 654,28

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Część 5 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów telefonicznych określonych w formularzu ofertowym dla części 5 zamówienia (załącznik nr 1.5. do SIWZ).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ajkomp Usługi Informatyczne Jacek Rupik, ul. 11 Listopada 43/5, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4098,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.